برگزیده های پرشین تولز

عکسان - سایتی برای عکاسان و عکس دوستان !

first saeed

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
815
لایک‌ها
2
سن
41
محل سکونت
PubliC_HtmL
سلام

http://www.axan.ir

چند وقتی بود ایده این سایت را داشتیم تا بلاخره به عمل رسوندیمش . البته فعلا آزمایشی هستش . دوستانی که مایلند تو این سایت فعالیت کنن می تونن ثبت نام کنن .

درباره سایت :
سایت عکسان با هدف گرد آوری مجموعه ای از بهترین عکس های موجود در وب و بر پایه یکی از مفاهیم وب2 یعنی اداره و بروز رسانی سایت توسط کاربران آن، راه اندازی شده است .کاربران علاقمند به عکس و عکاسی می توانند با ثبت نام در این سایت و ارسال لینک ها و عکس های خود در هر چه غنی تر شدن این سایت سهیم باشند.
سایت عکسان در حال حاضر از دوبخش تشکیل شده است :

1- بخش لینکدونی :
در این بخش کاربران می توانند پس ار عضویت در سایت ، لینک عکسهای زیبا و ارزشمندی را که در وب دیده اند به این سایت ارسال کنند . تصویر کوچکی از عکس مورد نظر آنها به همراه سایر مشخصاتی که برای آن وارد کرده اند در سایت درج شده و به عکس اصلی لینک می شود.

2- بخش فتوبلاگ گروهی :
در این بخش کاربران می توانند پس از عضویت در سایت ، عکس هایی را که خود گرفته اند به نمایش بگذارند و از نظرات بازدیدکنندگان سایت راجع به عکس خود آگاه شوند . در آینده بخش مسابقه عکاسی هم به بخش فتوبلاگ عمومی افزوده خواهد شد .

نسخه فعلی این سایت ، نسخه اولیه و آزمایشی بوده و به مرور زمان توسعه خواهد یافت و به امکانات، بخشها و قابلیت های آن افزوده خواهد گشت.
 

vbigdeli

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,958
لایک‌ها
6
محل سکونت
*.*.*
سایت زیبایی هست استاد،ولی تو رزولوشن 1280 * 1024 در مرورگر اپرا درست نمایش داده نمیشه.

فکر می کنم تگ align center به BODY فراموش شده!
 
بالا