برگزیده های پرشین تولز

متن تحریم resello به فارسی

elmanyashar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
7
سن
35
محدودیت های مهم سیاسی
ما می خواهیم به شما در مورد محدودیت های سیاست جدید در استفاده از خدمات و محصولات پلت فرم اطلاع رسانی کنیم. این محدودیت ها به فروشندگان، مشتریان و مخاطبین کشورهای مختلف اعمال می شود که در معرض تحریم های جامعه بین المللی هستند.

همچنین اعلامیه قبلی ما در تاریخ 6 جولای 2017 در مورد انتقال بانک به حساب بانکی ما در Rabobank ارسال شده است. در این اعلامیه ما به شما اطلاع دادیم که ارز مانده حساب شما به روپیه هند (INR) تغییر خواهد کرد. همانطور که در مخالفت با این اعلامیه، ما به شما اطلاع می دهیم که تعادل حساب شما به یورو (EUR) تغییر خواهد کرد.
چک های معاملات
در روز سه شنبه، 18 جولای 2017، ما بررسی خودکار معاملات و جزئیات تماس در پلت فرم ما را معرفی می کنیم. در صورتی که جزئیات تماس با فروشندگان، مشتریان و مخاطبین با محدودیت های ذکر شده مطابقت داشته باشد، انجام معاملات تنها می تواند موفقیت آمیز باشد و ثابت شود که درست است. تمام مخاطبین و محصولاتی که امروزه عبور نمی کنند، چک ها پرچم گذاری خواهند شد. تجدید این محصولات بدون در نظر گرفتن جزئیات تماس در زمان تمدید واقعی امکان پذیر نخواهد بود.

این پیامدها برای حساب کاربری شما و نمایندگان فروش و مشتریان در تمام سطوح حساب کاربری شما خواهد داشت. لطفا نمایندگان فروش و مشتریان خود را در مورد این تغییر مهم اطلاع دهید.
عواقب
از 18 جولای 2017، فروشندگان، مشتریان و مخاطبین که به محدودیت های سياسی محدود می شوند نمی توانند:
ایجاد حساب های جدید
ایجاد محصولات جدید
انتقال دامنه به پلت فرم ما
در تاریخ 18 اوت 2017، قیمت خدمات و محصولات تحت محدودیت های سیاسی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این بر قیمت گذاری تاثیر خواهد گذاشت:
تجدید محصولات موجود
گرفتن حوزه ها از رستگاری
از 18 نوامبر 2017، آنها نمی توانند:
تجدید محصولات موجود
اضافه کردن بودجه به مانده حساب خود
بازپرداخت مبلغ حساب
شما می توانید با بازپرداخت مانده حساب خود درخواست کنید اگر شما نمی توانید با الزاماتی که توسط محدودیت های جدید سیاست ما اعمال می شود، مطابقت داشته باشید. ما تنها مقدار بازپرداخت بیش از 25.00 یورو را بازپرداخت خواهیم کرد. برای درخواست بازپرداخت، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و جزئیات پرداخت خود را به ما ارائه دهید.
اطلاعات بیشتر
در پایگاه دانش ما، اطلاعات بیشتری را برای کمک به شما، نمایندگان فروشان و مشتریان خود که مطابق با محدودیت های سیاست جدید ما مطابقت دارند، پیدا کنید.
ما برای هر گونه ناراحتی ناشی از محدودیت های سیاست پوزش می طلبیم.

وقتی احساسات جامعه جهانی برای بهتر شدن تغییر می کنند، ما امیدواریم که روابطمان را تقویت کنیم.

با احترام،
Resello
 

elmanyashar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
7
سن
35
البته در این نامه اشاره ای به ایران نشده ولی رسلو واسه رجیسترای ایرانی هم این نامه رو فرستاده.
 
بالا