برگزیده های پرشین تولز

ماهان سورف قدیمی ترین سایت کلیکی و سورف ایران

DianA125

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2019
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
[URL='http://www.mahansurf.com/fa/?r=prnian'] [/URL]

سایت ماهان سورف یکی از قدیمی ترین سایت های کلیک و سورف ایرانی هست که دارای پرداخت های منظم هست. دراین سایت میتونید از چندین راه کسب درآمد کنید. و دارای بازدید خودکار و دستی می باشد.
وارد لینک فارسی سایت شوید.
http://www.mahansurf.com/fa/?r=prnian

ماهان سورف یکی از قدیمی ترین سایت های کلیکی و سورف ایران به حساب می‌آید که فعالیت خود را از سال ۹۱ با ایجاد فضایی برای نمایش هدفمند تبلیغات و کسب درآمد برای اعضای سایت آغاز نموده است.

وب سایت ماهان سورف در عرصه بین المللی فعالیت می کند و به همین خاطر واحد پولی اش به دلار می باشد.

پرداخت به حسابهای پرفکت مانی ، بیت کوین و حسابهای ایرانی برای این سایت مورد پذیرش است. همچنین میتوانید برای خرید و فروش یا معاوضه بیت کوین و دلار از اکسچنجر سایت استفاده کنید.

• محدودیت زیر مجموعه مستقیم در این سایت 200 نفر در حالت استاندارد است. (اگر قصد فعالیت دارید ثبت نام کنید) زیرمجموعه اجاره ای در سایت وجود ندارد.

وارد لینک فارسی سایت شوید.

کسب درآمد از مشاهده تبلیغات
کسب درآمد از سورف کردن
کسب درآمد از فعالیت در سایت هایی که توسط کاربران به نمایش گذاشته می شود.
کسب درآمد از معرفی افراد به سایت و درآمد و کسب اعتبار ترافیکی از سورف و کلیک های آنها

دریافت پورسانت از خرید های تبلیغات کاربرانی که به سایت معرفی نموده اید.
شما تنها می توانید یکبار تبلیغات را با استفاده از یک آدرس IP در مدت 24 ساعت بصورت روزانه مشاهده و سورف نمایید. با این وجود شما می توانید از چندین آی پی برای ورود به حساب کاربری تان استفاده نمایید.

۱) مشاهده تبلیغ ها (کلیک کردن و دیدن تبلیغات)
شما در این روش با دیدن تعدادی تبلیغ که در هر روز تعداد خاصی به نسبت تبلیغ گرفتن سایت برای بازید شما انجام میشه کسب درآمد حاصل میکنید.
۲) سورف (بازدید خودکار بدون نیاز به کار کردن با سایت)
در این قسمت شما به ۲ صورت دستی و خودکار میتوانید کسب درآمد کنید که پیشنهاد من اول به صورت دستی آن میباشد زیرا در حالت دستی امتیاز و کسب درآمد از آن نسبت به حالت خودکار بیشتر و قویتر برای وب مستر ها می باشد.

کلیه پرداختی ها به بانک های پرفکت مانی، بیت کوین و بانک های ایرانی مثل ملت، زرین پال، سامان، ملی، پاسارگاد و… انجام خواهد شد. شما قادر به برداشت از تمام بانک هایی که در بخش برداشت از حساب لیست شده اند، می باشید.

کلیه ی درخواست های برداشت بین 3 الی 10 روز کاری واریز خواهد شد.
حداقل مقدار برای برداشت از حساب برای کلیه اعضای سایت مبلغ 1 دلار است.

قبل از اینکه درخواست برداشت بدهید بایستی حساب های بانکی خود را که خواهان برداشت از آن ها می باشید، در بخش نمایه کاربری تنظیم نمایید.

برای اینکه بتوانید درخواست برداشت از حساب بدهید بایستی امکان برداشت از حساب را فعال نمایید. هزینه فعال سازی این امکان تنها یک بار و به مبلغ 1 دلار است که برای همیشه امکان برداشت از حساب را می دهد.

در درخواست های برداشت سوم و بعد از آن، کاربر ابتدا بایستی حداقل به میزان یک پنجم مقداری که قبلا برداشت کرده است، از طریق بانک های مورد پذیرش سایت، افزایش موجودی کرده باشد. به عنوان نمونه، کاربر می خواهد برداشت سوم را انجام دهد و قبل از این میزان 5 دلار نیز از سایت برداشت کرده است. بنابراین ابتدا بایستی حداقل 1دلار افزایش موجودی کرده باشد تا قادر به ارسال درخواست های بعدی باشد. مبلغی هم که افزایش موجودی شده، می تواند صرف خرید تبلیغات ، ارتقا حساب و … شود.

اعتبار و پول بدست آمده از سورف بعد از هر 10 سورف به حساب کاربران اضافه می شود و ربطی به روز ندارد و بر اساس سورف کل کاربران است.
مطمئن شوید که پاپ آپ در مرورگرتان فعال باشد. (میتوانید پاپ آپ را فقط برای سایت ماهان سورف فعال کنید)
انواع موجودی در ماهان سورف

موجودی اصلی:

این موجودی قابل برداشت از حساب و انتقال نمودن به حساب بانکی فعال کاربر می باشد.

موجودی خرید:

کاربر می تواند از این موجودی برای شارژ تبیغات متنی ، بنری ، کلیکی ، خرید اعتبار ، ارتقا عضویت و … استفاده نماید.

موجودی خرید از دو طریق قابل افزایش می باشد.

اول: از طریق یکی از بانکهای مورد پذیرش ماهان سورف
دوم: از طریق موجودی اصلی حساب کاربری
 
بالا