برگزیده های پرشین تولز

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
هرچند گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند بیش از هر چیزی به تفریح در آنتالیا فکر می کنند اما خرید هم جز جدا نشدنی اکثر سفرهای تفریحی ست . مراکز خرید آنتالیا در سراسر این استان پراکنده شده اند . برای دسترسی به مراکز خرید فرقی نمیکند در آلانیا ، بلک ، کمر و یا لارا اقامت داشته باشید . یکی از مراکز خوب آنتالیا در منطقه لارا ، مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم می باشد که در اینجا بیشتر با آن آشنا می شوید .

antalium_premium_mall_antalya_1turkey-qpr.jpg

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم در سال ۲۰۰۸ در منطقه لارا و در نزدیکی هتل دلفین امپریال افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران های متعددی می باشد . در این مرکز خرید لباس های زنانه و مردانه ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، انواع اجناس چرم از جمله کیف و کفش و لوازم و پوشاک کودک عرضه میشود . قیمت محصولات ارائه شده در این مرکز تقریبا بالاست و دلیل اصلی آن برند بودن اجناس این مرکز خرید است .

antalium_premium_mall_antalya_2turkey-qpr.jpg

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم

اگر در خرید کردن قیمت برایتان مهم نیست و فقط کیفیت و زیبایی وسایل و پوشاک برایتان مهم است می توانید به آنتالیم پریمیوم مال واقع در آلانیا آنتالیا بروید . این مرکز خرید از گران قیمت ترین مراکز خرید موجود در آنتالیا می باشد که دارای انواع لباس و پوشاک با برندهای معتبر و روز دنیا می باشد . در این مرکز خرید بیش از صد برند برتر پوشاک ترکی و بین المللی ، با کیفیتی واقعی و قیمتی مناسب با کیفیت ، عرضه می شود .

antalium_premium_mall_antalya_6turkey-qpr.jpg

Antalium Premium Mall Antalya

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم دارای پارکینگ طبقاتی سر پوشیده با ظرفیت 1000 خودرو بوده و علاوه بر این تعداد ، دارای پارکینگ روباز ، به ظرفیت نگهداری از 200 خودرو نیز می باشد . از آن جایی که ساعت کاری این مجموعه همه روزه از 10 صبح الی 23 شب می باشد ، شما حتی نیازی به صرف صبحانه در بیرون پاساژ را نداشته و می توانید با مراجعه به یکی از کافه یا رستوران ها از صبحانه های لذیذ آنها لذت کامل را ببرید .

antalium_premium_mall_antalya_5turkey-qpr.jpg

Antalium Premium Mall Antalya
 
بالا