برگزیده های پرشین تولز

طراحی پست اینستاگرام

mojipasha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 جولای 2021
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
25
طراحی پست اینستاگرام امروزه به یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمینه کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. هر روز بعد از بیدار شدن از خواب اولین کاری که انجام می‌دهیم چک کردن شبکه‌های اجتماعی و گردشی در میان صفحات آن است. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است که در بین همه‌ی اقشار جامعه برای خود جا باز کرده است. اینستاگرام به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند. رشد این شبکه اجتماعی باعث رشد کسب و کارهای اینستاگرام و رونق تبلیغات موثر اینستاگرام شده است.

قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای درست و جذاب و طراحی پست اینستاگرام اولین قدم برای داشتن یک کسب‌وکار موفق است. اما چطور؟ چه چیزی لازم است تا یک تبلیغ به درستی شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب مخاطب اینستاگرام نقش دارد؟ چه مواردی قبل از هر چیزی در چشم مخاطب جلب توجه می‌کند و او را وادار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست کرده و در نهایت به خواندن کپشن می‌کند؟ هدف شما در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان پیدا کردن پاسخ این سوالات است.

طراحی پست اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟

مهم ترین عنصر موفقیت تمام پیج های اینستاگرام، پست هایی است که می گذارند. هیچ پیجی را نمی توانید پیدا کنید که بتواند بدون قرار دادن پست به موفقیت برسد. از عوامل مهم موفقیت پست های اینستاگرام میتوان به زمان بندی انتشار پست، تولید محتوای مفید، کیفیت بالای پست، استفاده از استراتژی های مختلف تولید و انتشار پست و یکپارچگی پست اشاره کرد. لازم به ذکر است که یک پست قوی می تواند فروش و کسب و کار ما را متحول و یک پست ضعیف می تواند آن را متلاشی کند! بنابراین در انتشار پست ها باید همه ی موارد اعم از کیفیت پست رعایت بشود. اگر می خواهید با کیفیت ترین پست های اینستاگرام را داشته باشید، کافیست همین الان پست های خود را به دریچه 67 طرح سفارش بدهید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.
 

mamad.piri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2019
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
5
سن
33
بالا