برگزیده های پرشین تولز

مرجع تخصصی غرفه سازی ، ساخت غرفه نمایشگاهی برسا

گروه برسا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2014
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
غرفه سازی نمایشگاهی هنر معماری و دکوراسیون بوده که شامل مراحل : طراحی و تهیه نقشه های ساخت ، ساخت و ساز سازه ، نصب و اسمبل سازه ، رنگ آمیزی ، نورپردازی ، چیدمان و دکوراسیون می باشد . غرفه سازی نمایشگاهی خدماتی است که در آن زمان و مدیریت زمان حرف اول را زده و یک پیمانکار غرفه سازی نمایشگاهی ضمن تسلط کافی به مباحث مهندسی و توان علمی بالا ، بایستی از مدیریت زمان مناسبی برخوردار باشد .

پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی می توانند جهت معرفی خدمات و نمونه کارای غرفه سازی در این سایت آگهی ارسال کنند . و با توجه به بازدید مخاطبین غرفه سازی از سایت به افزایش فروش و سهم بیشتر از بازار اقدام نمایند . امکان ارسال آگهی رایگان و ستاره دار در دسته مربوط به غرفه سازی مهیا می باشد .

معرفی پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی
در این سایت شرایطی فراهم آمده تا پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی مستقیما با متقاضیان ساخت غرفه نمایشگاهی در ارتباط باشند و بتوانند ضمن معرفی خود و خدماتشان از سهم بیشتری از این بازار برخوردار باشند .

همکاری با پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی
مرجع تخصصی برسا از همکاری با کلیه پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی استقبال کرده و می تواند نقش معرف را ایفا کرده و مشارکت کنندگان نمایشگاهی را با پیمانکاران غرفه سازی نمایشگاهی مرتبط سازد .
 
بالا