برگزیده های پرشین تولز

قابل توجه MLMکارها.سایتی با ضمانتVerisign Secured وگرفتن پول به صور مختلف از جمله چک

وضعیت
موضوع بسته شده است.

freebird11266

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2005
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سلام
میدونم این کار با بسته شدن ایگلد برای ما ایرانیها تقریبا تموم شده. البته برای من چند ساله تموم شده چون به این نتیجه رسیدم که 99.9%کلاهبردارن.
من دیشب اتفاقی به سایت جالبی برخوردم.فکر کنم یکی دو روزه ایجاد شده چون اعضاش خیلی کمند . من دیشب که عضو شدم اعضا 200 تا بود ولی الان داره به 700 میرسه و داره خیلی سریع عضو میگیره.
چند مورد جالب بود:
-این سایت گارانتی Verisign Securedداره یعنی کلیه بدهکاریها و طلبکاریهای سایت کنترل میشه و اگه تخلفی صورت بگیره وری ساین جلوشو میگیره.رو همین حساب میشه رو پرداختیش حساب کرد.
-دریافت پول از این سایت به صورتهای مختلف از جمله PayPal / eGold / Check / Moneybookers/ Stormpay/ Wester Union /IntGold هست که برای ما ایرانیها خوبه.
البته اگر سایتو ببینید مبالغ بالایی می بینید مثلا حداقل پرداخت 15000$ که تو توضیحاتش نوشته درصدی از این پرداخت میشه البته چون مبلغش بالاست درصدی از آن مبلغ مقبولی مثلا 150$ میشه که خوبه.
در آخر هم بگم که کلا من یکی از این خارجیها تو این زمینه صداقت ندیدم خوب اینم یکیشونه که البته با اون تاییدیه یکم میشه روش حساب کرد.امیدوارم این یکی .... نباشه.در کل من ریسکشو قبول کردم.
این لینک عضویتشه:

http://danger-mails.com/pages/index.php?refid=mdabir
موف باشید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا