برگزیده های پرشین تولز

محبوب ترین سبک های طراحی وب سایت - سفارش طراحی سایت

به نظر شما کدام شیوه طراحی بهتر است ؟

  • متریال دیزاین

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

kasrakh93

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 مارس 2015
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
5
سن
30
محبوب ترین و بهترین سبک های طراحی وب سایت کدام است؟ کدام سبک هایمحبوب ترین سبک های طراحی وب سایت می باشند ؟ در این مقاله هرچند کوتاه سعی داریم تا سبک های نوین و جدید طراحی وب سایت مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

برترین سبک های نوین طراحی وب سایت
طراحی وب سایت نیز همانند سایر تخصص ها در حال رشد و توسعه است و می توان توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی را طراحی نمود. کدها، فونت ها، گرافیک، چیدمان و همه همه هر روزه در حال تغییر و به روز رسانی هستند. هدف از توسعه و تکامل سبک های طراحی وب سایت بهبود رضایت کاربران و بر قراری ارتباط و تعامل بهتر میان کاربران و وب سایت مورد نظر است.
در ادامه با ما همره باشید تا توضیحات بیشتری را در این باره بدهیم.


طراحی وب سایت به سبک فلت (Flat Design)
فلت دیزاین و یا طراحی وب سایت فلت یکی از سبک های نوین طراحی صفحات وب است که بسیاری از طراحان وب از این روش برای طراحی سایت استفاده می کنند، در این شیوه تمامی عناصر وب سایت به صورت فلت و چهارگوش در نظر گرفته شده و هیچ عنصر گردی در سایت دیده نخواهد شد، همچنین رنگبندی سایت نیز به صورت کاملا خلاقانه و شاد در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از مزایای طراحی فلت، سبکی این سبک از طراحی است.


طراحی سایت به شیوه متریال دیزاین (Material Design)
متریال نیز یکی از سبک های نوین طراحی وب سایت است که، فریم ورک متریال به تازگی از طرف شرکت گوگل ارائه شده است و هدف آن ساخته شدن وب سایت با یک استاندارد واحد است.

 
بالا