برگزیده های پرشین تولز

فروش خرنوپ ( مقوی خصوصا برای آقایان ، مشکل ناباروری و افزایش اسپرم و کلی فواید دیگر)

amirmail

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,655
لایک‌ها
637
محل سکونت
تبریز
هم با کیفیت بالا هم ارزانتر از ما خرید کنید ( در صورت نارضایتی از کیفیت محصول پس گرفته می شود)
خرنوپ گیاهی هست که در زمان محاصره یونان مردم با خوردن آن زنده مانده اند

نام ترکی : کئچی بوینوزو (شاخ بز )
Keçiboynuzu
keci-boynuzu-tozu.jpg

keciboynuzu.jpg

هم بصورت پودر آسیاب شده
هم بصورت دانه گیاهی موجود و بفروش می رسد ( نحوه استفاده پودر همراه با شیر و عسل راحت می باشد)
خرنوپ دانه ای مقوی و مغذی قابل استفاده برای آقایان و خانوم ها می باشد
اما خاصیت اصلی خرنوپ برای آقایان می باشد که مصرف آن باعث افزایش اسپرم و قدرت باروری آقایان می شود
خصوصیات: علیه تنگی نفس· علیه تنگی نفس آلرژیک· علیه آلرژی‌های حاصل از سردی هوا· علیه ناتوانی جنسی· از بین برندة تورم ریه‌‌ها· خلط‌آور· پیشگیری کنندة سرطان ریه· افزایش دهندة تعداد اسپرم متحرک· علیه آسم· علیه اسهال· علیه یبوست

با وجودی که نام انگلیسی این گیاه «Carob» است ولی اکثراً با نام «St. Johns bread» شناخته می‌شود. نام آلمانی آن نیز «Johannisbrot»می‌باشد. هر دو به معنای «نان حضرت یعقوب» می‌باشد. میوه‌ای است که یعقوب پیامبر در صحرا به جای نان از آن استفاده می‌کرد. میوه‌ای است که از 5000 سال پیش شناخته شده است. چند صد سال پیش از این، بجای شکر در پخت شیرینی‌ها از آن استفاده می‌شد و یا به جای شکر خورده می‌شد. امروزه با شروع تولید شکر سفید، فرهنگ و روش تغذیة سالم از بین رفته است. در سال‌های 1930 در اثنای جنگ اسپانیا، نقش استفاده از خرنوب در حفظ سلامت کودکان بسیار بزرگ بوده است. در جنگ جهانی دوم، در جزایر یونانی که تحت اشغال آلمانی‌ها بوده است مردم آن مناطق از خطر گرسنگی در سایة خرنوب نجات یافته بودند. درخت خرنوب، گیاهی است که در 15 سال اول زندگی‌اش هیچ میوه‌ای نمی‌دهد. یک درخت بالغ نزدیک به 1000 کیلوگرم محصول می‌دهد. هستة میوه‌های خرنوب هر کدام 2/0 گرم وزن دارند. در نگاهی به ابعاد این هسته‌ها، همه‌شان هم وزن هستند. یعنی هر هستة یک میوه خرنوب، 2/0 گرم وزن دارد. اگر می‌پرسید که چرا این وزن 2/0 گرم، تا این حد مهم است، پاسخ آن به زمان‌های بسیار دور بر می‌گردد. در دوران باستان و قبل از آن، برای وزن کردن دقیق طلا و سنگ‌های قیمتی از هستة خرنوب استفاده می‌شده است. امروزه نیز هر 2/0 گرم، معادل 1 قیرات است. معیار 1 قیراتی که توسط فروشندگان سنگ‌ها و فلزات قیمتی استفاده می‌شود، از همینجا نشأت گرفته است. هر پنج عدد هستة میوة خرنوب، وزنی معادل یک گرم دارد.

با گذشت سال‌ها، انسان‌ها اهمیت تغذیه با خرنوب را فراموش کرده‌اند. در حالیکه انواع و اقسام مواد غذایی در سوپر مارکت‌ها به معرض فروش گذاشته شده است، عادت و فرهنگ تغذیه با مواد غذایی طبیعی نیز رفته رفته از میان رفته است.

خرنوب از میان کشورهای حاشیة دریای مدیترانه، در ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به مقدار فراوان پرورش می‌یابد.نزدیک به 35% از مواد موجود در خرنوب، کربوهیدرات‌های با ساختار مولکولی ساده می‌باشند و باز نزدیک به 40% آن از نشاستة با ساختار مولکولی پیچیده تشکیل یافته است. میزان چربی آن بسیار کم و در حدود 1% است. بهترین جایگزین برای استفاده بجای کاکائو می‌باشد. دارای کافنوئیدهای کاکائو نمی‌باشد.


تاثیر جوشانده خرنوب در افزایش تعداد و تحرک اسپرم و درمان زود انزالی
خرنوب برای درمان نازایی خصوصا در آقایان که به تعداد بالا در جامعه امروزی مشاهده میکنیم به عنوان یک گیاه دارویی خیلی مهم استفاده می شود.گیاه خرنوب از نظر فوایدی که دارد گیاهی بدون رقیب می باشد. خرنوب در مردان بالا برنده تعداد اسپرمها وبالا برنده کیفیت اسپرمها می باشد و از زمانهای قدیم به عنوان درمان نازایی مورد استفاده می باشد.

در تاریخ یونان باستان خرنوب(شاخ بز) یکی از سنبل های زایندگی و برکت بوده است و این اشاره ای است بر اینکه در انسانها ی اولیه نیز از تاثیرخرنوب به عنوان گیاهی موٍثر در درمان نازایی مطلع بودند.

در صورتیکه تعداد اسپرم در فردی نرمال باشد، آنالیز اسپرم( تحلیل اسپرم) با یک روش تحلیل با نام آنالیز ثمن انجام می شود.در این روش مرد بایستی از 3 روز پیش باید پرهیز جنسی انجام دهد.در این 3 روز تعداد اسپرم به بیشترین حد خود می رسد.

آنالیز اسپرم چیست؟

کمی تعداد اسپرم با صفر بودن تعداد اسپرم کلا متفاوت می باشد.کمی تعداد اسپرم ،در بیضه ها وجود تولید اسپرم را نشان می دهد ولیکن این تولید از نظر تعداد نشان دهنده بی کیفیت بودن اسپرمها می باشد. تقریبا دریک مرد مقدار اسپرم از نظر میلی لیتر 40 میلیون اسپرم می باشد.از این شرایط میتوان به نرمال بودن تعداد اسپرم نام برد.با کم شدن این تعداد بیماری کمبود اسپرم ظاهر می شود، و اگر به زیر 4 میلیون برسد به عنوان کمبود اسپرم نیاز به درمان می باشد.در مقدار بالاتر از 4 میلیون هم امکان باردار شدن وجود دارد اما در این افراد نسبت به افرادی که تعداد اسپرم بالاتری دارند امکان باردار شدن سخت تر است البته در اینجا به اندازه اهمیت تعداد اسپرم بایستی از اهمیت کیفیت اسپرمها نیز در حاملگی یاد کرد، کیفیت اسپرم نیز بیشتر با تحرک اسپرم اندازه گیری می شود. متحرک بودن اسپرم،در مسیر سخت رسیدن اسپرم به تخمک خانم به عنوان امتیازی مهم می باشد، در حقیقت افرادی که تعداد اسپرم کم ولی تحرک اسپرم بالایی دارند شانس لقاح و حامله کردن خانم بیشتر می باشد.به کمبود اسپرم در زبان طب الیگواسپرمی نامیده شده است.برای افزایش تعداد اسپرم علاوه بر درمان دارویی استفاده از علاجها و داروهای گیاهی نیز موثر است.در این نکته استاد داروهای گیاهی پروفسور دکتر ابراهیم ساراچ اوغلو روش استفاده از خرنوب افزاش دهنده تحرک اسپرم، و برای درمان نازایی و زود انزالی روشهای موثری را آموزش می دهد.

روش تهیه جوشانده خرنوب پروفسور دکتر ابراهیم ساراچ اوغلو

جوشانده خرنوب علاوه بر اینکه در افزایش تعداد اسپرم و تحرک اسپرمها دارویی بی نظیر و موثر می باشد، در درمان زود انزالی مردان نیز در ردیف موثرترین و طبیعی ترین داروها جای دارد.

حال بپردازیم به نحوه تهیه جوشانده خرنوب پروفسور دکتر ابراهیم ساراچ اوغلو:

مواد لازم: نیم لیتر آب و 7 عدد خرنوب

تعداد 7 عدد خرنوب را به تکه تکه کنید،و داخل نیم لیتر آب در حال جوش بریزد ،درب ظرف را بگزارید و با شعله ملایم 3 دقیقه بجوشانید.پس از اتمام زمان جوشیدن(3 دقیقه) شعله را خاموش کنید و بگزارید 20 دقیقه در همان حال بماند. پس از اتمام زمان 20 دقیقه با قاشق تکه های خرنوب را از جوشانده خارج کنید.پس از خنک شدن نصف جوشانده را صبح ناشتا و نصف دیگر را شب قبل از خواب میل کنید.این کار را به مدت یک هفته مداوم انجام دهید،پس از هفته اول 3 ماه هر شب قبل از خواب به اندازه یک لیوان بنوشید.در ماهها بعد نیز هر از گاهی استفاده نمایید.


تاثیر جوشانده خرنوب در درمان آسم و آلرژی
آسم التهاب شدید مجاری تنفسی است و در بعضی انسانها برخی مواقع(در بعضی از فصول سال) با تحریک های خارجی مجاری تنفسی ملتهب و تنگ می گردد که به این مورد آسم آلرژیک می گوییم. جوشانده خرنوب برای درمان این نوع بیماری درمانی کاملا طبیعی و موثر بدون کوچکترین عوارض جانبی می باشد.
نحوه آماده کردن:

تعداد 6-7 عدد گیاه خرنوب را ابتدا زیر آب سرد به خوبی بشویید. سپس این خرنوب ها را به اندازه های کوچک تر (3-4 سانتیمتری) تقسیم کنید. تکه های خرنوب(شاخ بز) را در نیم لیتر آب در حال جوش بریزید و در شعله ملایم به مدت 7-8 دقیقه بجوشانید. پس از اتمام زمان جوش (7-8 دقیقه) ،در یک ظرف شیشه ای (بطری یا پارچ آب یا ....) بریزید . این جوشانده را حداکثر 3 روز می توانید در یخچال نگهداری نمایید.

نحوه استفاده:

هر روز صبح بین صبحانه و شب قبل از شام اندازه یک فنجان چای خوری میل نمایید. نیم لیتر جوشانده آماده شده حداکثر مدت 3 روز در یخچال بدون خراب شدن می ماند. هر 3 روز یکبار بایستی این جوشانده را به صورت تازه آماده نمایید.بدون قطع نمودن و فاصله دادن به مدت 20 روز استفاده نمایید.پس از اتمام 20 روز مجددا به مدت 15 روز دوباره این کار را انجام دهید، در این 15 روز برای هر فنجان یک قاشق چایخوری عسل اضافه نموده و هم بزنید و میل نمایید. در زمان استفاده از این جوشانده در منوی صبحانه خود عسل استفاده نکنید.
قیمت محصول:
قیمت یک کیلو (دانه یا آسیاب شده ): 39هزار تومان +9هزار تومان هزینه پست = 48 هزار تومان
برای هر کیلو بیشتر مبلغ 39 هزار تومان +4هزار تومان هزینه پست اضافه خواهد شد
آفر ویژه : دو کیلو پودر آسیاب شده خرنوپ +نیم کیلو دانه خرنوپ
با هزینه پست رایگان 99 هزار تومان


بانک ملت 6104337238549545 امیر احمد اکبری

 

ahmad0551

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,083
لایک‌ها
271
محل سکونت
بندرگناوه
سلام..
خوبی بزرگوار؟
سوال برام پیش اومده..
که ازکجابدونیم اصل وخالص هست..چون وسیله ای برای آزمایش وجودندارد...
 

amirmail

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,655
لایک‌ها
637
محل سکونت
تبریز
سلام..
خوبی بزرگوار؟
سوال برام پیش اومده..
که ازکجابدونیم اصل وخالص هست..چون وسیله ای برای آزمایش وجودندارد...
سلام و آرزوی سلامتی و تشکر
در این مورد بنده کاملا بهتون حق میدم
اگر شما محصول رو به صورت دانه گیاهی بخرید که مشکل اصلا ندارین دانه گیاهی بصورت کاملا آشکار واضح جلو چشمتون هست کیفیت و طراوتش هم
اگر اطمینان و آسودگی خاطر کامل میخواین خود دانه محصول رو تهیه کنین
تنها مشکلی که احیانا دارین محصول پودری هست
شرافت و وجدان کاری خودم ملاک کارم هست
تهیه پودرش هم از طریق بهترین آسیاب کننده موجود هست برای ما
و اینکه اگر ذره ای به محصول خریداری شده شک کنید پس میگیرم
به زودی محصولات فرآوری شده خرنوپ محصول بسته بندی و مورد تائید ساخت ترکیه هم ان شاءالله قرار خواهم داد
 
Last edited:

رنسانس

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2014
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سلام
شماره همراه لطفا پخ میکنید
 
بالا