برگزیده های پرشین تولز

فروشگاه اینترنتی اسکوتر برقی

jahanrc

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
2
اسکوتر برقی یا اسمارت بالانس ویل | SMART BALANCE WHEEL
در گذشته ای نه چندان دور وسایلی همانند اسکوتر‌ برقی فقط در فیلم‌های علمی ، تخیلی دیده می‌شد ، ولی امروزه به جایی رسیده‌ایم که این گونه وسایل به سرعت در حال فراگیر شدن هستند. اسمارت بالانس ویل ( اسکوتر هوشمند برقی ) ، محصول جدیدی است که می توانید از آن به عنوان وسیله برای حمل و نقل ، ورزش ، بازی ، رقص و …. استفاده نمایید !

این دستگاه ها دارای نام هایی مانند : اسکوتر هوشمند ، اسمارت ویل ، آیرور ، ایربرد ، هاوربرد ، اسکوتر برقی ، اسکوتر هوشمند ، اسکوتر شارژی ، اسمارت بالانس اسکوتر ، اسمارت اسکوتر ، اسمارت ویل ، اسمارت بالانسر ، اسمارت برد ، هاور برد ، بالانس برد ، ایو هاک ، سلف بالانسر ، سلف برد ، سگ وی و … می باشند که عملکرد تمامی این دستگاه به یک صورت است و دارای تنوع در زمینه طرح ، رنگ ، شکل ظاهری ، سایز چرخ ها ، کیفیت برد اصلی ، باتری ، امکانات جانبی ( مانند : ریموت و بلوتوث ) و … می باشند . این اسکوتر برقی ها توسط کمپانی های متعددی ساخته می شوند که هر کدام دارای کیفیت متفاوتی است . از معروف ترین این کمپانی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

X-Hawk ، Xcess ، Air Walker ، X-Fly ، Jet – Fly ،Crony ، Seggway ، F Speed ، Air wheel ، Pilot ، Smart balance Wheel و … می باشد .



اسمارت بالانس ویل یا همان اسکوتر برقی دارای استفاده بسیار آسانی است که هر شخص می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به آن تسلط یابد و از آن تا حداکثر سرعت استفاده نمایید ، تنها زمان لازم برای این امر کمتر از 15 دقیقه خواهد بود .

هاوربرد یک وسیله بسیار جذاب و دوست داشتنی است که به جرائت می توان گفت هر شخصی با استفاده 1 بار از این وسیله عاشق آن خواهد شد . شاید خیلی از مردم در این فکر باشند که این وسیله باعث تنبلی و چاقی می گردد اما هرگز این طور نیست ، شما با استفاده از این دستگاه از چند مزیت بسیار مهم بهره مند می گردید :

  1. حمل و نقل درون شهری ارزان و سریع
  2. کمک به جلوگیری از آلودگی در محیط زیست
  3. جلب توجه عموم مردم به خود و خاص دیده شدن
  4. یک ورزش بسیار مناسب برای تقویت عضلات مچ و ساق پا
  5. تولید نشاط و هیجان که باعث جوان شدن و طراوت شما می گردد و…





پیش از خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟!؟!!!
  • اولین سئوالی که برای کاربران مطرح می شود این است که در حال حاضر کدام یک از برند های گفته شده دارای بالاترین کیفیت می باشند ؟
با توجه به بررسی های انجام شده توسط واحد استاندارد های اوروپا و آمریکا در حال حاضر 3 برند Smart Balance Wheel که تحت لیسانس اروپا و F Speed که یک برند آلمانی هستند بهترین تولید کننده این محصولات در سال های 2015 ، 2016 و 2017 شناحته شده اند .
  • سئوال دیگری که مطرح می شود این است که چطور می توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد ؟
  1. با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است ، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد .
  2. راه دیگری که برای اطمینان بیشتر لازم است ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید .
  3. مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت می باشد بخش برد الکترونیکی آن هاست که تنها مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید .
  • 2 برد یا 3 برده بودن در اسکوتر های برقی به چه معناست و کدام یک بهتر است ؟
اسکوتر برقی های موجود در بازار عموماً به 2 دسته بزرگ 2 کیت و 3 کیت تقسیم بندی می شوند :

  1. دستگاه هایی که دارای 2 کیت الکترونیکی میباشند از پایین ترین کیفیت ممکنه برخوردارند که مدت عمر بسیار کوتاهی دارند و در صورتی که دچار مشکل شوند قطعات آنها به سختی پیدا خواهند شد . قیمت این دستگاه ها در حدود 450،000 الی 900،000 تومان در بازار می باشد .
  2. دستگاه هایی که دارای 3 کیت الکترونیکی می باشند از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار هستند که البته باید توجه داشت که همین برد های 3 کیته دارای کیفیت های متفاوتی هستند که برای تشخیص کیفیت آن ها فقط باید دانش الکترونیک داشت تا بتوان کیفیت این قطعات الکترونیکی را تشخیص داد !
  • کیفیت باتری در اسکوتر هوشمند چه قدر مهم است ؟
نکته بدی که باید بعد از برد های الکترونیکی بدان توجه داشت باتری دستگاه ها هستند . دستگاهایی که دارای کیفیت پایینی باشند از باتری های نا مرغوبی در آن ها استفاده می شود که علاوه بر اینکه این باتری ها به سرعت خراب می شوند ، عمر کوتاهی نیز خواهند داشت که ممکن است باعث بوجود آوردن اتفاقات خطر آفرینی مانند قطعی ناگهانی که مجوب پرت شدن فرد از روی دستگاه و یا آتش سوزی دستگاه گردد . باتری هایی که در دستگاه های این مجموعه وجود دارد از بالاترین کیفیت و یا به اصطلاح برند سامسونگ می باشد .

مجموعه جهان آرسی مفتخر است با سابقه تخصصی چند ساله در ضمینه محصولات RC ( رادیو کنترلی ) و سابقه بیش از 3 سال در زمینه اسکوتر های هوشمند به صورت تخصصی ، این اطمینان را به شما می دهد که تمامی محصولاتی که در این مجموعه عرضه می گردد با بالاترین درجه کیفیت و به صورت اصلی و اورجینال از شرکت سازنده تهیه می گردد که تمامی آنها دارای گارانتی 12 تا 18 ماهه می باشند . کاربرانی که تمایل داشته باشند ، می توانند با مراجعه به فروشگاه و بازدید حضوری از مجموعه تمامی دستگاه را در شرایط مختلف تست و سپس خرید نمایند .


بررسی فنی اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل
  • اسمارت ویل از 4 سنسور که در انتهای کف پایی ها است تشکیل شده که با قرار گرفتن پا بر روی آن محل ، سیستم جایرو ( حفط تعادل ) آن فعال شده و با ایستادن بر روی آن دستگاه تعادل شما را برای جلوگیری از زمین خوردن حفظ میکند .
  • این اسکوتر برقی هوشمند از 2 موتور مجزا در قسمت راست و چپ تشکیل شده است تا با تغییر زاویه پا بتوانید به راحتی به هر یک از موتور ها فرمان جداگانه داده و در همان جا دور خود دور بزنید .
  • در پشت اسکوتر برقی هوشمند سوکت شارژ آن تعبیه شده است که با اتصال شارژر به آن ، دستگاه شارژ می شود . در همان قسمت و در کنار سوکت شارژ دکمه ای نیز قرار دارد که وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را عهده دار است که با فشار دادن دکمه دستگاه روشن و آماده به کار می شود .
  • در این اسکوتر هوشمند 2 چراغ وجود دارد که با فشردن پا بر روی هر یک از سنسور ها ، چراغ ها روشن می شود و شروع به چشمک زدن می کنند این چراغ ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به دستگاه باعث می شود تا در هنگام حرکت در جاهای تاریک بتوانید جلوی خود را ببینید .
  • در روی اسکوتر برقی 2 نشانه گر وجود دارد که یکی از آنها نشان دهنده میزان شارژ دستگاه و دیگری نشان دهنده وضعیت سنسور تعادل می باشد که درصورتی که به صورت صحیح بر روی اسمارت بالانس ویل بایستید رنگ چراغ به صورت سبز خواهد بود و درصورت ایستادن اشتباه قرمز می شود .
  • در مدل هایی که دارای ریموت هستند ، توسط ریموت می توانید دستگاه را قفل کنید و یا از قفل خارج کنید ، صدای بلندگو و سرعت دستگاه را تغییر دهیذ .
  • برخی از این مدل های هاوربرد دارای سیستم بلوتوث می باشد که این بلوتوث تنها با اتصال به گوشی شما می توانید موسیقی که شما بر روی گوشی خود پلی می کنید را مانند یک اسپیکر بلند پخش کند .
قطعات داخلی اسکوتر برقی | خرید اسمارت بالانس
  1. برد پردازنده : اسمارت بالانس های ارائه شده توسط مجموعه جهان آرسی دارا برد پردازنده 3 تیکه برند سامسونگ می باشد که باعث میگردد نسبت به سایر دستگاه های مشابه که دارای برد 2 تیکه هستند ، قوی تر و دارای کیفیت و عمر طولانی تری باشد . در برد های 2 تیکه ، برد تغزیه و پردازنده بر روی سنسور ها قرار دارد که باعث آسیب پذیری بیشتر می گردد که متاسفانه فروشندگان این موضوع را به کاربران اطلاعی نمی دهند ، برد هایی که در اسکوتر های برقی ارائه شده توسط این مجموعه می باشد از 3 قسمت تشکیل می گردد ، 2 برد سنسور و یک برد پردازنده و منبع تغذیه . ( مورد مذکور باعث اختلاف قیمت بین مدل های مشابه می باشد )
  2. موتور های براشلس پر توان : بی شک در این دستگاه مهم ترین سمت بعد از برد پردازنده موتور این دستگاه خواهد بود که موتور های قرار گرفته شده در این دستگاه از نوع درجه 1 کمپانی چینی Crony می باشد که برند 1 و مطرح این دستگاه ها می باشد .
  3. فریم و بدنه : بدنه اصلی این دستگاه از آلومینیوم درجه 1 می باشد و مانند سایر مدل های مشابه از فلز نا مرغوب دست دوم نمی باشد .
  4. باتری : در درجه سوم اهمیت بدی در قسمت باتری می باشد که باتری های موجود در این هوار برد ها از نوع درجه 1 کمپانی سامسونگ می باشد .
  5. شارژر : یقیناً یک شارژر خوب می تواند عمر یک باتری را طولانی کند ! شارژر های موجود در مدل های ارائه شده توسط مجموعه جهان آرسی دارای قطع کن خود کار است که بعد از شارژ باتری به صورت کامل عملیات شارژ متوقف می شود .
 

saeed.bp

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2017
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
12
سن
38
سلام من یه چیزی دیدم یبار مثل تایر دوچرخه که یکی روش بود و میرفت اونم اسکوتر هستش ؟
 
بالا