برگزیده های پرشین تولز

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول با تفریحات متنوع

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
مراکز خرید جز جدا نشدنی تور استانبول هستند. حتی اگر برای خرید به استانبول سفر نکرده باشید، مراکز خرید شیک و متنوع این شهر به شدت شما را وسوسه خواهند کرد. البته اگر در زمان حراج به این شهر سفر کنید، مراکز خرید استانبول پر رونق تر از همیشه هستند و فرصت خریدی با قیمت مناسب را دارید. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول است. مرکز خرید آتاکوی در واقع یک مجتمع تجاری تفریحی ست که فرصت خرید و تفریح را همزمان فراهم می کند.
galleria-shopping-center-istanbul_3turkey-qpr.jpg

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول

Galleria Atakoy Mall یکی از مراکز خرید ارزان و مدرن استانبول است که حدود سی سال قدمت دارد و جزو اولین مراکز خرید مدرن در ترکیه نیز بشمار می آید . گالریا آتاکوی سبک اروپایی دارد و معماری آن برگرفته از بنایی در تگزاس آمریکاست. مجتمع گالریا آتاکوی در سال 1988 در منطقه باکرکوی استانبول در خیابان ساحلی رئوف اروبی افتتاح شده است و یک بنای 4 طبقه است که 2 طبقه از آن به مرکز خرید اختصاص دارد. در این طبقات حدود 130 مغازه وجود دارد. 2 طبقه دیگر از مجتمع گالریا آتاکوی به فودکورت و امکانات تفریحی و ورزشی اختصاص دارد. در ضمن اولین پیست اسکی روی یخ مصنوعی استانبول نیز در این پاساژ افتتاح شده است.

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول Galleria Ataköy بیش از 77 هزار متر مربع وسعت دارد و طبق آمار ارائه شده در ماه به طور متوسط 1.2 میلیون نفر بازدید کننده دارد. در این مرکز خرید، اجناس متنوعی چون انواع لباس برای آقایان، بانوان و کودکان، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را به فروش می رسد. در دو طبقه از پاساژ انواع کافه تریاها، فست فودها، رستوران ها، سینما، سالن بولینگ و پیست پاتیناژ بچشم می خورد. مرکز خرید آتاکوی استانبول دارای پارکینگی با ظرفیت 2000 خودرو است و برای خرید و تفریح یکی از بهترین مراکز خرید است.

galleria-shopping-center-istanbulturkey-qpr.jpg

مرکز خرید آتاکوی استانبول

galleria-shopping-center-istanbul_2turkey-qpr.jpg

مرکز خرید گالریا استانبول

چطور به مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول برویم؟

مرکز خرید گالریا آتاکوی در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و با انواع وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو به آن دسترسی خواهید داشت. طبق معمول مبدا را میدان تقسیم در نظر می گیریم. در ایستگاه مترو میدان تقسیم با مترو خط M1A به ایستگاه آتاکوی بروید و بعد از آن سوار اتوبوس و یا تاکسی شده و به مرکز خرید گالریا در در خیابان رئوف اروبی بروید. البته می‌توانید این مسیر را با پیاده روی ۳۰ دقیقه‌ای طی کنید. اگر از خطوط تراموا استفاده کنید باید در ایستگاه باکرکوی پیاده شوید با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به مرکز خرید گالریا آتاکوی دسترسی داشته باشید. چنانچه در قسمت آسیایی استانبول باشید می‌توانید سوار قایق شده و در ایستگاه باکرکوی و دقیقا در فاصله چند متری از مرکز خریدآتاکوی، از قایق پیاده شوید.

اطلاعات مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول:

  • آدرس مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول: Ataköy 1. Mahallesi, Rauf Orbay Cd., 34158 Bakırköy/İstanbul, Turkey
  • ساعات کار مرکز خرید گالریا آتاکوی : 10 صبح تا 10 شب
 
بالا