برگزیده های پرشین تولز

فروش فوق العاده قالب وردپرس زیبا و سئو شده (کدنویسی از صفر تا صد) + فونت ایران سنس با کمترین قیمت

ShowMeTheCode

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام دوستان.
بنده برنامه نویس اندروید و وب هستم (نمونه کارها به علاقه مندان معرفی خواهد شد). قالبی که اینجا برای فروش گذاشتم رو خودم از صفر طراحی کردم بدون استفاده از هرگونه کد آماده ای تحت سیستم وردپرس، و برای اولین بار در اینجا به فروش گذاشته شده.

اولین نفر باشید که صاحب این پوسته زیبا می شوید...

در طراحی این قالب سعی شده از اصول طراحی مینیمال استفاده کنم و اصل سادگی در طراحی قالب رعایت بشه. همچنین قالب دارای پنل تنظیمات در داشبورد مدیریتی وردپرس می باشد که در آن می توانید لوگو، آدرس شبکه های اجتماعی، بنر های تبلیغاتی، فاوآیکون ، متن کپی رایت موجود در فوتر را به سادگی و بدون هیچگونه کد نویسی تنظیم کنید. همچنین قالب از فهرست های وردپرس ( قالب ایجاد در دو محل هدر و فوتر ) و ابزارک های وردپرس کاملا پشتیبانی می کند.


accent color (رنگ لهجه) انتخاب شده برای رنگ قالب سبز کم رنگ استفاده شده که برای زیبایی بیشتر رنگ اصلی قالب نیز می باشد. ( یکی از اصول طراحی مینیمال استفاده کم از رنگ های مختلف می باشد!)

دلیل انتخاب رنگ سبز این است که سنبل، پاکی و هماهنگی است و جالب است بدانید در حالات التهابی بدن، یک اثر آرام بخش دارد و به دستگاه عصبی آرامش می‌دهد! همچنین قالب های بسیار کمی در سطح وب وجود دارند که رنگ سبز را به عنوان رنگ اصلی (و تنها رنگ!)خود انتخاب کرده باشند و همین خود باعث ایجاد حس جدید بودن قالب در کاربر می شود.


از بحث رنگ که خارج شویم (D:) نوبت به سئوی قالب و خود قالب می رسد. در طراحی این قالب از زبان های HTML5 , CSS3 , PHP استفاده شده. که استفاده از دو زبان HTML5 , CSS3 یکی از کلیدی ترین مسائلی است که باید در طراحی هر قالبی رعایت شود! زیرا با ورود این زبان ها استفاده از نسخه های قبلی HTML , CSS در قالب از نظر موتور های جستجو و همچنین در ظاهر سایت باعث ایجاد کهنه بودن و فرسودگی سایت شود. به عنوان مثال یکی از مواردی که گوگل در ایندکس و شناسایی سایت شما بکار می برد پیدا کردن تگ های HTML5 در سایت شماست!
شکل زیر نام تگ ها و محل آن ها را در قالب سایت نشان می دهد که موتور های جستجو به دنبال آن ها هستند: (در طراحی این قالب، این مورد و سایر موارد مانند تگ ها h1,h2 و سرعت فوق العاده بالای قالب، استفاده نکردن از پلاگین ها ... کاملا رعایت شده!)
html5_doc_sections.gif


مورد مهم بعدی در مورد تصاویر استفاده شده در قالب می باشد. تمامی تصاویری که در قالب استفاده شده اند با فرمت SVG هستند (گرافیک های برداری که در صفحات وب بکار میروند) برای توضیحات بیشتر که SVG چه هست می توانید در گوگل می توانید جستجو کنید. تنها این نکته مهم هست که با تغییر سایز رزولوشن و ابعاد صفحه نمایشگر کاربر به هیچ عنوان از کیفیت تصاویر کاسته نخواهد شد! (برخلاف سایر فرمت های تصاویر)

قالب دارای طراحی رسپانسیو (واکنشگرا) می باشد. این ویژگی به قالب این امکان را می دهد تا خود را مطابق با سایز صفحه مراجعه کننده تنظیم کند! چنین ویژگی باعث می شود تا زمانی که کاربران با موبایل، تبلت و... به سایت شما مراجعه می کنند به زیباترین شکل ممکن سایت را مشاهده کنند.

نکته آخر در مورد فونت (فوق العاده زیبا) ایران سنس می باشد که در قالب از آن استفاده شده. این فونت زیبایی خاصی به صفحات وب می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این فونت زیبا به سایت سازنده اینجا مراجعه کنید. قیمت این فونت تنها 38 هزار تومان می باشد!
فونت موجود قابلیت استفاده در وب، اپلیکیشن های موبایل، نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ، Word و ... دارد.


قیمت قالب 40 هزار تومان می باشد که شامل قالب وردپرس + پکیج کامل فونت زیبای ایران سنس با قیمت 38 هزار تومان (طبق سایت سازنده فونت) می باشد، که واقعا بی نظیر هست چنین قالبی که از صفر کدنویسی شده و تمام ویژگی های طراحی مدرن در آن رعایت شده و یک ماه تمام طراحی و کدنویسی آن طول کشیده است!

برای سفارش و هرگونه سوال پ.م دهید.
لطفا توجه داشته باشید این پوسته از 0 کدنویسی شده! یعنی ابتدا در فتوشاپ طراحی شده سپس به وردپرس تبدیل شده و مانند 99 درصد پوسته ها که به فروش گذاشته می شه و فقط ترجمه شده (کدنویسی صورت نگرفته) نیست!!!

نکته ها:
  • امکان ایجاد رایگان تغییرات در قالب با توجه به خواسته خریدار وجود دارد.
  • بعد از خرید قالب راه های ارتباطی بنده به خریدار اعلام خواهد شد تا در صورت هر گونه سوال، مشکل و... براحتی اعلام کند.
  • در طراحی از انیمیشن های CSS3 استفاده شده که در عکس ها قابل نمایش نیست!
  • قالب قابلیت استفاده در سایت های وبلاگی، خبری، شخصی و ... را دارد.
  • قالب دارای مستندات کامل می باشد که با استفاده از آن کاربر خود و یا سایر برنامه نویسان می توانند در قالب تغییر ایجاد کنند.
  • امکان تخفیف برای خریدار وجود دارد!
  • امکان خرید قالب به صورت اختصاصی نیز وجود دارد! (قیمت افزایش خواهد یافت)
  • در پوسته نام طراح وجود ندارد!
  • برای اینکه حق خریداران حفظ شود و از پخش قالب در وبسایت ها جلوگیری شود. فروش به صورت تعداد محدود می باشد!
 
Last edited:

ShowMeTheCode

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
قالب به صورت کاملا اختصاصی با قیمت 40 هزار تومان به فروش می رسد...
 
بالا