برگزیده های پرشین تولز

سفر به کشور آلمان

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
سفر به کشور آلمان
برخلاف تصور خیلی ها آلمان یکی از کشورهای توریستی جذاب در قاره اروپا است. به عنوان یک مقصد توریستی آلمان دارای شهرهای زیبا، فرهنگی متنوع و مناظر روستایی زیبایی می باشد. این کشور در قاره اروپا دارای جایگاه مهمی می باشد و دارای بزرگترین اقتصاد در قاره اروپا است. ساکنان این کشور بیشتر از دیگر مناطق در اتحادیه اروپا هستند. آلمان امروز با ترکیب ناسیونالیسم و سنت با مدرنیسم چند فرهنگی تنوع بیشتری نسبت به آلمان کلیشه ای قدیمی دارد.


سفر به کشور آلمان

این کشور نقطه ی برجسته ای است که توجه همگان را به خود جلب کرده. برلین تعریفی از پویایی است. نقاط دیگر آلمان از جمله مونیخ، کلن و هامبورگ درزمینه های هنر وموسیقی کلاسیک و معماری قرون وسطی دارای تاریخی غنی هستند. آلمان دارای ییلاق ها و مناظر طبیعی زیبایی هم می باشد. از کوه های آلپ و باواریا گرفته تا پارک ملی jasmund و قلعه rhine. این کشور دارای مناطقی عالی برای کوهنوری و اسکی هم می باشد. با توجه به شبکه حمل و نقل عالی سفر کردن به نقاط مختلف این کشور با هزینه های نه چندان زیاد به راحتی امکان پذیر است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور آلمان، ویزای آلمان ، تور آلمان و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا