برگزیده های پرشین تولز

قیمت سئو سایت

djmani2003

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
46
به این نکته توجه داشته باشید که قیمت سئو یک چیز خودساخته نمیتواند باشد و مانند بعضی از طراخان وب که هر کدام یک قیمت میدهند، که البته شما با تحقیق به این نتیجه میرسید که یک سایت خوب و با ارزش چقدر در سئو سایت شما میتواند تاثیر گذار باشد پس یک سئو حرفه ای هم قیمت خودش را دارد اما قیمت سئو را واقعا کی میداند و شما به چه کسی میتوانید اعتماد کنید؟
Sans-titre-2.jpg


در زمانی که شما به شخصی یا شرکتی برای سئو کردن و بالا رفتن رتبه خود در Google مراجعه میکنید مراقب باشید اگر آنها بعد ار اینکه شما کلمه کلیدی خودتان را اعلام کردید و آنها با یک چک کردن سریع به شما قیمت دادند میتوان گفت که اصلا قابل اعتماد نیستند زیرا چک کردن سئو سایت شما به این راحتی نیست.

ابتدا آنها باید سایت شما را آنالیز کنند و اشکالات ON Page و UX و غیره را به شما بگویند بعد از اینکار درصد ترافیک آن کلمه کلیدی را بدست بیاورند و رقبای شما را پیدا کنند و سایتهای آنها را بررسی کنند سپس محتوای سایت شما را با آنها مقایسه کرده و تعداد بک لینک های آنها و شما را و کیفیت آنها را با هم مقایسه کنند بعد از روند با ابزارهای سئو خانواده کلمه کلیدی شما را در بیاورند و به شما گوش زد کنند که شما میتوانید این کلمات را نیز مد نظر داشته باشید و از این راه به کلمه مورد نظر خود در رتبه دلخواه دست پیدا کنید.

how-much-does-seo-cost1-300x148.jpg


قیمت سئو سایت حد اقل ۱ روز زمان میبرد تا تمامی جوانب حتی شبکه های اجتماعی شما را نیز مد نظر داشته باشند همینطور عمر دامنه شما را و نام آنرا و هاست. فاکتورهایی از قبیل نوع فعالیت شما از ابتدا برای سایتتان و غیره و غیره . آنگاه زمان قیمت سئو سایت شما میرسد که با دادن یک نمودار کاری و پله پله این مبلغ را دریافت کنند. هیچگاه یادتان نرود که تضمینی برای رسیدن شما مخصوصا در کلمات با رقابت بالا وجود ندارد اما اگر چنین بود این یک دلگرمی برای شما و هزینه ای که میپردازید میباشد.

البته که شما هم بعد از عقد قرارداد وظایفی دارید که باید برای کمک به سئو سایتتان انجام دهید از قبیل کمک کردن در نوشتن محتوای سایت زیرا این شما هستید که فقط در حرفه خود سخنی برای برآورده کردن نیاز کاربرانتان میدانید که این سخنان توسط سئو کار به صورت یک مقاله سئو شده در می آید و در سایت و شبکه های اجتماعی شما انتشار میابد.

اما قیمت سئو در هیچ کجایی نوشته نشده و این شما هستید که میسنجید که سایتتان برایتان چقدر با ارزش است و همینطور با تحقیقاتی که میکنید متوجه حدود آن میشوید. بگذریم از اینکه سئو کاران بسیار حرفه ای هستند که حتی یک سایت هم برای خود ندارند پس به شما پیشنهاد میکنم با یک تبلیغ در جایی مانند سایت ها یا روزنامه یا از این گذشته بررسی سایتهای تخصصی مانند Linked in که حتما یک فرد حرفه ای در آن عضو میباشد و غیره این قیمت سئو را پیدا کنید و با چشمان باز حرکت کنید.

به شما توصیه میکنم حتما مشاوره را فراموش نکنید. سئو تریک با مشاوره رایگان میتواند راهنمای خوبی برایتان باشد.
 
بالا