برگزیده های پرشین تولز

علل انجام کف سابی

feizi68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 جولای 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
34
• همتراز و یکدست نبودن سنگ ها و یا کاشی ها و موزائیک های نصب شده در کف ساختمان ها که در این صورت لبه های سنگ ها یا موزائیک ها با یکدیگر در یک سطح نبوده و بالاتر یا پایینتر از یکدیگر باشد که برای رفع این پستی و بلندی ها و در نتیجه صاف شدن کف میبایست کف سابی انجام گیرد.
• کثیف شدن یا سیاه شدن کف در اثر گذر زمان که باعث کدری سنگ نیز میشود. برای رفع ین موضوع نیز باید از دستگاه های کف سابی استفاده شود.
• ریخته شدن چسب و رنگ در حین نقاشی ساختمان و یا آغشته شدن کف به ملات و سیمان در هنگام نصب کاشی و موزائیک که باعث کثیفی کف ساختمان شده و نیاز به پاکسازی دارد که بوسیله دستگاههای کف سابی قابل انجام است.
در مواقعی که کف را بصورت دستی و با استفاده از روش های معمول نتوان کاملا" تمیز کرد و نیز درمواردی که نیاز به یکدست و صاف کردن کف باشد نتوان بصورت دستی این کار را به نحو مطلوب انجام داد میبایست از یک فرد متخص در امر کف سابی همراه با دستگاه کف سابی استفاده کرد که این شخص متخصص در این امر را کفساب مینامند. کفساب با بهره گیری از دستگاهها و ماشین آلات مخصوصی (که به دستگاه کف سابی مشهور است) اقدام به یکدست کردن و صاف کردن سطح سرامیک یا موزائیک ها کف میکند بعلاوه تمامی کثیفی ها و رنگ و موادی که روی کف ریخته شده باشد را با استفاده از انواع مختلف این دستگاهها به نحو مطلوبی تمیز میکند.
 
بالا