برگزیده های پرشین تولز

مبایل ها کاربردی ترین ابزار در انجام امور روزانه

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
امروزه به هر جا که نگاهی بیاندازیم اثری از تکنولوژی، خصوصا اینترنت را در آن خواهیم دید. زمانی بود که اینترنت فقط مخصوص طراحان وب و پژوهشگران علمی بود تا مقالات را در آن جستو جو کنند. و یا به اشتراک بگذارند! اما امروزه این انحصار از بین رفته و هر کسی از هر قشری بنا به نیازش از این شبکه جهانی داده ها استفاده میکند.

بعنوان مثال برای جستوجوی خانه دیگر نیازی نیست به تک تک بنگاه ها و مشاورین املاک شهر سربزنیم و مدتها وقت و هزینه صرف کنیم تا یک خانه برای اجاره یا خرید بیابیم.

این کار را خیلی راحت و با یک وبگردی ساده در بین سایت های املاک میتوان انجام داد. حتی از آنهم ساده تر با نصب یک اپلیکیشن املاک در اسمارت فون مان میتوانیم از آخرین اخبار و قیمت های روز املاک اطلاع یابیم و به اهدافمان برسیم.

همه کسب و کار ها به این شکل از اینترنت بهره برده اند، و کار را برای ما ساده کرده اند. با این گوشی های نیم وجبی که در کف دست جای میگیرند، چه کارها که نمیشود کرد.

زمانی را به خاطر آورید، که برای خرید بلیط اتوبوس یا هواپیما باید حضوری مراجعه میشد، چقدر سخت بود! و یا زمانی که برای تبادل پول مجبور بودیم تا با مراجعه به بانک و همراه داشتن دفترچه حساب بانکی، ساعتها وقت تلف کنیم تا کارمان را انجام دهیم. امان از وقتی که باید هر روز میرفتیم و حسابمان را چک میکردیم که آیا پول به حسابمان واریز شده یا نه!

حالا با نصب یک همراه بانک همه این کارها را در چند لحظه انجام میدهیم.

اینها بخش کوچکی از تاثیرات فناوری بر روی زندگی روزمره ما بود قطعا هر کسی خاطراتی دارد که در گذشته نبود اینترنت و تجهیزات هوشمند الکترونیکی در آن زندگی را سخت کرده بود.

به نظر شما اگر اینترنت از کار بیوفتد چه میشود؟
 
بالا