برگزیده های پرشین تولز

عرضه جهانی پی اس ویتا، بازی های دستی در یک سطح جدید!

Asadi

Registered User
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,117
لایک‌ها
449
محل سکونت
Vavan
PS-Vita-UK-Launch.jpg

پی اس ویتا خیره کننده و چشمگیر و قوی ترین کنسول بازی دستی است که تاکنون ساخته شده… ;)

این کنسول نه یکی، بلکه دو پردازنده ۴ هسته ای، نمایشگر ۵ اینچ OLED لمسی جلو و عقب، به همراه دو کنترل آنالوگ استیک و دو دوربین در جلو و پشت دستگاه است!

در این فیلم نگاهی می کنیم به رابط کاربری های جدید و کنترل های لمسی این کنسول:

دانلود با حجم ۳٫۱ مگابایت


پی اس ویتا روی میز!


P2211340-420-90.jpg

در سمت چپ صفحه نمایش ما دکمه های چهار جهت کلاسیک و یکی از جوب استیک های آنالوگ را خواهیم دید دکمه PS که پیشتر در پی اس پی به نام Home شناخته می ‌شد. طبق معمول لوگوی سونی در بالا سمت چپ و لوگو پی اس ویتا در وسط کنسول، همچنین پایین بودن بلندگو های دستگاه حاطره سری اول پی اس پی را در یاد ما زنده می‌کند!
.......


P2211342-420-90.jpg

در سمت راست مثلث، دایره، مربع و دکمه ضربدر… همان دکمه های آشنای پلی استیشن. خب در این سمت هم یکی دیگر از بلندگوها و جوی استیک آنالوگ را داریم دوربین جلویی برای چت و ارتباط های تصویری با کیفیت نه چندان زیاد ۰٫۳ مگا رو شاهد هستیم. بله دکمه های Start و Select هم در پایین این سمت خودنمایی می‌کنند.
.......


P2211343-420-90.jpg

در سمت بالا ویتا دکمه های چپ و راست در دو گوشه ها، همچنین دکمه روشن/خاموش و کنترل صدا را می‌بینیم. درگاه ورود بازی های پی اس ویتا PS Vita Card slot و درگاهی دیگر برای اتصال لوازم جانبی (که هنوز عرضه نشده اند) در این بخش وجود دارد.
.......


P2211345-420-90.jpg

در پایین ویتا سوکت استاندارد اتصال هدفون (صدا) ، کانکتور اختصاصی USB برای شارژ و اتصال به PS3 و شیار ورود کارت حافظه جانبی وجود دارد.

.......


P2211348-420-90.jpg

و در نهایت در پشت دستگاه، پد لمسی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و مشخصات برند سونی را خواهیم دید.


قیمت پی اس ویتا در ایران


رسیدیم به قسمت غم انگیز داستان! :thumbsdow

در چند ماه گذشته ارزش پول ملی شدیدا کاهش داشته و در نتیجه در حال حاضر بهای نسبتا بالایی را باید خرج خرید این دستگاه کنید. :worried:
قیمت روز این دستگاه شدیدا بستگی به روند تحولات نرخ برابری ریال ایران با ارز های دیگر (برای شاخص: دلار) دارد. در حال حاضر با دلار ۱۹۲۰ تومانی شما می توانید مدل WiFi 3G را حدود ۷۲۰ و WiFi را به قیمت ۶۵۰ هزار تومان در تهران خریداری کنید. هزینه خرید حداقل یک بازی به همراه یک کارت حافظه را هم در نظر داشته باشید.


تفاوت های سری ۳G و WiFi


P2211349-420-901.jpg

در مدل مدل ۳G یک درگاه برای ورود سیم کارت در نظر گرفته شده… البته توجه دشته باشید که وجود اسلات سیم کارت در این مدل به معنای قابلیت مکالمه و شماره گیری در شبکه تلفن همراه ایران نیست… اما احتمالا شما قابلیت دریافت و ارسال پیامک و چند رسانه ای را خواهید داشت… با ۲g هم کاملا سازگار هست و برای استفاده از دیتا اجباری به تهیه سیم کارت های رایتل نخواهید داشت.

مشخصات کامل دستگاه:


PS-Vita.png

همخوان شده از:

مرکز پی اس پی � عرضه جهانی پی اس ویتا، بازی های دستی در یک سطح جدید
 
بالا