برگزیده های پرشین تولز

فروش سایت پرسش و پاسخ شهر سؤال و مجله با دامنه رند : Soal.city

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
درود.


بنا به درخواست یکی از دوستان سایتی طراحی کردم با موضوع پرسش و پاسخ به همراه بخش های جانبی دایرکتوری (خبرخوان) و مجله سرگرمی کاربر محور (که کاربران نیز می توانند بعد از عضویت، مطالب مورد نظرشان را در سایت منتشر کنند) مجزا ، با قالب های بهینه شده و شخصی سازی شده .

اما در لحظه تحویل فردی که سفارش داده بود کلا از دسترس خارج شد و مشخص هست که تمایلی به داشتن این سایت ندارند!! و به همین دلیل مجبور به فروش این سایت هستم.



این سایت به تازگی راه اندازی شده و تمامی کارهای پیش نیاز ابتدایی اون انجام شده.



این سایت دارای یک دامنه رند با پسوند city هست : soal.city که به معنای شهر سوال هست. موضوع دامنه اصلی این سایت "پرسش و پاسخ" هست، اما دو بخش زیرمجموعه هم در نظر گرفته شده .

این سایت با وردپرس ساخته شده و تمامی موارد امنیتی برای این سایت انجام شده.



هاست خریداری شده برای این سایت: (169.000 تومان در هر سال - که کیفیت این هاست بسیار بالا بوده و برای بخش خبرخوان و توابع و دستورات بسیار سنگین هم کاملا مناسب هست. در این هاست به هیچ عنوان از نظر منابع مانند رم و CPU یا سرعت کمبودی نخواهید داشت)

و دامنه با پسوند city هم با قیمت : (که با قیمت 254.500 تومان خریداری شده)



دامنه رند هست و کاملا مناسب این کار هست. عملیات قبت بک لینک از سایت های معتبر با پسوندهای gov و edu هم آغاز شده و در آینده با فعالیت بیشتر به مرور زمان روی رتبه و محبوبیت سایت هم تاثیر خواهد گذاشت.



سایت هم به تازگی راه اندازی شده پس طبیعتا تبلیغاتی انجام نشده و رتبه الکسا هم ندارد اما حدود 4000 مطلب ایندکس شده دارد. که مطالب هم سئو شده هستند.



قیمت فروش این سایت حداقل باید شامل هزینه دامنه و هاست باشد. که هزینه این دو مورد به تنهایی 423.500 تومان هست ولی برای اقدامات انجام شده دیگه مانند بک لینک ها و شخصی سازی و هزینه های اضافه ی انجام شده، حدود 80 هزار تومان هم به این مبلغ اضافه می شود، قیمت نهایی فروش :

500.000 تومان

خواهد بود. قیمتی که با مشتری اصلی به تفاوق رسیده بودیم، مبلغ 1.000.000 تومان بود. بنابراین مبلغ 500.000 تومان که صرفا هزینه های انجام شده هستند، برای این سایت از نظر عقل و منطق کاملا مناسب است.

چون مشتری در آخرین لحظه از دسترس خارج شد و اعلام کرد که سایت رو نمی خواد، و چون شخصا توانایی اداره سایت رو ندارم، مجبور به فروش سایت با قیمت مطابق هزینه ها هستم. اگر قصد داشتن چنین سایتی رو دارید، می تونید بدون هیچ گونه دردسری صاحب چنین سایتی بشید!



در صورت تمایل برای خرید این سایت، در تماس باشید :

سایت فروخته شد
 
Last edited:
بالا