برگزیده های پرشین تولز

شاهزاده كوچك و گلدن استار سايتهاي بهتر از گلدكوئيست و network marketting براي ثروت

shaian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 جولای 2005
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
https://www.golden-star.biz/?ref=taklim
Golden_Star

100% تضمینی
شرکتی بین المللی و معتبر که با سود روزانه 1% در عرض چند ماه شما را به undefined
سرمايه داري بزرگ تبديل مي کند.
هر روزی که دیر کنی دیرتر به آرزوهای خود می رسی پس بشتاب که زندگی خوبی
در انتظار توست.
توجه: اگر فقط از این سایت عضو شوید ما تضمین می کنیم .
سایتی را که الان خدمت شما معرفی مي کنيم یکی از معتبر ترین سایت های سرمايه گذاري و کسب درآمد است . تاکنون ما سایتی را نديده ايم که مثل این سایت( گلدن استار ) هم از لحاظ فنی و برنامه نويسي و گرافیکی پیشرفته باشد و هم از لحاظ امنیت و موارد دیگر.
برآنيم برای کسانی که کمتر با تجارت الکترونیک آشنا هستند، قدم به قدم مراحل ثبت نام و استفاده از امکانات این سایت را آموزش دهيم. البته شما هم قول بدهید حتما با لینک رفرال ما در این سایت ثبت نام کنید.
این سایت از تمام سایت هایی که تاکنون معرفی کرده ايم در مرتبه ي بالاتري قرار دارد البته آنها هم سایت های خوبی هستند اما انتخاب بین خوب و خوب تر است .
این سایت متعلق به شرکتي میلیاردر است که ثبت شده و کار اصلی اش خرید و فروش اشیای عتیقه در سطح جهان است به این صورت که اشیای عتیقه را از اشخاص حقيقي و حقوقي مختلف در سطح جهان خریداری کرده و به موزه ها و خريداران مختلف می فروشد که می توانید ماوقع را در قسمت محصولات سایت پی بگیرید. حتي چند سکه قديمي ايراني نيز بين محصولات اين سايت به چشم مي خورد. دوستان گاهي سوال مي کنند چگونه است که سايت مي تواند در روز اين همه سود بپردازد؟در جواب بايد گفت اولا از راه خريد و فروش اشياي عتيقه که از محل درامد هاي سايت شکل مي گيرد پول هنگفتي به دست مي آيد که از طريق آن خريد و فروش اشيا انجام مي پذيردکه همين مسئله خود سود زيادي به دنبال دارد . اين سايت منحصر به يک شهر و يا يک کشور خاص نيست هر روزه از سراسر جهان هزاران دلار به سمت صندوق اين سايت سرازير مي شود که پول هنگفتي شکل مي گيرد و شرکت اين پول را در خريد و فروش و کار هاي بزرگ اقتصادي به کار ميگيرد. در ضمن چون اين سايت کارش دقيق است و با سپرده گذاران در طول اين دو سه سال، با صداقت رفتار کرده است هيچ سرمايه گذاري معمولا دوست ندارد پولي را که در اين سايت سرمايه گذاري کرده است از آن خارج کند. و اين سايت مشتريان خود را از دست نمي دهد.و همچنان بر تعداد افراد سرمايه گذار و حجم سرمايه ي اين سايت افزوده مي شود.کار اين سايت را مي توان به حوض آبي تشبيه کرد که از يک طرف سطل سطل آب(سپرده ها) وارد آن مي شود و از طرف ديگر پيمانه پيمانه(سود پول ها) خارج مي شود. و نه تنها از حجم آب آن کاسته نمي شود بلکه هر لحظه بر حجم آن افزوده هم مي شود. و اين چرخه تا بي نهايت ادامه پيدا مي کند. تمام پرداخت ها و دريافت ها در اين سايت به صورت خودکار انجام پذيرفته و روزهاي تعطيل عمومي سود به سپرده ها تعلق نمي گيرد.
این سایت دو نوع عضو می پذیرد:

عضو نقره ای
و عضو طلایی

اعضای نقره ای حداقل 10 دلار و اعضای طلایی حداقل 100 دلار در این سایت سرمایه گذاری مي کنند که در پایان هر روز ، سود حاصل از گردش پول براي عضويت نقره اي محاسبه شده و او مي تواند آن را به حساب ايگولد خود منتقل کند مثلا اگر شما به عنوان عضو نقره اي 100 دلار در این سایت سرمایه گذاری کنید در پایان روز ۱دلار به حساب ایگولد خود مي توانيد منتقل کنيد.
شما ميتوانيد با سرمايه خيلي کم مثلا ۱۰ دلار شروع کنيد و هر روز ۱۰ سنت بگيريد و بعد از مدتي درآمد دريافتي را در سايت سرمايه گذاري کرده و هر لحظه به صورت تصاعدي بر درآمد خود بيفزاييد
از مزایای خیلی مهم سایت این است که اگر پول به حساب آن واریز کردید و بعد پشیمان شدید (که پشیمان نخواهید شد) می توانید هر لحظه که اراده کرديد اصل پولتان را پس بگیرید. در صورتي که عضو طلايي شويد حداقل ۱۰۰ دلار بايد سرمايه گذاري کنيدکه روزانه ۲ درصد سود به شما تعلق مي گيرد و اصل پول و سرمايه و سود خود را پس از گذشت ۳ ماه مي توانيد از سايت دريافت کنيد.
از امکانات جالب دیگر سایت این است که قسمت محاسبه درامد دارد و شما قبل از این که پولی به حساب سایت بریزید می توانید به این قسمت بروید و بر اساس پولی که قصد دارید بریزید محاسبه کنید
ما برای 500 دلار ایگولد و برای مدت یک ماه که داديم محاسبه کند نتیجه را 130 دلار اعلام کرد یعنی در ازای چیزی حدود 4500۰0 هزار تومان سپرده، هر ماه 130000 هزار تومان به حساب شما واریز می کند و این خیلی جالب است .
اگر تنها و تنها همان 10 دلار را سرمایه گذاری کنید ماهانه به شما 3 دلار ایگولد می پردازد
اگر زیر گروه جمع کنید به ازای هر زیرگروه 5 درصد براي اعضاي نقره اي و ۸ درصد براي اعضاي نقره اي هم سود به شما پرداخت می کند
به شما پیشنهاد می کنيم که از100 دلار شروع کنیدو بعد هر چه درامد کسب کردید در خود سایت سرمایه گذاری کنید که در عرض چند ماه درامد شما به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد.





حالا برویم سر اصل مطلب





پس از کلیک روی https://www.golden-star.biz/?ref=taklim صفحه اصلی سایت گشوده خواهد شد
روی Register یا click here در قسمت سمت راست سايت کلیک که کردید صفحه ثبت نام باز خواهد شد که تمام مراحل ثبت نام را باید پشت سر بگذارید

در قسمت اول یک نام انتخاب کنید
در قسمت دوم اگر چیزی هم ننویسید مهم نیست
در قسمت سوم شماره حساب ایگولد خودتان و در قسمت چهارم
کد معرف خود را بنویسید که در این جا taklim است
در قسمت پنجم نام خودتان در قسمت ششم آدرس و در قسمت هفتم شهر و در قسمت هشتم نام استان خود را وارد نمایید و کشور ایران را هم از کشوی باز شو انتخاب نمایید
ایمیل و تلفن و فاکس خود را هم در سه قسمت بعد وارد نمایید
در بخش بعد کلمه ی عبوری برای خود انتخاب نمایید و در قسمت بعد آن را دقیقا تکرار کنید
در قسمت بعد برای امنیت بیش تر می توانید یک سوال مطرح کرده و به آن جواب دهید
مثلا
سوال
what is your first school
جواب
می تواند نام اولین مدرسه ای باشد که در آنجا برای اولین بار درس می خوانده اید
و در قسمت آخر شماره ای را که به صورت تصویری ملاحظه می کنید را تایپ کنید
بعد در مستطیلی هم تیک زده و موافقت خود را با قواعد و مقررات سایت اعلام نمایید و آخر سر هم روی دکمه ی پایین کلیک کنید
بعد از طی این مرحله ایمیلی به آدرس پست الکترونیک شما فرستاده خواهد شد که شامل اطلاعات مورد نیاز شماست از قبیل کلمه کاربری و کلمه عبور و شماره و کد رفرال شما که بعدا از آن برای زیرمجموعه گیری استفاده خواهید کرد. از داخل این صفحه با لینک به صفحه مورد نظر انتقال خواهید یافت
در قسمت Account Name نام کاربری و در قسمت Account Password کلمه ی عبور خود را وارد کنید
در قسمت Turing Number هم شماره ای را که در زیر آن مشخص است وارد کنید و بعد دکمه لاگین که در زیر شماره مشخص است را بزنید


در این صفحه اگر مسیر فلش ها را دنبال کنید توضیح مربوط به هر قسمت در انتهای هر فلش آمده است
قسمت status
وضعیت حساب شما را نشان می دهد
قسمت Deopsit





فرم واریز به حساب سایت است که شما با انتخاب silver plan 10 دلار و با انتخاب ۱۰۰ دلار به حساب سایت واریز کنید.

قسمت Withdraweقسمت ارسال پیام یا messegesقسمت دعوت از دوستان یا invitations
برای خرید ایگولد در کمتر از 6 ساعت کلیک کنید

http://www.ir-egold.com/buy.htm
خرید ایگولد
با توجه به نياز دوستان و هموطنان عزيز در جهت انتقال درآمدهاي خود از حساب E-Gold به ايران و همچنين نياز به پول الکترونيکي جهت خريد آنلاين از فروشگاه هاي معتبر با موجودي ايگولد (ايگلد) اين سايت راه اندازي گرديده است . معاملات در اين سايت فقط از ايگولد به سيبا و سپهر و بلعکس صورت ميپذيرد. روش کار بدين شکل است که متقاضيان فروش و خريد ايگولد(ايگلد) با همراه 09188340380تماس ميگيرند. و راهنمايي هاي لازم انجام خواهد شد . قبل از هماهنگي براي محاسبه مقدار خريد يا فروش به قسمت مربوط مراجعه فرماييد.

براي ثبت نام در سايت گلدن استار روي لينک پايين کليک کرده و سپس در صفحه اي که باز مي شود در قسمت راست صفحه ، روي لينک مربوطه کليک فرماييد
کلیک روی
https://www.golden-star.biz/?ref=taklim
Golden_Star

















________________________________________

بازاریابی شبکه ای شاهزاده کوچك

:rolleyes: ثبت نام در شاهزاده كوچك http://www.princekin.com

(prince kin )
اين مطالب را تا آخر بخوانيد و اگر شك كرديد كه با اين سايت پولدار نمي شويد عضو نشويد. ولي من به شما قول مي دهم با كمترين زحمتي مي توانيد جزء سرمايه داران بزرگي باشيد. فقط با معرفي 2 نفر فرد علاقمند به پولدار شدن به سايت.
این سایت مربوط به یک شرکت آمریکایی است که به چندین زبان از جمله فارسی میباشد. اگر در اين سايت عضو شويد ودر www.blogfa.com يك وبلاگ بسازيد (فقط كافي است تايپ بلد باشيد) و دو نفر را زير مجموعة خودتان بكنيد كه آنها هم به اين كار ساده علاقمند باشند پولي بسيار بيشتر از شركتهايي مانند گلد كوئيست كه امكان بازگشت سرماية شما بسيار كم است نصيب شما خواهد شد. يكي از زبانهاي اين سايت بزرگ فارسي است و وقتي در سايت عضو شويد مي توانيد با انتخاب هر زباني كه بخواهيد از تمام راهنماييهاي سايت استفاده كتيد.
اگر همت كنيد مي توانيد حدود 70 تا 80 ميليون تومان در آمد داشته باشيد . اين يك شوخي نيست، بلكه واقعيتي انكار ناپذير است . من همين الان كساني را مي شناسم كه ماهانه 80 هزار دلار درآمد دارند.
اگر شما به كارگروه مابپيونديد موفقيت شما را تضمين مي كنيم . فقط كافي است از طريق اين وبلاگ عضو شويد و كد (username ) خود را براي من ايميل كنيد. [email protected] تا كد شما در اين وبلاگ تبليغ شود و الي آخر. با معرفي 2 نفر فرد فعال مي توانيد زودتر به پولتان برسيد، تا اينكه سرمايه داري بزرگ در تجارت الكترونيكي شويد.

این نوع بیزینس توسط کمپانی prince kin که یک کمپانی بزرگ امریکایی است اداره میشود.
سایت این شرکت شش زبانه میباشد که خوشبختانه زبان فارسی هم جزء آنهاست و تعداد زیادی از ایرانیان داخل و خارج از کشور در این بازاریابی شرکت دارند و سودهای هنگفتی از آن برده اند .
این نوع بازاریابی با سود عالی و با چهار نوع پلان میباشد که این پلانها به همراه مبلغ قابل سرمایه گذاری و سود حاصله بشرح زیر است. به شما و همة ايرانيان داخل و خارج از كشور سفارش مي شود در پلان BRONZE عضو شويد. فقط با 10 دلار

1- پلان IRON : با پرداخت مبلغ 5 دلار و قرار دادن دو نفر در زیر مجموعه خود در مدتی اندک مبلغ 35498 دلار بدست آورید.
2- پلان BRONZE: تنها با پرداخت مبلغ 10 دلار و قرار دادن دو نفر در زیر مجموعه خود در مدتی اندک مبلغ 70996 دلار بدست آورید.
3- پلان SILVER : با پرداخت مبلغ 50دلار و قرار دادن دو نفر در زیر مجموعه خود در مدتی اندک مبلغ 354980 دلار بدست آورید.
4- پلان GOLD : با پرداخت مبلغ 250 دلار و قرار دادن دو نفر در زیر مجموعه خود در مدتی اندک مبلغ 1774900 دلار بدست آورید.
با يك تناسب بسيار ساده ميتوان به اين مهم رسيد كه با حداقل سرمايه گذاري ممكن و با كمترين ريسك و در كمترين زمان ممكن و با حداقل فعاليت ميتوان به تجارتي قابل قبول و سودي قابل توجه دست پيدا نمود.

مراحل گام به گام عضویت و فعالیت : تمام اين مراحل در سايت اصلي prince kin به زبانهاي انگليسي، فارسي، فرانسوي و ... آمده است. ولي براي آشنايي كلي ميتوانيد اين مطالب را بخوانيد.
1- افتتاح حساب ايگولد www.e-gold.com
براي آشنايي بيشتر با ايگولد به قسمت سئولات سایت egold iran.com مراجعه نمائید.
تامين وجه مورد نياز در ايگولد
اين كار بسيار آسان و مطمئن است . اين سايت را كه به شما معرفي مي كنم اولين و مطمئن ترين سايت خريد و فروش دلار ايگولد در ايران است. فقط كافي است به قسمت فروش ايگولد سايت رفته و پس از واريز وجه به حساب سيباي اين سايت مقدار دلار مورد درخواست شما به حساب ايگولدتان واريز مي شود. اگر با هماهنگي با سايت اين كار را انجام دهيد در كمتر از 6 ساعت پس از واريز پول به شماره حساب سايت ، دلار ايگولد به حساب شما واريز مي شود. براي سريعتر انجام دادن اين كار پس از واريز پول به شماره حساب 03003616333004 سيباي بانك ملي به نام آقاي عليرضا گودرزي با شماره همراه 09188340380 تماس بگيريد.
www.ir-egold.com
3- انتخاب يكي از پلانها – توصيه مكرر مي شود پلان برنز را اتخاب كنيد . چون ايرانيان معمولا توسط اين پلان عضو مي شوند.
4- فرم عضويت در سايت : براي عضويت در سايت در قسمت كد سرگروه حتما بايستي كد f68417219 را وارد كنيد تا در كارگروه و زير مجموعه من قرار گيريد و شما پس از عضو شدن كد خود را به من ايميل كنيد تا كد شما را در اين وبلاگ قرار دهم. ولي شما هم بايستي قول دهيد در جهت رسيدن زودتر به پول بيشتر 2 نفر فرد مطمئن را پيدا كنيد كه عضو شوند و اين كار را سلسله مراتب انجام دهند . كافي است در www.blogfa.com يك وبلاگ بسازيد.
7- پس از عضو شدن شما و انتخاب دو نفر كه از طريق شما عضو شوند هر كسي كه عضو شود مبلغ 1 دلار به صورت اتوماتيك به حساب ايگولدتان منتقل ميشود. مطمئن باشيد كه مي توانيد مثل يك جنتلمن زندگي كنيد در صورتي كه زحمت بكشيد.

کلیه شرایط و مشخصات در سایت بصورت فارسی عنوان شده است.

توضيح كامل :
پس از بررسي موارد و محتويات سايت در صورتيكه شما تمايل به عضويت در يكي از پلانهاي موجود را داشته باشید .
پس از باز نمودن حساب بانكي در بانك الكترونيكي(E-Gold) و تامين سرمايه اوليه جهت عضويت متناسب با پلان مورد نظر در حساب بانك الكترونيكي خود توسط روشهاي متفاوت و مطرح شده برروي سايت و يا از طريق اعضاء ‌قبلي كه در حساب بانك الكترونيكي خود داراي موجودي ميباشند. توسط گزينه عضو جديد به بخش عضويت وارد ميشويد پس از ورود به اين بخش فرم مشخصاتي پيش روی شما قرار ميگيرد كه از شما چند پرسش به جهت تكميل شدن پرونده شما مينمايد توجه نماييد تمامي پرسشهاييكه در جلوي آنها علامت * مشاهده مينماييد ميبايست بطور صحيح و كامل پر شوند

از جمله مواردي كه در اين فرم شما ميبايست درج نماييد كد سرگروه شما ميباشد يعني كد معرف كه در اينجا بنده ميباشم و كد من ( در اين قسمت اشتباه نكنيد) ميباشد را كپي copy و در آنجا پيست paste كنيد ( همين الان آن را به حافظه موقت كامپيوتر بسپاريد)
در مرحله بعدي صفحه اي در مقابل شما ظاهر ميگردد و مشخصات شما را چك مينماييد در صورت درست بودن مشخصات با فشار برروي كليد به صفحه سوم برويد در اين صفحه شما مشخصات افرادي را كه بايد به حساب آنها پول واريز نماييد به انضمام ميزان واريزي در مقابلتان قرار داده ميشود پس از فشار دادن كليد سيستم بطور اتوماتيك از حساب شما در بانك الكترونيكي ايگولد به حساب همان افراد مبالغ اعلام شده را واريز مينمايد
در صورتيكه وجه مورد نياز در حساب شما در بانك الكترونيكي تامين باشد و شما مراحل قبلي را نيز درست انجام داده باشيد
مراحل عضويت تكميل و پيام زير براي شما در صفحه مانيتور ظاهر ميگردد شما بايد حتما 5 دلار يا ده دلار را در حساب ايگولدتان داشته باشيد.

از اينكه به سيستم سرمايه گذاري شاهزاده كوچك پيوستيد به شما تبريك ميگوييم

هم اكنون سيستم براي شما ايميلي به آدرستان ارسال نموده كه مشخصات عضويت شما درآن قيد گرديد

لطفا آنرا مشاهده و در نگهداري اطلاعات آن كوشا باشيد

Prince Kin Administrator
Nile Tamson

پس از اين مرحله سيستم به آدرس ايميل شما يك ايميل ارسال ميكند كه محتويات آن شامل كد كاربري يا همان كد شناسايي و كلمه رمز ميباشد كه هريك بطور اختصاصي در اختيار كاربران ميباشد

البته پس از عضويت سيستم بطور اتوماتيك اقدام به صدور كارت عضويت براي شما مينمايد كه اصل تصوير اين كارت دربخش خصوصي اعضاء قرار داده ميشود از اين جهت اعضاء ‌ميتوانند آن را بعنوان كارت عضويت و شناساي تلقي print آنرا بعنوان كارت همراه نزد خود نگاه دارند در اين هنگام به ايميل خود مراجعه كنيد و آن را فعال نماييد يعني لينكي براي شما ارسال ميشود كه بايد روي آن كليك نماييد. البته در همين ايميل نام كاربري ( همان چيزي كه شناسه معرف شماست يعني كساني كه از طريق شما عضو ميشوند بايد آن را درون باكس معرف كپي نمايند) و رمز عبور براي شما خواهد آمد.
از اين پس شما در هر زماني كه بخواهيد ميتوانيد در صفحه اصلي سايت و توسط گزينه ورود اعضاء به مشخصات شخصي خود دست پيدا كنيد مواردي كه هر عضو در بخش خصوصي خود دارا ميباشد شامل
تغيير مشخصات كاربري
مشاهده جدول اعضاء
ميزان وجوهات وارد شده به حساب شما
كارت عضويت
ذكر اين نكته لازم است كه اشخاص ميتوانند در اين سيستم
به تعدد براي خود عضويت ايجاد نمايند حتي ميتوانند خود يكي از اعضاء‌زير گروه خود باشند كه در آن صورت سودي چند برابر را براي خود به ارمغان مي آورد البته ميبايست براي هر كدام از ان زير گروهها دو زير گروه ديگر نيز معرفي نماييد( اين كار را تا دو بار بيشتر تكرار نكنيد زيرا در صورتي كه نتوانيد زير مجموعه گير بياوريد آن شاخه به بن بست خواهد خورد و ديگر ادامه پيدا نميكنيد و متضرر ميشويد قانع باشيد.

نكات مهم

1- در هر زماني كه يك كاربر جديد در سيستم عضو و در زير گروه شما قرار ميگيرد
سود حاصله بلافاصله به حسابتان در ايگولد منظور و از جانب سايت توسط ارسال ايميل به شما اطلاع داده ميشود
2- همانطور كه در بخشهاي متعدد اين سايت مطالعه نموده ايد اين سيستم براساس معرفي زير گروهها به پيش ميرود كه البته شما با معرفي دو نفر زير گروه ميتوانيد سرمايه گذاري خود را به پيش ببريد .طي بررسي انجام شده در بيشتر كشورها افرادي وجود دارند كه بطور تخصصي برروي اين سرمايه گذاري فعاليت نموده اند كه روشن است بسيار سريعتر به سود خود ميرسند
يعني علاوه بر اينكه دو نفر زير گروه براي خود قرار ميدهند به امر اختصاص زير گروه براي افراد بعد از خود نيز نظارت داشته و به آنها نيز در اين امر كمك ميكنند در نتيجه سرعت بيشتر به سودآوري خود ميدهند
همانطور كه شاهد بوديد شما در پس از انجام مراحل عضويت بطور اتوماتيك ايميلي برايتان ارسال گرديد كه در در آ‌ن ايميل يك كد عضويت و يا همان كد كاربري در آن قيد گرديده بود بايد توجه داشته باشيد افرادي كه ميخواهند در زير گروهي شما قرار گيرند ميبايست در زمان پر نمودن فرم مشخصات و در قسمت كد سرگروه كد شما را وارد نمايند در نتيجه بطور اتوماتيك در زير گروهي شما قرار ميگيرند

در قسمت كد سر گروه حتما كد f68417219 را وارد كنيد.

دوستان هر لينكي دونفر ميخواهد بعد از پر شدن هر كدام اي دي شما را اينجا خواهم گذاشت .

سپس: روي لينك زير كليك نماييد و مشخصات را بنويسيد اگر فونت ها خوانده نشد از قسمت view از نوار منو و بعد encoding فونت Arabic (windows) يا
(ftp8) unicodرا انتخاب نماييد .


كد سر گروه : f68417219

دوستان حتما كد معرف مرا در درون باكس كد معرف بنويسيد (البته بعد از اينكه دو نفر زير گروه من شدند حتما كدهاي شما را به ديگران معرفي نمايم) زيرا:
با توجه به اينكه سيستم شاهزاده كوچك هموشمند است كد كساني كه زير مجموعه ي من ميباشند به من اعلام ميشود( البته زير مجموعه هاي شما هم به شما اعلام ميشوند ) و من در مكانهاي مختلف ( در فروم كشورهاي ديگر ، چت ، وبلاگ و همين فروم ) براي شما زير مجموعه ميگيرم زيرا اين به نفع همه ما مي باشد و زودتر به مرحله آخر كه بيشتر پول به دستمان ميرسد خواهيم رسيد شما هم كد زير مجموعه هاي خود را به دوستانتان بدهيد تا عضو شوند.

رمز موفقیت من در موفقیت شماست پس بیائید باهم زیر مجموعه هایمان را افزایش دهیم.
توجه: پس از عضو شدن با كد من حتما username خود را برايم ايميل كنيد تا كد شما را دبه جاي كد خود قرار دهم.

در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه از طریق ایمیل زیر در خدمت دوستان و سروران هستم.
[email protected]
 

princekin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2005
نوشته‌ها
361
لایک‌ها
0
سن
48
محل سکونت
Internet
با سلام به مديريت اين گروه
اگر قرار است اين بخش هم به تجارت الكترونيك اختصاص يابد بگوييد ما هم مطلب بنويسيم
ما كه بهتر مي نويسيم
ميگيد نه روي لينكهاي تو امضا كليك كنيد مطالب مفصل هم در مورد پرنس كين شاهزاده كوچك هم نوشتم ام اين هم لينكش تاپيك توي پرشين تولز
http://forum.persiantools.com/t22430.html
[اين هم وبلاگ من در اين مورد همراه با توضیحات کامل اخرین کدهای عضو شده (اعلام شده) و توضیحات تصویری در مورد چگونگی ثبت نام و چگونگی پرداخت پول به شما]
http://princekin-bornze.blogfa.com

كه بدليل اينكه گفتند زير مجموعه جمع كردن ممنوع تاپيك من قفل شده بهر حال كامل تر اگر خواستيد بخونيد
 

egold4ucom

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2005
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
0
من هم موافقم

در انجمن هاي ديگر مطالب نامربوط نوشتن درست نيست.
 

milad7091

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
0
سن
38
محل سکونت
پشت سیستم
منم با بقیه موافقم کسی تبلیغ نکنه
 
بالا