• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مترو و حواشی

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
افزایش 40 درصدی تاخیر مترو ناشی از ازدحام جمعیت است مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: تاخیرهای مترو به دلیل بسته نشدن درها 40 درصد افزایش داشته است. به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر ربیعی با بیان این مطلب اظهار کرد: در شهرویور ماه تاخیرهای ناشی از بسته نشدن درها سه ثانیه بوده که با آغاز مهرماه و افزایش تعداد مسافران این میزان به پنج ثانیه رسیده است و با توجه به اینکه تاخیر یک قطار سبب ایجاد تاخیر در کل شبکه می شود باید مسافران نهایت تلاش خود را بکنند تا مانع بسته شدن درها نشوند و اجازه دهند هر قطار در زمان معین خود وارد ایستگاه شده و پس از پیاده و سوار شدن مسافران به موقع ایستگاه را به سمت ایستگاه بعدی ترک کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه تاخیرات ناشی از خرابی واگنها نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع میزان متوسط کل تاخیرها برای هر حرکت که سال گذشته 12 ثانیه بوده امسال به 10 ثانیه رسیده است اما مشکل اصلی اکنون تاخیرهای ناشی از بسته نشدن درهای قطار است.
ربیعی در ادامه درمورد بهره برداری از توسعه شرقی خط چهار مترو حدفاصل ایستگاه شهدا تا میدان شهید کلاهدوز نیز گفت: از روز سوم مهرماه عملا ایستگاه مترو میدان شهید کلاهدوز به بهره برداری رسیده است اما به دلیل کمبود واگن تنها در ساعات محدودی از روز و زمانی که پیک ترافیکی در مترو محسوب نمی شود یعنی 9 صبح تا سه بعد از ظهر در این مسیر به شهروندان خدمات رسانی می کنیم که امید است با ورود واگن های جدید مترو به زودی بتوانیم بهره برداری از این خط را در تمام ساعات روز و به طور کامل محقق سازیم.
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
قيمت بليت تك‌سفره مترو: 325 تومان

براساس مصوبه شوراي شهر، مقرر شد که يک سوم از هزينه‌هاي تعيين شده توسط مسافران و دو سوم ديگر توسط دولت و شهرداري پرداخت شود كه سهم مسافران مترو از اين رقم تنها مبلغ 325 تومان مي‌باشد.

به گزارش مهر، در تاريخ 23 بهمن ماه سال 1389 شوراي اسلامي شهر تهران هزينه جابه‌جايي هر مسافر با مترو را همانند سال‌هاي گذشته براي سال آينده تعيين کرد.

شوراي شهر تهران در مورد مصوبه روز 23 بهمن خود مبني بر نرخ بليت‌هاي مترو در سال 90 که واکنشهايي را در جامعه رسانه‌اي و مردم به همراه داشته توضيحاتي براي رسانه ها ارسال کرده است.

براساس اين مصوبه مقرر شد که يک سوم از هزينه‌هاي تعيين شده توسط مسافران و دو سوم ديگر توسط دولت و شهرداري (هر کدام يک سوم هزينه) پرداخت شود، به اين ترتيب برخلاف توهم به وجود آمده قرار نيست مسافران محترم بليت مترو را 975 تومان خريداري کنند.

رقم 975 تومان تعيين شده تنها مربوط به بليت‌هاي تک سفره است، سهم مسافران مترو از اين رقم تنها مبلغ 325 تومان مي‌باشد ضمن اينکه اين رقم به دليل تحقق دولت الکترونيک و کاهش عمليات پرهزينه تهيه بليت‌هاي تک سفره تعيين شده است.

لازم به توضيح است در صورت استفاده مسافران از بليت‌هاي اعتباري سهم پرداختي آنان به رقمي در حدود 120 تومان کاهش مي‌يابد. با اين وجود اعلام مي‌شود برخي از اطلاع‌رساني‌هاي صورت گرفته مورد تاييد شوراي اسلامي شهر نبوده و يا گوياي تمامي مطالب نيست که بر اين اساس انتظار مي‌رود رسانه‌ها نسبت به تصحيح مطالب مذکور اقدام کنند.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas

hydrghl

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2008
نوشته‌ها
1,242
لایک‌ها
34
محل سکونت
tehran
واقعا چه احمقانه ارامش ملّتو فدای بازیای سیاسی خودشون می کنن:hmm::hmm:

البته لج بازی سیاسی بگیم بیشتر میخوره:eek:

خیر سرش بودجه مترو رو بده لازم نکرده مدیریت مترو رو بگیره دستش:hmm:
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:
8 خط مترو جوابگوی جمعیت فعلی تهران نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 8 خط مترو قبل از انقلاب که جمعیت تهران 6 میلیون بود طراحی شده و جوابگوی جمعیت 10 میلیونی تهران نیست.

302191_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران در مراسم تحویل 42 دستگاه واگن مترو، ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ماه محرم حسینی اظهار داشت: آن قدر بحث در مورد مترو هست که می‌‌توان گفت بحثی نیست.

وی ادامه داد: همه تلاش و کوشش‌های ما به طور کلی به خاطر این است که در راه رضای الهی خدمت کنیم، اگر این کار را انجام دهیم برگی پیش فرستاده‌ایم و در غیر این صورت چند روزی بر مسندها تکیه زدن چیز مهمی نیست.

چمران افزود: ما خواهیم آمد و خواهیم رفت، آنچه نیکو می‌ماند خدمت کردن به خلق خداست و امیدوارم همه تلاش‌های همکاران در شرکت بهره‌برداری مترو به نتیجه برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: امروز هر موقعی که برف و باران می‌بارد و به حجم ترافیک شهر افزوده می‌شود، دقیقاً این را احساس می‌کنیم که اگر داخل مترو بودیم نگرانی از برف و باران نداشتیم، هر یک «رام» مترو که اضافه می‌شود به قطع یقین کمکی به کمبود مصرف انرژی خواهد بود.

وی یادآور شد: مترو کمکی به جلوگیری از اسراف و وقت مردم است، عمر ما صرف ترافیک در داخل اتومبیل می‌شود.

چمران افزود: امید است بتوانیم هر چه زودتر این 8 خط مترو را که از قبل طراحی و مطالعه شده توسعه دهیم.

وی بیان داشت: این 8خط مترو قبل از انقلاب که جمعیت تهران بالغ بر 6 میلیون بود طراحی شده است، نه اینکه برای جمعیت 10 میلیونی امروز شهر تهران جوابگو باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در خطوط مترو اسراف در سرمایه و ساختمان‌سازی نیست افزود: قطعاً به خطوط دیگر مترو نیز نیاز داریم و این 8 خط باید افزایش یابد.

چمران تصریح کرد: هر چقدر در مترو سرمایه‌گذاری کنیم در آینده بهره‌برداری بیشتری خواهیم داشت.

وی یادآور شد: بالاخره هر چقدر بسیجی هم باشیم و با دست خالی هم کار کنیم این واگن بزرگ را نمی‌شود با وسیله‌ای دیگر بر روی ریل گذاشت و کشاند لذا نیاز به منابع مالی داریم.
انتهای پیام/
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
تجربه رایگان قطارهای دهلی_بمبئی با متروی تهران
خبرگزاری فارس: این روزها اگر همای سعادت روی شانه‌هایت بنشیند و موفق به ورود به قطار مترو شوی، ناخودآگاه یاد قطار‌های چند دهه قبل هندوستان (دهلی_بمبئی) می‌افتید که آن روزها اسباب تعجب و خنده ما را فراهم می‌کرد ولی امروز بدون اینکه به هندوستان سفر کنید، می‌توانید به رایگان سفرهای خاطره‌انگیز با قطارهای دهلی_بمبئی را این‌بار با متروی تهران تجربه کنید.
13900905154950_PhotoA.jpg

قدیمی‌ترها یادشان است که بسیاری از بخش‌های خبری تلویزیون یا صفحات مختلف روزنامه‌ها، مطالب منتخب خود را به ازدحام عجیب و بعضا غریب قطارهای هندی که از دهلی به بمبئی می‌رفتند اختصاص می‌دادند.

موضوع اصلی این اخبار هم معمولا سوار شدن بیش از اندازه مسافران در قطارها یا حتی مرگ تعدادی از آنها به خاطر ماندن زیر دست و پای دیگر مسافران یا سقوط از سقف قطار بود.

قطارهایی که برای سوار شدن برای آنها داشتن یا نداشتن بلیت مهم نبود بلکه زور بازویی می‌خواست تا بتوان تعداد زیادی زن و مرد را کنار زد و به هر جان کندنی خود را حتی در بدترین و خطرناک‌ترین قسمت جا داد.

سال‌ها گذشت و گوش مردم ایران به شنیدن این اخبار عادت کرده بود که آرام آرام قطارهای مترو وارد تهران شد. مدتی طول کشید تا مردم تهران به استفاده از مترو عادت کنند و به جای استفاده از اتوبوس‌هایی که نفس‌ها در آنها به شماره می‌افتاد، سوار مترو شوند و طعم آسایش و راحتی در حمل و نقل را بچشند.

اما آسایش و آرامش استفاده از مترو چندان پایدار نبود زیرا روز به روز به تعداد شهروندان تهران و غیرتهرانی که خواهان تجربه سفر با مترو و جایگزینی آن با اتوبوس و تاکسی بودند افزوده می‌شد و این در حالی بود که مدیریت شهری تهران و دولت نتوانستند متناسب و به موازات افزایش تقاضا برای سفر با مترو، حجم ناوگان حمل و نقل مترو را توسعه بدهند.

اینگونه بود که میزان عرضه خدمت و تقاضا به موازات هم بالا نرفتند به طوری که آمارها حاکی از حرکت لاک‌پشتی ورود قطارها به ناوگان مترو داشت و در مقابل روز به روز، حجم استفاده مردم از مترو بالا و بالاتر می‌رفت.

افتتاح خط و ایستگاه جدید و انتظار طولانی برای ورود قطار

مدیریت مترو و شهرداری تهران بیشترین تلاش خود را برای راه‌اندازی خطوط و ایستگاه‌های جدید متمرکز کرده بودند و هر از چندگاهی هم بین شهرداری و دولت دعوایی سر عدم تحقق وعده‌ها برای ارائه بودجه و انتظار طولانی به راه می‌افتاد.

به همین دلیل بود که وقتی ایستگاهی جدید افتتاح می‌شد و می‌شود به ندرت اتفاق می‌افتد که ایستگاه جدید مشکلی نداشته باشد و معمولا بدون تجهیز سیستم تهویه، پله برقی و دیگر امکانات ضروری افتتاح می‌شود و مسافران باید جدای از زمان طولانی و کند حرکت‌ قطارها، با این مشکلات کنار بیایند تا شاید روزی این ایستگاه به طور کامل تکمیل شود.

تراکم بالای مسافران مترو در روزهای داغ تابستان و سرمای زمستان

روزهای گرم تابستان و سرد زمستان، معمولا بر حجم مسافران مترو افزوده می‌شود و به همین دلیل کیفیت خدمت‌رسانی به آنها به دلیل عدم وجود قطار به اندازه کافی پایین می‌آید.

افزایش 15 درصدی مسافران مترو در روزهای بارانی

علی‌محمد قلی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره وضعیت مترو تهران در روزهای بارانی، اظهار داشت: باتوجه به افزوده شدن 10 تا 15 درصد حجم مسافران مترو به دلیل بارش باران، 4 رام قطار فوق‌العاده در همه خطوط مترو اعزام شد.

وی تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیتی که ایجاد می‌شود قطارها با تأخیر ایستگاه را ترک می‌کنند که این امر در اعزام قطارهای دیگر اخلال ایجاد می‌کند.

مدیر شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در صورت تأمین بودجه می‌توانیم واگن‌های موجود در گمرک را ترخیص و قطارها را با فاصله زمانی کمتری به ایستگاه‌ها اعزام کنیم.

حدود 100 واگن در گمرک خاک می‌خورند

قلی‌ها همچنین درباره آخرین وضعیت واگن‌های معطل مانده در گمرک گفت: در حال حاضر حدود 100 واگن مترو در گمرک هستند و منتظر هستیم تا عوارض گمرکی این واگن‌ها از سوی دولت پرداخت شود تا آنها به تهران منتقل شوند.


دستور مسئولان دولتی به بانک‌ها برای عدم همکاری با مترو

قالیباف در مراسم بهره‌برداری از 42 واگن مترو اظهار داشت: قول می‌دهیم حدود 400 واگن تا پایان سال وارد خطوط شود ، هر چند دستوراتی به بانک‌ها داده می‌شود که با مترو همکاری نکنند.

۲ سال است دولت یک ریال هم برای خرید اتوبوس نداده است

وی یادآور شد: دو سال است دولت یک ریال هم برای خرید اتوبوس کمک نکرده است. قبلا 80 درصد از پول اتوبوس‌ها را دولت پرداخت می‌کرد. ما به دنبال این هستیم که 70 درصد حمل و نقل شهر را به حمل و نقل عمومی تبدیل کنیم.

حمل و نقل عمومی اولویت اول است ولی نباید بعضی کارها را متوقف کرد. ما باید تلاش کنیم درآمدهای پایدار شهر را افزایش دهیم، بنده به این باورم که چنین ظرفیتی در شهر تهران وجود دارد.

مردم همچنان باید چشم به راه روزهای خوش مترو باشند

معلوم نیست این مردمی که تمام مسئولان از شهرداری گرفته تا دولت، برای راحتی، رفاه و آسایش آنها شب و روز در تلاش هستند بالاخره چه زمانی باید بدون دغدغه و با آرامش کامل سوار بر قطارهای مترو شوند.


ایستگاه ...

مسافران محترم، ایستگاه ... می‌باشد، لطفا در صورت امکان و توانایی، از قطار پیاده شده و برای خروج از ایستگاه از تابلوهای راهنمایی استفاده کنند؛ لازم به ذکر است پله‌های برقی تا اطلاع ثانوی غیرقابل استفاده می‌باشند.
انتهای پیام/

13900905163230_PhotoL.jpg
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
به بهانه واریز اعتبار مترو؛
مجادله مسئولان درباره مترو بالاخره فروکش کرد/ مردم قربانی اختلاف سلیقه‌ها نشوند

خبرگزاری فارس: سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مجادلانه مسئولان یارانه بلیت مترو امروز واریز شد. شاید با ورود واگن‌های جدید و رفع آن‌چه به عنوان مشکل هزینه می‌خواندند، از این پس مردم دیگر زیر دست و پا له نشوند و برای استفاده از مترو مسابقه سراسری هل برگزار نکنند.

13900825103039_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمودی معاون عمرانی استاندار تهران 64 روز پیش در جمع خبرنگاران اعلام کرد یارانه بلیت مترو پرداخت شده است. بعد از انتشار این خبر بلافاصله مسئولان شهری واکنش نشان دادند و اعلام کردند ریالی پول ورایز نشده و این خبر کذب محض است.

موضوع پرداخت یارانه بلیت مترو مدتی است در بین مسئولان شهری و دولتی مطرح است و در این زمینه مباحث مختلفی اعلام شده است و هر بار نیز مشکلات بین آنها پاسکاری می‌شود.

کشمکش بین مسئولان تا جایی رسید که متروی‌ها معتقدند دولت پول نمی‌دهد و دولتی‌ها نیز مدعی بودند در دو سال گذشته این شهرداری تهران بود که هیچ کمکی به مترو نکرده است.

در این بین جدال‌ها زیادی رخ داد کار به جایی رسید که یکی از مسئولان دولتی گفت اگر پولی به شهرداری در مترو نمی‌دهیم به دلیل شفاف نبود مسائل مالی است.

دود لجبازی مسئولان بر سر متروی تهران تنها به چشم شهروندان پایتخت می‌رود چرا که مسئولان که سوار مترو و اتوبوس در پیک ترافیک سوار نمی‌شوند تا ببیند قربانی لجبازی‌ها آنها فقط مردم هستند که زیر دست و پا له می‌شوند.

روزهای گرم تابستان و سرد زمستان، معمولا بر حجم مسافران مترو افزوده می‌شود و به همین دلیل کیفیت خدمت‌رسانی به آنها به دلیل عدم وجود قطار به اندازه کافی پایین می‌آید.یکی شهروندان می‌گوید که اگر مجبور نبودیم سوار نمی‌شدیم و هر روز باید با یک شگرد جدید جا برای سوار شدن پیدا کنیم و مسئولان نیز با توجه به اینکه این وضع را از دوربین‌ها می‌بینند، توجهی به مشکلات مردم نمی‌کنند.

امروز مصطفی محمد نجار وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر خوبی به تهرانی‌ها داد و اعلام کرد که یارانه بلیت مترو واریز شده است.

با واریز شدن این یارانه امیدورایم مسئولان بخشی از مشکلات را مرتفع کنند و تعدادی واگن در ساعات پیک اضافه کنند تا دیگر شاهد نارضایتی مردم در مترو نباشیم.

خوب است مسئولان مترو بعد از دریافت این پول ریال به ریال هزینه کردها را اعلام کنند تا دیگر شبه‌های ایجاد نشود.

با دریافت این پول امیدواریم دیگر مسئولان دنبال بهانه جدید نگردند و دوباره از بی پولی ناله نکنند و در جهت توسعه و ارامش مردم گام‌های اساسی بردارند.

بهتر است استفاده از بودجه ۲ میلیاردی مترو از صندوق ارزی که مجلس سال‌هاست تصویب کرده و کسی به روی خود نمی آورد که آن را پرداخت کند نیز به زودی محقق شود تا مردم به راحتی بتوانند از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند و دیگر شاهد نارضایتی مردم در مترو نباشیم.
انتهای پیام/
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
وزیر کشور در جمع خبرنگاران خبر داد
افزایش فاینانس مترو به 5.5 میلیارد دلار/ واریز 125 میلیارد تومان یارانه بلیت مترو و اتوبوس

خبرگزاری فارس: مصطفی محمدنجار گفت: ۴ میلیارد دلار فاینانس ‌مترو ‌به ‌‌به ۵/۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

145015531_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم و در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص بحث بودجه مترو گفت: در بحث یارانه بلیت مترو و اتوبوس 125 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های کل کشور ریخته شده که از این میزان ۴۰ درصد متعلق به تهران است.

وی درباره علت تأخیر در پرداخت این بودجه یادآور شد: تأخیر در تخصیص بودجه صورت گرفت که ما به محض دریافت آن بودجه را به شهرداری پرداخت کردیم.

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای خوبی در مترو صورت گرفته است، اظهار داشت: از بودجه امسال که ۴۰۰ میلیارد تومان برای کل کشور اختصاص داده شده تا الان ۳۵۷ میلیارد تومان پرداخت شده که ۱۰۹ میلیارد تومان برای تهران بوده است.

نجار همچنین گفت:‌ در بحث مترو تأمین ۲ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای کمک به شهرداری‌ها در بحث مترو و بخش عمرانی و پسماند‌ها را دنبال می‌کنیم که این موضوع مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۴ میلیارد دلار فاینانس به مترو گفت که این مبلغ به ۵/۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود ایاب و ذهاب مردم را یکی از نکات مهم برای دولت بخصوص شخص رئیس جمهور دانست و در خصوص سفر اخیر خود به افغانستان خاطرنشان کرد: اخیراً به منظور شرکت در پنجمین اجلاس وزرای ابتکار سه‌جانبه سفری به افغانستان داشتیم.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه این اجلاس سال قبل تهران میزبان اجلاس وزرای ابتکار سه‌جانبه خواهد بود، گفت: مذاکراتی در خصوص مبارزه مؤثر با موادمخدر در این اجلاس داشتیم که نهایتا بر اساس تصویب بیانیه‌ای سند پیشگیری، مقابله مؤثر و تبادل اطلاعات جهت زدن سران و شبکه مافیا و گشت‌های دریایی اضافه شد.

نجار در ادامه تاکید بر انسداد مرزها را از دیگر مباحث اجلاس وزرای ابتکار سه جانبه دانست و اظهار داشت: شاهد بودیم که کشت مواد مخدر در سال‌های گذشته در افغانستان ۴۰ برابر شده که همه اینها به خاطر حضور نیروهای خارجی است.

وزیر کشور درباره دیگر برنامه‌های سفرش به افغانستان اظهار داشت: در این سفر همچنین با مقامات عالی افغانستان همچون رئیس جمهور، معاونین اول و دوم وی، وزرای کشور، خارجه، مهاجرین و مواد مخدر و بهداشت دیدار و گفت‌وگو داشتیم.
انتهای پیام/
 

Damn

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,428
لایک‌ها
630
محل سکونت
In Lousy time
فعلا که مترو شده جای دستفروش ها و فلج ها
حال ادم بهم میزنن
کاش یه طرحی میومد اینا رو جمع میکرد
 

hamidrezaaaa

Registered User
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2011
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
116
محل سکونت
تهران
فعلا که مترو شده جای دستفروش ها و فلج ها
حال ادم بهم میزنن
کاش یه طرحی میومد اینا رو جمع میکرد

بي انصافي نكن
خداييش بعضي جنساش خوبه

يه بار 20تا پاكت روغني رو آورده بود ميداد 1000
اينارو مغازه ميده دونه 200 300

20تا بادكنك با يه تلمبه هم ميده 1000
يه بار تولد آشنايي بود چند تا خريدم :D

و خيلي چيزاي ديگه
 

Captain Sparrow

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,323
لایک‌ها
642
محل سکونت
Tortuga Island
بي انصافي نكن
خداييش بعضي جنساش خوبه

يه بار 20تا پاكت روغني رو آورده بود ميداد 1000
اينارو مغازه ميده دونه 200 300

20تا بادكنك با يه تلمبه هم ميده 1000
يه بار تولد آشنايي بود چند تا خريدم :D

و خيلي چيزاي ديگه
3 چراغ سبز ......
 

Jimmy Jump

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
10
محل سکونت
@H\/@z
چقدر دستفروش و گدا میلوله تو این متروها چرا اینارو جمع نمیکنن ؟ اکثرشونم هزار جور میکروبو مرض با خودشون دارن
بعد میگن چرا ایدز زیاد شده !!
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,061
لایک‌ها
92
سن
39
محل سکونت
Tehran
کلا مترو خیلی جالبه، برای کسی که شنگوله میتونه باعث عصبی شدن بشه، برای یکی مثل من که ناراحت بودم اکثر اوقات هم باعث شده حداقل چند دقیقه ای همه چی رو فراموش کنم و به مسخره بازیای ملت خصوصا تو شلوغیا بخندم...
 

Jimmy Jump

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
10
محل سکونت
@H\/@z
کلا مترو خیلی جالبه، برای کسی که شنگوله میتونه باعث عصبی شدن بشه، برای یکی مثل من که ناراحت بودم اکثر اوقات هم باعث شده حداقل چند دقیقه ای همه چی رو فراموش کنم و به مسخره بازیای ملت خصوصا تو شلوغیا بخندم...
تو قبلاً شیرازی نبودی ؟! شیراز متروش راه افتاد ؟؟؟
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,061
لایک‌ها
92
سن
39
محل سکونت
Tehran
تو قبلاً شیرازی نبودی ؟! شیراز متروش راه افتاد ؟؟؟

من هنوزم شیرازی هستم ! نه بابا مترو شیراز ؟ آمم حال داریا ! :دی

امکانات نیست میایم شهر های بزرگتر استفاده میکنیم !
 

روح سگ ولگرد

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,567
لایک‌ها
394
محل سکونت
بوستون - ماسا چوس شما
چقدر دستفروش و گدا میلوله تو این متروها چرا اینارو جمع نمیکنن ؟ اکثرشونم هزار جور میکروبو مرض با خودشون دارن
بعد میگن چرا ایدز زیاد شده !!

گدا که خیلی کمه تو مترو.


دستفروشا رو هم به هر کدوم نگاه کنی عمرا نمی فهمه طرف دستفروشه تا وقتی خودش شروع کنه به صحبت کردن.

اونا هم آدمن. از بد روزگار به این کار رو آورده تا خرج خونه زندگیش رو بده.

یکم به هم بیشتر احترام بذاریم. مخصوصا به ضعیف تر ها.
 

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,819
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
اورین اورین احترام خوبه
 

Jimmy Jump

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
10
محل سکونت
@H\/@z
گدا که خیلی کمه تو مترو.


دستفروشا رو هم به هر کدوم نگاه کنی عمرا نمی فهمه طرف دستفروشه تا وقتی خودش شروع کنه به صحبت کردن.

اونا هم آدمن. از بد روزگار به این کار رو آورده تا خرج خونه زندگیش رو بده.

یکم به هم بیشتر احترام بذاریم. مخصوصا به ضعیف تر ها.
آخه خیلیاشونم دزدی میکنن به چی احترام بگذاریم این کارا خلافه اصلاً (گدایی و دستفروشی)
 

hkhafan

Registered User
تاریخ عضویت
15 جولای 2010
نوشته‌ها
2,218
لایک‌ها
1,341
آخه خیلیاشونم دزدی میکنن به چی احترام بگذاریم این کارا خلافه اصلاً (گدایی و دستفروشی)

من که اکثر مسیرامو با مترو میرم...تاحالا بینشون دزد ندیدم!
نمی گم نیست ولی کلّی قضاوت نکنید
 
بالا