برگزیده های پرشین تولز

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیرینی و سفارش کیک

hno

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
438
لایک‌ها
62
حوزه های مختلفی از خدمات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی امروزه مورد استفاده عموم قرار میگیرد. شیناوب در ساخت و طراحی اپلیکیشن های دست نویس و بدون استفاده از سیستم های بدون کیفیت همانند ووکامرس و وردپرس تمامی خدمات خود را به شکل حرفه ای ارائه میدهد.
یکی از زمینه هایی که امروزه مورد استقبال کسب و کارهای شیرینی پذری و قنادی ها می باشد مربوط به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیرینی و سفارش کیک می باشد. در ادامه به برخی تصاویر از اپلیکیشن های متعدد تولید شده در انواع زمینه های کاری میپردازیم.

طراحی-اپلیکیشن-شیرینی-فروشی-قنادی-سفارش-کیک.jpg

در ادامه به برخی از نمونه اپلیکیشن های دیگر میپردازیم

















شیناوب با سابقه فعالیت از سال ۱۳۸۷ و طراحی و ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی در انواع و اقسام کسب و کارهای اینترنتی فعالیت داشته است.
قابلیت ها و امکانات ما برای طراحی فروشگاه اینترنتی را می‌دهیم ابزار های بدون قابل رقابت در سطح کشور است.

این صحبت ما با مشاهده نمونه کارهایی که در وب سایت ما برای نمایش شما به نمایش گذاشته شده است قابل تایید می باشد برای اکثریت نمونه کار ها و تصاویر و ویدئوهای تشکیل شده است که شما با مشاهده آنها از قابلیت ها و قدرت اپلیکیشن ها و کیفیت آنها اطمینان خاطر حاصل خواهید نمود.
طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا,
ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین,
طراحی اپلیکیشن به صورت چند فروشگاهی,
ساخت اپلیکیشن قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری,
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با قابلیت چند شهری و چند فروشگاهی,
طراحی اپلیکیشن مخصوص رستوران و خدمات غذایی,
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه اسنپ مارکت

جز برخی از خدمات ما می باشد.

پیشنهاد می کنم با مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ما در وب سایت و مشاهده قابلیت ها ابزارهای بسیار حرفه ای جهت طراحی فروشگاه اینترنتی از کیفیت و کارایی و عملکرد خدمات ما اطمینان حاصل نمایید.

با تشکر
 
Last edited:
بالا