takesh
Registered User
- تاریخ عضویت
- 4 مارس 2012
- نوشتهها
- 5,310
- لایکها
- 4,325
- محل سکونت
- جَـفَـنـگِـــستــانــ...... . . . . .
سلام . یک سوال از اکسل داشتم که به هرکی گفتم گفت نمیدونم !!
تو اکسل وقتی یک ردیف از سلول های عددی را انتخاب میکنیم بصورت اتوماتیک در نوار پایین جمع کل اون هارو میزنه ! حالا سوال من اینه :
چجوری میتونم اون عدد حاصل جمع رو کپی کنم و تو یه فیلد پیست کنم ؟
در حال حاظر مجبورم دستی رو کاغذ بنویسم و دستی تو فایل دیگه وارد کنم
تو اکسل وقتی یک ردیف از سلول های عددی را انتخاب میکنیم بصورت اتوماتیک در نوار پایین جمع کل اون هارو میزنه ! حالا سوال من اینه :
چجوری میتونم اون عدد حاصل جمع رو کپی کنم و تو یه فیلد پیست کنم ؟
در حال حاظر مجبورم دستی رو کاغذ بنویسم و دستی تو فایل دیگه وارد کنم