برگزیده های پرشین تولز

سیستم عامل آلکاتل Idol 4 mini اندروید خواهد بود

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
به تازگی گوشی های هوشمند کمپانی آلکاتل بر سر زبانها افتاده اند و جایی در جیب کاربران برای خود باز کرده اند. در حالی‌که بسیاری از گوشی‌های هوشمند آلکاتل، اخیراً معرفی شده؛ به‌نظر می‌رسد این شرکت، برروی تعدادی گوشی‌هوشمند دیگر، مشغول به‌کار است تا تنوع محصولات خود را افزایش دهد. پس از انتشار گزارش‌های مختلف درباره گوشی‌ پرچم‌دار آلکاتل Idol 4 پرو با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، گزارش جدیدی از یک موبایل هوشمند دیگر این شرکت با نام آلکاتل Idol 4 مینی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ittl باشید.
شایعه شده است که آلکاتل Idol 4 مینی با یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، ارایه می‌شود. نمایشگر به‌کار گرفته شده در آلکاتل Idol 4 مینی نسبت به نمایشگر ۵٫۲ اینچی در نسخه استاندارد آن، نسبتاً کوچک‌تر است.
برطبق گزارش تازه‌ منتشرشده، آلکاتل Idol 4 مینی در دست ساخت است و به‌زودی، معرفی خواهد شد. آلکاتل، این گوشی را در رنگ‌های رز طلایی، طلایی، خاکستری تیره و نقره‌ای به بازار عرضه می‌کند.
سیستم‌عامل اندروید مارشمالو، حسگر تشخیص اثرانگشت و نسخه‌های مختلف! دوربین اصلی این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار و فلاش LED پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری، در نظر گرفته شده است.
گفته می‌شود که تراشه چهارهسته‌ای مدیاتک MT6738 یا هشت‌هسته‌ای مدیاتک MT6750، این گوشی را قدرت می‌دهد. هم‌چنین، آلکاتل، این گوشی را در چندین نسخه مختلف با حافظه‌های متفاوت، روانه بازار می‌کند. به‌عنوان مثال، آلکاتل Idol 4 مینی می‌تواند به ۱ گیگابایت رم با ۸ گیگابایت حافظه‌داخلی یا ۲ گیگابایت رم با ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و در نهایت به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، مجهز شود.
آلکاتل Idol 4 مینی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو (اندروید ۶) روانه بازار خواهد شد و یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت به‌همراه حسگر تشخیص اثرانگشت که در زیر دکمه Home جای گرفته است، دیگر مشخصات‌فنی آن‌را تشکیل می‌دهد.




منبع:

سیستم عامل آلکاتل Idol 4 mini اندروید خواهد بود
 
بالا