برگزیده های پرشین تولز

سنجش و آزمون ایندکس اولیه موبایل

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
TK_blog_amp_ranking.jpg

به نقل از سایت سئو :

در کنفرانس SMX East نیویورک اعلام شد که پروژه ایندکس اولیه موبایل برای بعضی از سایت ها ارائه شده است.

هنوز آمار دقیقی از تعداد وبسایت هایی که وارد پروسه ایندکس اولیه موبایل شده اند ارائه نشده است اما کارشناسان گوگل اعلام کرده اند تعدادی سایت که به ایندکس گوگل وابسته هستند وارد این پروژه شده اند پس ممکن است تعداد سایت ها زیاد بوده است.

هنوز نباید نگرانی درباره ارائه و انتشار این پروژه وجود داشته باشد چون در مرحله تست سنجش قرار دارد و بصورت آهسته اجرایی خواهد شد. کمپانی گوگل زمان دقیقی برای اجرای کامل این پروژه اعلام نکرده است.

در خبرهای قبلی داشتیم که پروژه تا سال آینده اجرایی نخواهد شداما با نتایج مثبتی که گوگل از سنجش آن بدست آورده است باعث شده تا پروژه کمی رو به جلو حرکت کند.

گوگل برای انتخاب سایت ها از رابط شمارها استفاده می کند تا متوجه شود آیا این وبسایت آمادگی اجرای پروژه ایندکس اولیه موبایل را دارد. رابط شمارها معین می کنند که ورژن های دسکتاپ و موبایلی در موردهای محتوا ، لینک ها ، مولتی مدیا و Schema چگونه برابر و یا رقابت پذیر هستند.

اگر محتوا ، لینک و ... در سطح 100 درصدی با هم یکسان باشند گوگل تمایل بیشتری برای وارد کردن این سایت ها در پروژه خواهد داشت. اگر این سطح ارتباطی 80 % باشد گوگل صبر کرده از وبمسترها می خواهد تا فعالیت های لازم برای رساندن به حالت 100 درصدی را انجام دهند.

فرایند ارائه این پروژه بسیار آهسته است و هدف ارائه پروژه برای بعضی از سایت ها سنجش پروژه است. گوگل اعلام کرده که در طول این پروژه با وبمسترها و سئوکاران در ارتباط خواهد بود.
 
بالا