برگزیده های پرشین تولز

فعالیت های رایگان در پوکت

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
در این مقاله فعالیت های رایگان در پوکت را معرفی کرده ایم تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید . در سفر با تور پوکت باید برای دیدن هر مکانی پول پرداخت کنید ، و این زمانی است که به راحتی کارت اعتباری تان را در جیب قرار می دهید .

سواحل پوکت

phuket-beaches1.jpg



سواحل پوکت یکی از بهترین ها در تایلند است و بخش مهم و جالب سفر به جزیره پوکت را تشکیل می دهد . ساحل یکی از بهترین چیزهایی که در پوکت انجام می شود . از ساحل آرام ساوین به ساحل محبوب پاتونگ ، انتخاب کنید و ساعاتی را بدون هیچ هزینه ای در سواحل بگذرانید . پیشنهاد می کنیم در طول روز در برخی از سواحل آرام تر مانند کمالا ، کالی ، کتا نوی و نای هان وقت بگذرانید . ساحل موز یکی دیگر از سواحل زیبا و آرام واقع در جزیره مرجانی است که در 3 کیلومتری جنوب شرقی پوکت قرار دارد . این ساحل مناسب برای گذراندن زمان پر از آرامش و دیدن غروب خورشید است .



جاده بنگلا
phuket-bangla-road.jpg



جاده بنگلا یکی از جذاب ترین و در عین حال شلوغ ترین مکان های پوکت است . این جاده موازی با ساحل پاتونگ است و دارای تعداد زیادی رستوران ، کافه ، دیسکو و … است . با طلوع خورشید احساس زندگی در این جاده جاری می شود . فرهنگ تایلندی را در این منطقه می توانید به راحتی حس کنید . طعم غذاهای تایلندی رستوران ها بی نظیر است . قدم زدم در شب در این جاده بسیار آرام بخش است . پس اگر در روز فرصت نکردید حتما شب به این جاده بیایید .



دماغه پرومتپ
phuket-phromthep-cape.jpg



تصور کنید بالای صخره ای ایستاده اید و از مناظر دیدنی اقیانوس لذت می برید . این کار نیز رایگان است ! دماغه ترومپت یکی از معروفترین مکان های پوکت است که در جنوب پوکت قرار دارد و لذت واقعی به گردشگران تور تایلند می دهد ، به خصوص برای عکاسان . یک فانوس دریایی با تعدادی از مصنوعات تاریخی نیز در فضای باز وجود دارند . ورود به فانوس دریایی نیز رایگان است . سعی کنید در لحظه طلوع یا غروب آفتاب در دماغه ترومپت باشید و صحنه های به یاد ماندنی را به ثبت برسانید . شبه جزیره پرومتپ کپ از ساحل راوای در حدود 2 کیلومتر فاصله دارد .



بودای بزرگ در تپه ناکرد
phuket-big-buddha.jpg



آماده بازدید از مجسمه بزرگ بودا که در بالای تپه ناکرد است ، هستید ؟ اینجا یکی از مهمترین مکان های دیدنی پوکت است . این مجسمه با ارتفاع 45 متری خود ، شاید بزرگترین مجسمه بودا در تایلند باشد . مجسمه را به راحتی می توان از فاصله دور هم دید . علاوه بر شکوه و جلال ، پانورامای خیره کننده ای می توایند از بالای تپه ، بدون هیچ هزینه ای ببینید . سالانه گردشگران زیادی از این بودا دیدن می کنند .



شهر قدیمی پوکت
phuket-town.jpg



اگر فراتر از نقاط توریستی معمولی فکر می کنید ، پیشنهاد می شود از شهر قدیمی پوکت و جذابیت های معماری اروپا ، دیدن کنید . ترکیبی از فرهنگ های تایلندی ، چینی ، هندی و … را در این شهر می توانید ببینید . در مکان های تاریخی به طور رایگان بازدید کنید . هنگام بازدید از این شهر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید . از جذابیت های این شهر معماری ساختمان های آن است که از شهرهای اروپایی الهام گرفته است و برای گردشگران بسیار جالب است .
 
بالا