برگزیده های پرشین تولز

سوچی بهشت گرم روسیه/ تورهای ارزان قیمت

maniaparvaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
37
سفری به یاد ماندنی با مانیا پرواز

سوچی، جذاب ترین و گرمترین و تنها ساحل گرم فدراسیون روسیه
سوچی به دلیل آب و هوای کوهستانی و خواص درمانی ، چشمه های آب معدنی وسواحل گرم مقصد بکر و جدیدی برای مسافران ایرانی به شمار می رود

موقعیت جغرافیایی شهر سوچی
شهر سوچی در جنوب غربی روسیه واقع شده است.شاخص ترین مناطق تفریحی آن عبارتند از:خوستا، لازروسکویه، لوو، داگومیس، سوچی، آدلر و کراسنایا پولیانا و کودپستا.این روزها دیگر ایرانیان به خوبی شهر سوچی را می شناسند.

آب و هوا
آب و هوای گرم از ویژگی های ساحل دریای سیاه می باشد که این ویژگی، آن را به مقصد گردشگری برای تمام طول سال تبدیل می کند. این شهر از یک سو به دریای سیاه و از سوی دیگر به منطقه ی کوهستانی پهناور وودلند (متعلق به پارک ملی سوچی و طبیعت تحت حفاظت ایالت قفقاز) منتهی می گردد.

جاذبه های سوچی:
دریای سیاه
مراکز تفریحی و سلامت سوچی(ماساژ، آب درمانی، لجن درمانی و....)
چشمه ی آب معدنی ماتسستا
آخون بزرگ سوچی
بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار
پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی
پارک دلفین ریوییرا سوچی
پارک دندراری سوچی
تفریحگاه های مختلف ساحلی سوچی
پارک اقیانوسی سوچی (دیسکاوری ورلد)
مجموعه آبشارهای بی نظیر سوچی
پارک ملی سوچی
اسکای پارک هیجان انگیز و بینظیر سوچی

کراسنایا پولیانا در تابستان :

در سال های اخیر تمام گردشگرانی که به سوچی می آیند، حتماً زمانی را به گردش در کراسنایا پولیانا اختصاص می دهند. این روزها جهانیان از این اقامتگاه کوهستانی به عنوان زیباترین مکان زمین یاد می کنند! کراسنایا پولیانا در 42 کیلومتری آدلر واقع است و دارای 20 خیابان، 900 خانه و 5 هزار جمعیت می باشد. به نظر می رسد که طبیعت تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین شرایط را در این جا فراهم آورد. میانه های مسیر رودخانه ی مزیمتا در ارتفاع 600-550 متری از سطح دریا، چشم انداز وسیعی وجود دارد. در یک سو، قله های آیبگا برفراز این چشم انداز است، در حالی که در سوی دیگر صخره های آچیشخو قرار گرفته اند. کمی جلوتر در پائین مزیمتا، شما می توانید قله های پوشیده از برف قفقاز را ببینید. این چشم انداز از هر سو به جنگلی سرسبز و انبوه از درختان بلوط، راش، شاه بلوط، ممرز، افرا و توسکا منتهی می شود. ترکیب منحصر به فرد کوه های بلند و آب زلال، منظره ی بی مانندی را در این منطقه به وجود آورده است. تابستان اینجا خیلی گرم نیست و زمستان های ملایمی دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که نمونه های آب و خاک این اکوسیستم با استانداردهای بالای اروپایی مطابقت دارد. سه موزه ی تاریخی و محلی در کراسنایا پولیانا وجود دارد. موزه ی طبیعت قفقاز نیز در ساختمان اداری جنگلداری کراسنایا پولیانا دایر می باشد. در اینجا شما می توانید گونه ی نادری از گاوها، گوزن، خرس، گرازهای وحشی و بز های قفقازی که به صورت خشک شده نگهداری می شوند را ببینید. همچنین می توانید با انواع حشرات، پرندگان و گیاهان بومی این منطقه آشنا شوید. موزه ی افتخارات ارتش هم در ساختمان دبیرستان کراسنایا پولیانا واقع گردیده است. "بوریس تسخوماریا"، کارشناس تاریخ بومی، با همکاری معلمان این مدرسه و دانش آموزان آن به جمع آوری خاطرات سربازانی که در کوه های قفقازستان جنگیدند، پرداختند. اقامتگاه استو سادوک هم دارای یک موزه ی ادبی از آثار نویسنده ی انگلیسی به نام "آنتون هانزن تامساره" (Anton Hanzen Tammsaare) می باشد.

کراسنایا پولیانا در زمستان:

زیبایی های طبیعی منطقه کراسنا پولیانا گردشگران را به وجد می آورد. سوئیس کوچک و لذت محض از جمله عبارت هایی است که در وصف زیبایی های این منطقه آمده است.
رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین و نخست وزیر اول دیمیتری مدودف به این منطقه می آیند. برای بسیاری از گردشگران، مهم این است که تعطیلات خود را حتماً در کراسنایا پولیانا بگذرانند. علاوه بر داشتن فرصت برای استفاذه از اسکای پارک سوچی می توانید هوای عالی و سکوت بی مانند کوهستانی را نیز تجربه کنید. مسیرهای کابلی جدید به سمت قله های آیبگا و پسخاکو پلاتو، پیست های اسکی مجهز، هتل های کوهستانی و کافه های مدرن و زیبا در این منطقه در حال ساخت و توسعه می باشند. در هر زمانی از سال می توانید به کراسنایا پولیانا مسافرت کنید و هر قدر که تمایل دارید به اسکی بپردازید و یا با کودکان خود برف بازی کنید. یافتن اقامتگاه برای گذراندن شب در این منطقه دشوار نیست. برای آنها که عاشق اسکی در کراسنایا پولیانا و استو سادوک هستند، هتل ها و اقامتگاه های مناسبی ساخته شده است. کراسنایا پولیانا شگفتی های دیگری نیز در خود نهفته دارد. تازه کارها می توانند سورتمه سواری کنند، با اتومبیل های مخصوص برف گردش کنند و یا به اسب سواری با راشن ترویکا (کالسکه ی سه اسبه) بپردازند.
دوستداران سرگرمی های خاص می توانند پرواز با پاراگلایدر بر فراز علفزارهای پوشیده از برف را تجربه نمایند. علاوه بر این ها، مردم به کراسنایا پولیانا می آیند تا حمام آفتاب بگیرند. شیب های اطراف کراسنایا پولیانا برف بسیاری دارند، اما بیشتر از آن آفتاب در آنجا می تابد.
www.maniaparvaz.com
02141691
 
بالا