برگزیده های پرشین تولز

قلم قرآنی چیست؟

mojtaba_br

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
7
سن
29
قلم قرآنی چیست؟ این وسیله ابزاریست که تحولی در زمینه یادگیری ایجاد نموده به طوری که همگان به اثر بخشی آن اذعان دارند. فایل های موجود در این قلم با محتوای کتاب در ارتباط بوده و به سادگی به محض قرار گرفتن نوک قلم بر روی کتاب، صوت مربوط به آن قسمت در آن واحد پخش می گردد.

* قلم های قرآنی چگونه کار می کنند؟

فن آوری آن ها بدین گونه است که حسگر تعبیه شده در نوک قلم به محض قرار گرفتن بر روی صفحه به راحتی کدهای مخفی آن قسمت را شناسایی کرده و بلافاصله صوت مربوط به آن را فعال می کند.

* تفاوت قلم های ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قلم های ۸ گیگابایت حافظه داخلی چیست؟

هر چند ممکن است شکل ظاهری قلم های با هم تفاوت داشته باشد اما کیفیت و نرم افزار مربوطه و امکانات همراه در هر دو قلم به صورت یکسان بوده و تنها تفاوت در میزان حافظه داخلی این دو قلم می باشد که همین امر سبب گردیده است تا در قلم ۸ گیگابایت تعداد قاریان و ترجمه به زبان های مختلف در حد چند عدد بیشتر باشد. همچنین در قلم های هشت گیگابایت مقداری فضای خالی جهت ضبط صدا وجود دارد. توجه داشته باشید که در تمامی مدل قلم قرآنی امکان اضافه نمودن حافظه (رم) خارجی به صورت جداگانه وجود دارد.

* آیا قلم قرآنی بر روی تمامی کتاب ها کار می کنند؟

خیر، قلم قرآنی تنها بر روی کتاب هایی که مخصوص آن قلم های تولید شده اند کار می کنند.

* در صورت پاک شدن و موجود نبودن هیچ گونه اطلاعاتی بر روی قلم قرآنی (بر اثر ویروس یا …) یا جهت به روز رسانی نرم افزار قلم قرآنی چه کاری باید انجام داد؟

به علت حجم بالای فایل ها در صورت پاک شدن اطلاعات، کپی مجدد اطلاعات فعلا تنها با مراجه حضوری یا ارسال قلم توسط پیک یا پست به دفاتر اصلی شرکت های فروشنده ی قلم قرآنی امکان پذیر است. انشا الله در آینده امکان دانلود نرم افزار از سایت و به روز رسانی اطلاعات جهت راحتی استفاده کاربران اضافه می گردد.

* قلم قرآنی را چند ساعت باید شارژ کرد؟

قلم قرآنی را برای اولین بار بین ۳ تا ۳/۵ ساعت و برای دفعات بعد بین ۱/۵ تا ۲ ساعت شارژ نمایید. توجه داشته باشید که ماندن قلم در شارژ بیش از این زمان باعث صدمات جدی به باطری و کاهش عمر آن می گردد.
 
بالا