برگزیده های پرشین تولز

webazin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2017
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
3
سن
34
اگر دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تیم برنامه طراحی سایت وب آذین در خدمت شماست.همین امروز به فکر آماده کردن یک وب سایت اختصاصی و واقعی فروشگاهی باشید.طراحی سایت فروشگاهی ، وب آذین است. ما به شما ساده ترین و جدیدترین راه را پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی

راه اندازی یک مرکز تجاری آنلاین با عنوان سایت فروشگاهی می تواند باجه اینترنتی فروشگاه حقیقی شما در دنیای اینترنت باشد . با راه اندازی یک فروشگاهی اینترنتی شما می توانید محصولاتتان را در معرض نمایش بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهید . این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطبان شما در یک سایت اینترنتی قابل مقایسه با مشتریان شما در یک فروشگاه حقیقی نمی باشد .

به کمک طراحی سایت فروشگاهی اگر محصول یا خدماتی دارید که به دنبال معرفی ، تبلیغ ، عرضه و حتی فروش آن را در دنیای اینترنت دارید یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما سایت فروشگاهی می باشد. در ادامه نحوه ی کارکرد این نوع سایت ها را بررسی کرده و تفاوت های یک سایت فروشگاهی را با یک سایت معمولی بیان خواهیم کرد.

طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) امروزه به یکی از ملزومات در طراحی سایت تبدیل شده و از آنجایی که نزدیک به ۷۰ درصد وب گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد ، شما با داشتن یک سایت سازگار با موبایل ، به بازدید کنندگان خود این امکان را می دهید که در هر زمان و مکانی با استفاده از تبلت و یا تلفن همراه خود وارد سایت شده و عملیات خرید را به راحتی در آنجا انجام دهند، ریسپانسیو بودن سایت ها علاوه بر بازدید کنندگان برای موتور های جستجو نیز مهم بوده و اخیرا به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو شده است.

طراحی برنامه اندروید فروشگاهی

جهت مشاهده دمو و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط بشید

تلگرام : https://t.me/webazin1 | https://t.me/webazin

شماره های تماس : 09109909006 – 7

ثابت : 03136261556 – 7
 

hno

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
438
لایک‌ها
62
سلام ... امیدوارم موفق باشید
اگر تمایل به طراحی سایت و اپ فروشگاهی به صورت اختصاصی و دست بنویس دارید میتوانید از خدمات شیناوب نیز استفاده نمایید .
 
بالا