برگزیده های پرشین تولز

فروش جهانی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 از مرز 5 میلیون گذشت

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 تمام رکورد های پیشین سامسونگ را شکست. این پرچمدار بی نظیر با استقبال بی سابقه در سراسر جهان مواجه شده است که نشان می دهد اتفاقات گذشته گوشی نوت 7 تاثیری در اعتبار این شرکت نداشته است.

سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در روز 9 فروردین معرفی و در روز اول اردیبهشت در بازار های مشخص و بعد از آن در تمام بازار های جهانی عرضه کرد.

کمتر از گذشت یک ماه از عرضه این گوشی هوشمند، سامسونگ اعلام کرده است فروش جهانی گلکسی اس 8 از مرز 5 میلیون گوشی گذشته است اگرچه جزییات و رقم دقیق آن را اعلام نکرده است.

یکی از مقامات سامسونگ نیز اعلام کرده است، مجموع فروش جهانی این گوشی از مرز 5 میلیون گوشی گذشته است و این باعث شده است تا سامسونگ در هفته های آینده این گوشی را در بازار های بیشتری عرضه کند و قصد دارد تا اواخر ماه می این گوشی را در 120 کشور دیگر از جمله چین وارد کند.

تحلیلگران پیش بینی می کنند سامسونگ تا قبل از پایان سه ماهه دوم سال بیش از 20 میلیون گوشی گلکسی اس 8 را به فروش برساند و احتمال دارد فروش سالانه این گوشی به بیش از 60 میلیون نیز برسد که رکورد جدید برای سامسونگ به شمار می رود.

xsamsung-espvfinalsamsunggalaxys80.jpg.pagespeed.ic.IroTkDMWXM.webp
 
بالا