برگزیده های پرشین تولز

متخصص سئو را بهتر بشناسیم

alireza rezai

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آپریل 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
34
متخصص سئو سایت
seo-specialist.jpg

امروز برای پیدا کردن یک فرد متخصص سئو SEO باید زمان و بررسی زیادی را انجام دهید تا بتوانید فردی کار آمد را پیدا کنید اما اگر شما مواردی را بدانید که از خصوصیات این فرد است میتواند با دید بهتری ان را پیدا کنید از آموزش سئو سایت همیشه ما گفته ایم که بهینه سازی سایت یک سری فعالیت زمان بری دارد تا نتایج ان مشهود شود و اگر قرار باشد یک شبه سایت بالا بیاید دیگر این همه رقابت معنا نداشت البته درست است این علم زمان را برای شما میخرد اما به اندازه فعالیت و پتانسیل ان پس بزارید به صورت موردی بررسی کنیم که واقعا فردی متخصص چه کسی میتواند باشد.

1-فردی به روز و هوشیار

یکی از مهم ترین فاکتور های برای تشخیص این فرد باید این فرد بسیار به روز باشد و مطالب روز را همیشه بذانید در این علم همه چیز در حال تغییر است پس هوشیار بودن ان میتواند بسیار مهم باشد تا حتی که میتوان گفت مهم ترین بخش شناخت بروز ترین روش ها و متد ها است حال سئوال اینجاست چگونه متوجه شویم یک فرد به روز است یا واقعا با هوشیاری عمل میکند بهترین روش خود مطالب سایت است وقتی شما مطالب سایت را مطالعه میکنید متوجه میشوید که این فرد چقدر با این علم آشنا ایا حرفی برای گفتن دارد تا چه اندازه در نظرات میتواند پاسخ گو باشد تا چه اندازه مطالب بسیار مهمی را در اختیار شما قرار میدهد پس سعی کنید حتما چند مورد به صورت اتفاقی از مطالب ان سایت را مطالعه کنید باور کنید خیلی از مشتریان ما از مطالب سایت بوده اند تا از کلمات کلیدی پس میتوان گفت مطالب با محتوا حرفه میتواند یک از عوامل مهم به شمار آید.

2-مشاوره قبل از انجام سئو سایت

یکی از دیگر از روش ها برای شناخت یک متخصص سئو تماس به صورت تلفنی است و با ان فرد صحبت کنید و سعی کنید اگر اطلاعاتی در مورد این علم دارد از حرف طرف مقابل متوجه شوید تا چه اندازه طرف مقابل منصف است اگر فقط میگفت لینک یا فقط میگفت محتوا یا گفت قالب بسیار مهم است و تک بعدی بودباید بیشتر تامل کنید چرا که هنوز هم بسیار افراد فکر میکنند آموزش سئو سایت تک بعدی است و یک میز زمانی محکم و استوار است که روی چهار پایه باشد اگر میخواهید کار با کیفیت داشته باشد باید روی تمامل تکنیک ها کار کنید فکر کنید یک فردی که تمام بدن ان کوچک است اما سر ان بسیار بزرگ است بهینه سازی و تمرکز فقط روی یک تکنیک به همین شکل است.

3-اگر نتیجه خوب میخواهید صبور باشید

فرایند و روند تکنیک ها باید به صورت زمان بر انجام شود و اگر در کلمات کلیدی که رقابت مناسبی دارند حرف از یک و دو ماه به میدان امد باید بیشتر تامل کنید و دلیل این زمان کم را جویا شوید چرا که جایگاه که به اسانی به دست بیاید به اسانی هم از بین میرود یکی از دغدغه های همه دوستان همین است باقی ماندن در رتبه پس همه چیز سرعت نیست اصولی بودن کار زمان بر است اگر میخواهید به صورت اصولی روی سایت شما کار شود زمان بر است باید صبور باشید و نتایج را به مرور زمان لمس کنید و یادتان باشد اگر کم هزینه کنید و نتیجه نگرید باید دوباره هزینه کنید اگر به کسی اطمینان دارید و میدانید کار دان است سعی کنید به اندازه واقعی نه قیمت های پرت هزینه کنید و بدانید بخشی از همین هزینه برای خود سایت خرج میشود و باید برای قدرت دامنه به صورت اصولی هزینه کرد البته هزینه فقط مکمل است و ده درصد کار است اما همین ها کنار هم میتواند نتیجه قابل قبولی برای ما داشته باشد.

4-حتما برای کلمات کلیدی سئوال کنید

قبل از انکه شروع به همکاری با متخصصی داشته باشید حتما کلمات کلید پر جستجو را پیدا کنید یا مشاوره بگیرید چرا ان چیزی که شما فکر میکنید پر بازدید است شاید در واقعیت این چنین نباشد و یک از نکته تخصصی دادن بهترین پیشنهاد برای کلمات کلیدی است شروع کار با کلمات کلیدی محبوب اما کم زحمت است و که راحت تر میتواند فتح شود یک حرفه ای واقعا میداند برای بعضی کلمات هزینه بالا باید کرد و شاید با هزینه خیلی کمتر ورودی بسیار خوبی روانه سایت مشتری شود پس حتما باید از شما بپرسد که کلمات کلیدی را بررسی کرده اید یا با بررسی یک استراتژی موفق را برای شما ترسیم کند که همه چیز در علم بهینه سازی محتوا و لینک نیست و بسیار گسترده است پس سعی کنید این موارد را در نظر بگیرید و در کل با تحقیق خوب وارد یک قرار خوب شوید تا هم وقت و هم هزینه خود را از دست ندهید البته بسیار از نکات دیگر هم بود که بسیار تکرار شده بود و فقط نکات تکمیلی را برای دوستان قرار دادم.ادامه دارد ...
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
درود
تشکر از شما مطلب مفیدی بود بسیار سئوال می شه که ایا نمونه کار موفق را می توان به عنوان یک فاکتور اصلی در نظر گرفت در بحث شناخت یه متخصص یا خیر؟ در حقیقت جواب این سوال دو چهره داره ! در وب فارسی شما مجبور هستید نمونه کار ارائه شده رو خودتون مجدد انلیز کنید که با چه شرایطی موفق شده و اگر استاندارد های سئو رو رعایت کرده بود می شه صرفا نمونه ارائه شده رو بشکل مجزا به عنوان یک امتیاز در نظر گرفت خوب سوال اصلی اینه که اگر من توانایی این نوع انلیز رو دارا باشم چرا از یک متخصص بهره ببرم خودم سایت خودم رو بهینه می کنم و این پاردوکس بزرگ وب فارسی هست و تا اقدام عملی گوگل برای اعمال استاندارد یکسان در وب فارسی فقط باید منتظر بود هرچند روند پاکسازی در وب فارسی ادامه داره
بنابراین برای تشخیص یک بهینه کار موفق در شرایط فعلی نمونه کار رو به عنوان یک المان ضعیف در نظر بگیرید هرچند قبول اون کمی مشکل به نظر بیاد خوب سوال اصلی در اینجا این هست چگونه پی ببریم که شرکت تیم یا فرد مربوطه گزینه مناسب برای بهینه سازی مورد نظر ما هست؟ گوشه ای از این خصوصیات رو کاربر عزیز در مقاله خوبشون اشاره داشتن تشکر از ایشون و مطمئنا در ادامه نیز این فاکتور ها رو بیشتر معرفی خواهند کرد فقط به یک نکته اشاره کنم بهینه سازی اقیانوس وسیعی هست که هر متخصص علاقمندی مشغول قایقرانی در ان هست هیچ فرقی نمی کنه تازه از ساحل شروع کرده و یا در وسط اقیانوس قرار داره پس فرصت برای همه علاقمندان هست تا بارعایت اصول بازی خودی نشون بدن!
 
بالا