برگزیده های پرشین تولز

مدیریت پیج اینستاگرام شما + افزایش فالوور هدیه و تست یک روزه رایگان

secret7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2014
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
سن
34
سلام عرض می کنم خدمت همکاران و دوستان عزیز
در این تاپیک یه پیشنهاد کاری براتون دارم که گفتم در اینجا مطرح کنم
اگه دارای پیج ایستاگرام هستید اما به دلیل مشغله کاری نمیتونید هر روز در اون پست و استوری بزارید و باعث رونق کسب و کارتون بشید من این کار رو براتون انجام میدم .
من خودم فروشگاه اینترنتی دارم اما به اینستاگرامم نمی رسیدم چون سرم به فروش اینترنتی گرم بود اما کم کم متوجه شدم بیشتر کاربران از گوشی و اینستاگرام و تلگرام همه چیز رو پیگیری می کنن و خرید می کنن .... و چقدر من از قافله عقب موندم این بود که منم شروع کردم به رسیدگی به پیج اینستاگرامم و تونستم فالوور هاش رو افزایش بدم و خدا رو شکر کلی سفارش عالی از این طریق به دست آوردم و در واقع غیر از سایتم یه منبع در آمد دیگه بدست آوردم که برام خیلی سود آور شد .
اما خب با خودم گفتم احتمال داره خیلی از کسب و کارهای دیگه هم مثل خودم باشن و تا حالا وقت رسیدگی به اینستاگرام رو نداشته باشن این بود که تصمیم گرفتم این پیشنهاد کاری رو باهاتون در میون بزارم .

من می تونم پیج اینستاگرام شما رو مدیریت کنم و هر روز 4 الی 5 پست بزارم به علاوه 1 الی 2 استوری قرار بدم . حالا یه توضیحی هم راجع به پست ها بدم : پست هایی که میزارم همه تگ دارن که باعث ورود کاربران جدید و فالوور های جدید میشه چون با کلید واژه ها پیج شما رو پیدا می کنن و فالو می کنند و این یه مزیت عالی به حساب میاد و مورد بعدی اینه که پست هایی که گذاشته میشه فقط عکس نیست و می تونه شامل : عکس ، فیلم ، کالکشن باشه که البته خیلی بستگی به موضوع پیج شما داره و باید ببینم چقدر میشه پست ها رو بسط و گسترش داد .
هر موضوعی رو هم قبول نمی کنم چون اگه خودم تخصصش رو نداشته باشم نمیتونم قبول مسئولیت کنم بنابراین باید قبلش موضوع و محتوای پیج شما رو ببینم و بررسی کنم اما چیزهایی که الان به ذهنم میرسه و به نظرم موضوعات ساده و پر مخاطبی هستن نظیر : پیج های سرگرمی ، آشپزی ، مد و پوشاک و استایل ، سلامتی ، پیج های فروش محصولات و ...

و اما تعرفه

یک هفته مدیریت اینستاگرام شما + 7 روز ربات افزایش فالوور واقعی هدیه === 200 هزار تومان
یک ماه مدیریت اینستاگرام شما + 30 روز ربات افزایش فالوور واقعی هدیه === 800 هزار تومان (در این پکیج چند روز رایگان محسوب شده)

توضیح در مورد هدیه :
من پیج خودم رو با ربات افزایش فالوور خیلی تونستم پر مخاطب تر کنم و البته این ربات برای من هزینه داره اما در صورت همکاری به صورت هفتگی یا ماهانه من این هزینه رو می پردازم و به پیج شما هم رسیدگی می کنم و خیلی زود متوجه میشید که پیج شما داره پیشرفت می کنه و اگه همین طور ادامه بدین که دیگه معرکه میشه

توضیح در مورد تست رایگان یک روزه فقط برای سه نفر اول :
اگر می خواید کار من رو ببینید و بعد تصمیم بگیرید می تونید با ایمیل یا آیدی تلگرام زیر با من مکاتبه کنید و اگه موضوع پیج تون مورد قبول بنده بود من برای تست یک روز به طور کامل به پیج شما می رسم و پست گزاری و استوری گزاری انجام میشه تا شما بتونید راحت تر تصمیم بگیرید و البته نظرتون رو هم در همین تاپیک اعلام کنید تا برای بقیه دوستان هم اعتماد سازی بشه . فقط یادتون باشه تست یکروزه شامل هدیه افزایش فالوور نمیشه و فقط برای سه نفر اول انجام میشه

ایمیل: : [email protected]
تلگرام : @Tnsky7
 
Last edited:
بالا