برگزیده های پرشین تولز

T_O_R

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آپریل 2020
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
20
روش های کار در سیستم همکاری در فروش

هشتاد درصد برنامه همکاری در فروش امروز از تقسیم درآمد یا پرداخت به ازای فروش به عنوان روش پاداش ، نوزده درصد از هزینه هر عمل استفاده می کنند و سایر برنامه ها از روش های دیگر مانند هزینه هر کلیک یا هزینه هر هزار بار بازدید استفاده می کنند
روشهای دیگر سیستم همکاری در فروش https://arzunkadeh.com/affiliate-marketing/

در بازارهای بزرگ تر ، امروزه کمتر از یک درصد از برنامه های سنتی بازاریابی وابسته از هزینه برای هر کلیک و هزینه از هزار استفاده می کنند. با این حال ، این روش های جبران خسارت به طور گسترده ای در رسانه ها و تبلیغات متنی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه هزار نمایش نیاز دارد تا ناشر تبلیغاتی را در وب سایت خود قرار دهد و آن را به بازدیدکنندگان صفحه نشان دهد تا کارمزد دریافت کند. پرداخت هر کلیک برای ایجاد درآمد ناشر به یک مرحله اضافی در فرآیند تبدیل نیاز دارد: بازدید کننده نه تنها باید از تبلیغ آگاه باشد ، بلکه برای بازدید از وب سایت تبلیغ دهنده نیز باید روی تبلیغات کلیک کند.

هزینه کلیک هر روز بیشتر در اوایل بازاریابی شرکت های وابسته مشاهده می شد ، اما با گذشت زمان به دلیل مشکلات تقلب در کلیک کاهش یافته است ، بسیار شبیه به مشکلات کلیک تقلبی که امروزه موتورهای جستجوی مدرن با آن روبرو هستند. برنامه های تبلیغاتی متنی در آمار مربوط به کاهش استفاده از تبلیغات وجود ندارد ، زیرا مشخص نیست که آیا تبلیغات متنی را می توان به عنوان بازاریابی همکاری در فروش در نظر گرفت.

همه این مدل ها در بازارهای الکترونیکی تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین کوچک شده اند. با این وجود هنوز هم در برخی صنایع در حال ظهور شیوع دارند. چین یکی از نمونه هایی است که به وضوح بازاریابی وابسته به همان مدل در غرب شباهت ندارد. بسیاری از شرکای سیستم همکاری در فروش هزینه ثابت در هر روز را دریافت می کنند و برخی از شبکه ها هزینه هر کلیک یا هزینه هزار نمایش را ارائه می دهند.
بهره وری و افزایش پورسانت در سیستم همکاری در فروش

در مورد کلیک برای خرید ، ناشر نباید نگران این باشد که آیا بازدید کننده عضوی از مخاطبان است که تبلیغ کننده سعی در دستیابی به آن دارد و آیا می تواند آن را تبدیل کند زیرا ناشر قبلاً کمیسیون بدست آورده است. اگر بازدید کننده قابل تبدیل نباشد ، این خطرات یا حتی ضررهای زیادی را به عهده تبلیغ گذار می گذارد.

هزینه های هر اقدام / روش های فروش ، بازدیدکنندگان جذب شده را به انجام کارهای بیشتر ، نه فقط بازدید از وب سایت تبلیغ دهنده ، نیاز دارند. به نفع شریک است که دقیق ترین ترافیک را به تبلیغ دهنده بفرستید تا احتمال تبدیل را افزایش دهد. خطر و ضرر بین شریک و تبلیغ کننده مشترک است.

سیستم همکاری در فروش به دلیل نحوه دریافت پاداش توسط کارکنان فروش ، "بازاریابی کارآمد" نیز نامیده می شود. اینگونه کارمندان به طور معمول برای هر فروش که تعطیل می کنند کمیسیون دریافت می کنند و بعضاً برای بیش از اهداف خود پاداش دریافت می کنند. شرکت های وابسته به عنوان آگهی دهنده ای که محصولات یا خدمات آنها را تبلیغ می کنند کار نمی کنند ، اما مدل های پاداشی که برای بازاریابی شرکت های وابسته استفاده می شود بسیار شبیه به کارکنان فروش داخلی تبلیغ کنندگان است.

عبارت " سیستم های همکاری در فروش یک بخش فروش گسترده برای تجارت شما هستند" که غالباً برای توضیح بازاریابی وابسته به کار می رود ، کاملاً دقیق نیست. تفاوت اصلی بین آنها این است که بازاریابان وابسته تأثیر کمی بر چشم انداز احتمالی در فرآیند تبدیل دارند ، اگر این دیدگاه به سایت تبلیغ دهنده هدایت شود. با این حال ، بخش فروش تبلیغات كنترل و نفوذ دارد تا زمانی كه مشتری بالقوه یا الف) قرارداد را امضا كند یا ب) خرید را به اتمام برساند.
برنامه های چند سطحی

برخی از تبلیغ کنندگان برنامه های چند لایه ای را ارائه می دهند که کمیسیون ها را به یک شبکه ارجاع مشترک و شرکای فرعی توزیع می کنند. در عمل ، ناشر اول با برنامه در تبلیغ مشترک می شود و برای فعالیت های هماهنگ انجام شده توسط بازدید کننده دعوت شده ، پاداش دریافت می کند. اگر ناشر "اول" ناشران "دوم" و "سوم" را درگیر برنامه همکاری در فروش با استفاده از کد ثبت نام خود کند ، تمام اقدامات بعدی ناشران "دوم" و "سوم" با هزینه اضافی (با هزینه کمتر) انجام می شود ) برای انتشارات "اول".

برنامه های دو لایه در اقلیت برنامه های همکاری در فروش وجود دارد. اکثر آنها فقط یک سطح هستند. برنامه های ارجاعی که فراتر از سیستم دو لایه هستند ، مشابه بازاریابی شبکه ای هستند ، اما با یکدیگر متفاوت هستند: انجمن های بازاریابی در سیستم همکاری در فروش معمولاً دارای الزامات / مدارک کمیسیون پیچیده تری نسبت به برنامه های همکاری در فروش استاندارد هستند.
 
بالا