• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشكل pcm بودن خط،لطفا راهنمايي كنيد

WWEIRAN

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2008
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
سن
40
به نظر می‌رسد این عمل مخابرات نوعی «غش در معامله» باشد چرا که به گفته کارشناسان، مخابرات با آگاهی خطوط بی‌کیفیت را به مردم واگذار می‌کند و هزینه خطوط معمولی تلفن ثابت را از آنها می‌گیرد. اگر چه مسئولان مخابرات بر این امر واقف بوده و بر آن صحه می‌گذارند که استفاده از شیوه نامناسب برای افزایش ظرفیت تلفن ثابت باعث شده مشتر کان با مشکلاتی در استفاده از خطوط تلفن ثابت مواجه شوند.














ادامه فروش خطوط «پی سی ام»
حامد شفیعی- سرمايه
وقتی از ساختمان شهید مدنی خیابان زرتشت خارج شدم، حس ناخوشایندی داشتم. فکر کردم که قید کار را بزنم و دیگر برای مرتفع شدن مشکل دوباره سراغ ساختمان مخابراتی شهید مدنی نروم. این چندمین بار است که همکاران رسانه ای برای روشن شدن اذهان عمومی و اطلاع رسانی درمورد نوع خطوط تلفن ثابت وظیفه مخابرات را به دوش می کشند تا مگر مسوولان به فکر اطلاع رسانی بیفتند. اما به قول معروف کو گوش شنوا. داستان استفاده از خطوط «پی سی ام» (مدلاسیون پالس های کد شده ) و دردسرهای آن برای مردم، ماجرای تازه ای نیست اما هستند کسانی که هنوز از این موضوع بی اطلاع اند.

از جمله برخی از همکارانم که مشغول به فعالیت هستند و هر از چندگاهی گلایه و شکایت از خط تلفن خود را به ما می گویند تا شاید بتوانیم برای آنها کاری انجام دهیم. به خاطر همین عدم اطلاع مردم، مسوولان مخابرات با خونسردی می گویند: «مردم برای برقراری مکالمات تلفنی از ما تلفن می خواهند و ما هم به آنها سرویس «پی سی ام» را ارائه می دهیم.» شاید دیگر برای مسوولانی که غرق در ارائه آمار ضریب نفوذ تلفن ثابت شده اند، گوشی برای شنیدن گلایه های مردم وجود نداشته باشد شاید هم به قول معروف یک گوش «در» و یک گوش هم «دروازه».

پی سی ام، غش در معامله
«تا قبل از اسفندماه دارای خط عادی تلفن بودم و امکان استفاده از خطوط «ای دی اس ال» (ADSL ) را داشتم اما پس از این تاریخ مخابرات بدون گرفتن اجازه از این خط برای خطوط «پی سی ام» (PCM ) استفاده کرد که ضمن کاهش سرعت اینترنت، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت نیز از من گرفته شد.» این گفته یکی از مشتر کانی است که در مرکز مخابرات شهید مدنی در گپ‌وگفت خودمانی که با او داشتم، بیان کرد. مجید طاهری جوان 25 ساله ای که برای برطرف کردن مشکل خود به مرکز مخابراتی شهید مدنی مراجعه کرده بود، با ناراحتی از مشکل به وجود آمده معتقد بود مخابرات اقدام به فروش و کسب درآمد از این امکان غصبی کرده است البته متصدی این کار که سعی داشت روی خوش نشان دهد با خونسردی به او می‌گوید: «بر اساس بررسی های به عمل آمده سیستم «پی سی ام» به صورت موقت برای بهینه سازی شبکه استفاده شده است که امیدواریم به زودی با توسعه شبکه کابلی مشکل مرتفع شود.»

آرش نیکزاد یکی دیگر از مشتر کانی است که با نارضایتی از مشکل به وجود آمده می‌گوید: «پیش از این به راحتی می‌توانستم از اینترنت استفاده کنم اما یکباره سرعت اتصال به اینترنت از طریق خط تلفن کاهش یافت که بعد از پیگیری هایی که داشتم، مخابرات منطقه به من گفت چون همسایه شما به خط جدید نیاز داشت و ما نمی توانستیم از طریق معمولی به او خط دهیم از خط شما استفاده کردیم که به وسیله سیستم «پی سی ام» به او خط تلفن دادیم.» وقتی اعتراض‌های مشتر کان را دیدم و پاسخ‌هایی را که از متصد یان مرکز شنیدم، از گفتن مشکل خود صرف نظر کردم؛ مشکلی که من هم چند روزی است گریبانگیر آن شدم. وقتی آخرین قبض تلفن ثابت برایم آمد، با تعجب دیدم که در قبض تلفن هزینه کارکرد با تلفن سیار درج شده است. در حالی که از این خط فقط به منظور اتصال به اینترنت استفاده می‌شود.

از طرفی پس از مدتی دیگر نمی‌توانستم به اینترنت متصل شوم. در ابتدا فکر کردم باز هم مشکل از اینترنت است اما پس از چک کردن خط، متوجه شدم که اصلاً صدای بوق وجود ندارد، جالب‌تر آنکه بعد از آن مخابرات با ارسال اخطاریه‌ای درخواست کرده هرچه سریع تر نسبت به تعمیر خط اقدام شود چون به سیستم مخابرات لطمه می‌زند؛ خطی که من د خالتی در اتصال آن نداشتم، حالا باید با اخطاری مواجه شوم که ملزم به برطرف کردن مشکل آن هستم. وقتی از مسئولی که در ساختمان وجود داشت پرسیدم چرا این خطوط را به مردم واگذار می‌کنید، می‌گوید: «قرارداد مخابرات با مشتر کان تنها به منظور تامین گفت‌وگوی تلفنی و صداست و مخابرات مسئولیتی نسبت به کیفیت خطوط برای انتقال د یتا و اینترنت ندارد.»

به نظر می‌رسد این عمل مخابرات نوعی «غش در معامله» باشد چرا که به گفته کارشناسان، مخابرات با آگاهی خطوط بی‌کیفیت را به مردم واگذار می‌کند و هزینه خطوط معمولی تلفن ثابت را از آنها می‌گیرد. اگر چه مسئولان مخابرات بر این امر واقف بوده و بر آن صحه می‌گذارند که استفاده از شیوه نامناسب برای افزایش ظرفیت تلفن ثابت باعث شده مشتر کان با مشکلاتی در استفاده از خطوط تلفن ثابت مواجه شوند. زمانی که برای مشکل به وجود آمده به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه کنید، مسئولان مرکز در توجیه عملکرد خود می‌گویند: «ممکن است شما برای دریافت خط به یک مرکز مراجعه کنید و این مرکز در یک کوچه به راحتی امکان دادن خط به مشترک را داشته باشد اما در یک کوچه بالاتر به دلیل پر بودن ظرفیت‌ها نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در نتیجه به ناچار برای آنکه نیاز مشترک برآورده شود از طریق سیستم «پی سی ام» به او خط داده می‌شود.»

پیش از این در یکی از خبرها خوانده بودم که روح‌اللهی مدیرعامل مخابرات تهران در این باره گفته بود: «مشکل وقتی به وجود می‌آید که مردم بخواهند از خطوط تلفن برای سرویس‌های دیگر از جمله اینترنت و نمابر استفاده کنند.» جالب‌تر اینکه هزینه دریافتی خط «پی سی ام» و معمولی یکسان است درحالی که هزینه صرف شده برای واگذاری این خطوط به خاطر نداشتن کابل کشی مستقل کمتر است و مخابرات هزینه خط معمولی با کیفیت بالا را دریافت می‌کند. این امر ناشی از عدم اطلاع رسانی مخابرات در این زمینه است و مردم هم اطلاعی از نوع خطوط ندارند و متاسفانه نمی‌دانند مخابرات یک کابل را که باید یک خط تلفن از آن گرفت، به حدود هشت خط تقسیم می‌کند و در اختیار هشت متقاضی قرار می‌دهد.

مشکل یکی دوتا نیست
اصل داستان «پی سی ام» که به نام Pairgian Technology بوده، روشی است که می‌توان با یک کابل مسی چهار تا هشت خط تلفن را سرویس داد. یکی از مشکلاتی که در سیستم Pairgian وجود دارد این است که در این فرآیند انتقال صدا یک دور کامل از دیجیتال به دیجیتال و دوباره به آنالو گ و دیجیتال خواهیم داشت که این دور باعث نو یز در صدا می‌شود. به طور کلی مشکلاتی که در این سیستم وجود دارد موجب می‌شود در روزهایی که بارندگی زیاد است یا در روزهای آفتابی که درجه حرارت بالاست همه چیز در سیستم به هم خورده و میزان خطاهای سیستم بالا برود و حتی تلفن شروع به زنگ‌های مجازی کند. اگرچه این شیوه به منظور پاسخگویی به نیاز گفت‌وگوی تلفنی و انتقال صداست اما به دلیل تقسیم ظرفیت یک کابل، استفاده و اشتراک اینترنت پرسرعت وجود نخواهد داشت. همچنین این خطوط در اتصال معمولی به اینترنت نیز مشکلاتی را برای مشتر کان ایجاد می‌کند. در عین حال اگر قرار باشد یک خط کابل برگردان شود، مشتر کان دیگر هم با مشکل روبه رو می‌شوند.

همچنین چنانچه مشترک تلفن بی‌سیم و یا تلفن سا نترال داشته باشد بقیه مشتر کان آن خط هم با مشکل روبه رو می‌شوند و حتی می‌توانند صدای یکدیگر را بشوند. علاوه بر این حتی نمی‌توانند از نمابر استفاده کنند. شاید این اصطلاح را هم که مخابرات به شما بوق فروخته است را هم شنیده باشید، در واقع این هم یکی از مشکلات خط «پی سی ام» بوده که ممکن است در پاره‌ای مواقع بوق برای تماس نداشته باشید یا اینکه زمانی با کسی تماس بگیرید ولی گوشی طرف مقابل زنگی نمی‌خورد. در عین حال ممکن است در قبض تلفن هزینه کارکرد با تلفن سیار یا تماس با خارج درج شده باشد در حالی که شما اصلاً استفاده‌ای نکرده‌اید.

تمام این مشکلات درحالی اتفاق می‌افتد که بسیاری از مشتر کان از نوع خطوط خود بی‌خبرند و هزینه اشتراک و آبونمان خط تلفن آنها نیز با مشتر کانی که کابل مستقیم دارند، یکسان است. بر اساس آمارهایی که مسئولان شرکت مخابرات بیش از دو میلیون مشترک در سطح کشور دارای تلفن ثابت با فناوری ناقص و قدیمی پی سی ام هستند، بدون آنکه خود اطلاعی از آن داشته باشند. با این وجود آقایان مخابراتی سعی دارند با استفاده از این شیوه و روش‌های خاص دیگر ضریب نفوذ و تعداد استفاد‌ه‌کنندگان از تلفن ثابت در کشور را افزایش دهند چون تلفن چه ثابت و چه همراه نقش بسزایی در تعیین رتبه کشور در حوزه ارتباطات دارد بنابراین چندان بعید نیست که برای بهبود رتبه دست به هر کاری بزنند.

البته برخی راه‌هایی را برای برطرف شدن مشکل مشتر کان بیان می‌کنند از جمله اینکه کاربر خط «پی سی ام» شکایت نامه‌ای را به مرکز مخابرات خود می‌فرستد و از آنها تقاضای خارج شدن از خط «پی سی ام» را می‌کند، مخابرات هم اگر کابل مرکز این ظرفیت را داشته باشد که بتواند یک شماره اختصاصی را روی یک زوج حسی به کاربر بدهد، این کار را انجام خواهد داد. ناگفته نماند که این کار هم احتیاج به زمانی حدود دو الی سه ماه دارد که با این وجود قضیه واگذاری تلفن ثابت که مدیران مخابرات از آن به عنوان عملکرد مثبت در راستای خدمت به مردم یاد می‌کنند، کاملاً منتفی خواهد شد.
 

pilot

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
6,601
لایک‌ها
1,253
محل سکونت
Internet
من حدودا 3 ماه پیش کاری رو که Akhoond عزیز گفتن ، انجام دادم و رفتم اینجا و شکایت کردم. 10 روز پیش تماس گرفتن و گفتن که خط رو از pcm درآوردن. منم همون موقع واسه adsl اقدام کردم و یه هفته بعدش هم خطم رانژه شد.
 

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
با سلام خدمت همه ی دوستان فرهیخته ؛
خط من هم مشکل داره اونم از نوع بدش ( فیبر نوری ) البته اول فکر میکردم pcm هستش بد فهمیدم که نه ؛
به سایت بازرسی مخابرات هم شکایت فرستادم و گفتم که مرکز ما اینجوریه 24 ساعت بعد برای من جواب دادن که اره شما درست میگی مشکل داره !!!! (خوب شد گفتم) انشالله برطرف میشه طی چند ساله آینده !!
بعد بنده دوباره پاسخ فرستادم و به ایشون که اونور خط نشسته گوشزد کردم که دوست عزیز من الان نیاز به اینترنت پرسرعت دارم نه 2-3 سال دیگه که باز هم خیلی مهربون !؟ جواب دادند که آره خب اونجا مشکل داره و روش کار میشه حالا من قبل این جریان هم به مخابرات رفته بودم پیش رئیس که جواب اون هم کلا سر بالا بود (تو اتقشون هم تشریف نداشتن دم در ملاقات کردیم) توی مرکز ما هم (پیروزی) فقط پیش شماره ما مشکل داره (3336) بقیشون ردیفه
حا لا آخوند عزیز به نظر شما کاری میشه کرد ؟
ممنون ببخشید زیاد حرف زدم :D
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
سلام
ممنون از کمک شما
اتفاقا شرایط و من دارم
عمه بنده خونشون شاید 200 یا 300 متر با خونه ما فاصله داره حالا روی پشت بام تست نکردم ببینم همدیگر را می بینیم با نه
خط همه ام هم با مخابرات چک کردم adsl روش نصب می شه
nanostation هم دارم 180 تومن خریدم
حالا این انتن نانو باید چند تا باشه ؟
کسی و می شناسید بتونه کانفیگ کنه؟

اصلاً چیز سخت و پیچیده ای نیست. فقط اگه فاصله زیاد باشه باید طوری تنظیم بشند که دقیقاً روبروی هم باشند.کسانی که تو زمینه شبکه های وایرلس کا رکردند میتونند کارتو راه بندازند.
 

Akhoond

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2007
نوشته‌ها
307
لایک‌ها
1
سن
37
محل سکونت
تهران
سلام ، سلام ، سلام به همه دوستان عزیز
اول از همه ، من عذر خواهی کنم ، به خاطر این تاخیر طولانی مدت ، امیدوارم دوستان عذر بنده بپذرین
امتحانات پایان ترم بود ، ماردم برای مدتی نا خوش احوال بودن ( حین امتحانات ، چه شود ، اما مگه آدم چند تا مامان داره :p) و بعدش هم آسیاتک تو مرکز ما بازی در آورد و یه 5 _ 6 روزی نت اینجا آف بود ، می بینید که از این مخابرات به ما می رسه ،اگه باشه ، پی سی ام ، پی سی ام نباشه ، قطعی می رسه ، هر دم از این باغ بری می رسد . تازگی ها هم که مخابرات دست گذاشته رو پرت ها و .... :wacko: حدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه :blush:

همه پست ها رو کوت کردم ، اما برای این که طولانی نشه ، فقط یه یوزر نیم رو می ذارم ، و یه تیکه از پست رو :
اقا سلام همین الان بگم میخ واستم توی انجمن متفرقه تاپیک بزنم اما دسترسی نداشتم حالا دیگه هرجا خواستید انتقالش بدید حتی ترش اخه دلم پره باید دردودل کنم . . .
سلام دوست من ، :blush: چه دل پری داشتی :D
البته حق می دم به شما ، اما باید صبور باشید ، من / ما کم مشکل نداریم / نداشتیم / نخواهیم داشت ، اما من معتقدم ، یه روز ، نه دو روز ، بشین حرص بخور ، شیشه بشکون ، اما بعدش با صبر و حوصله پیش برو ، طول مدت کار ، صبور باش ، صبور بودنه که نتجیه می ده ، زندگی شطرنجه
شاید بگی عین پیرمرد ها حرف می زنم و نصیحت می کن ، اما اینقدر کشیدم / دیدم از این زندگی ، البته یه عمر هم کمه باز ، به هر حال ، امیدوارم مشکل شما حل بشه ... :happy:
با سالم خدمت همه دوستان
بنده با توجه به شغلم نیاز مبرم به اینترنت پر سرعت دارم.....
سلام حمید خان
باید صبور باشید ، این چنیدن صفحه رو خوندید احتمالا تا الآن ، باز هم می گم ، نمی شه قسم حضرت عباس خورد که حله ، اما خیلی کم پیش اومده که حل نشه ، صبور باشید ، موردی پیش اومد ، این جا بگید ، تا با هم فکری هم پیش بریم ، مخلصیم ، موفق باشید ، ان شاالله که حله ...

من که دیگه نا امید شدم!
اون شماره ای که اخوند جان دادند رو زنگ زدم. با اقای بیگدلی صحبت کردم....
سلام
با همه حرفات موافقم ( به خصوص اون قسمت سیاسی اش ، خدا لعنتشون کنه ، اما یادمون نره با لعنت لعنت درست نمی شه ، آخر پست تو اسپویلر یه چیزی رو می گم ) الا این که می گی نا امید شدی ، البته حق هم داری ، گفتی مسافری ، دویدن و پی سی ام جمع کردن ، برات فایده ای نداره ( به گفته خودت ) اما باز هم می تونی سر خودتو به این کار گرم کنی ، تا بی کار نباشه ، نه که کارهای اداری ، کم وقت می گیرن :D
امیدوارم تو کشور مقصد موفق و پیروز باشی :blush:

سلام بچه ها.
یه صحبتی راجع به کسانی که مشکل دسترسی به اینترنت ADSL به خاطر DLC یا PCM بودن خط تلفنشون .....
سلام
بله حق باشماست ، من توی همی پی تی این راه رو خوندم ( راستش یادم نمیاد کی این کار رو کرده بود ) اما واقعا خیلی کم پیش میاد که کسی به همسایه اش به توافق برسه ، و نیز این که پول اون رادیو ها رو حاضر بشه بده ، هزنه کمی نیست ، اگه اشتباه نکنم ، 300 _ 400 تومان می شه ....
و البته تو فاصله های کمتر ، می شه رادیو هم به کار نبرد ، می شه با کابل یه کارهایی کرد ، اما خیلی شرایط خاصی می خواد ، که فاصله از یه حدی بیشتر نباشه و این حرف ها ...

این موارد رو من دقیقا نمی دونم چجوریاست ، اما ته و توش رو که در می اوردم ، متوجه شدم خیلی کم مایل به این کار ها هستن :(

سلام
دوست عزیز واقعا چقدر فکر میکنی این طرح عملی باشه ؟ !!! .....
مجید خان ، باز هم با فرمایش شما موافقم ، اما اگه بخواید اعصاب خودتون رو خرد کنید ، به هیچ جا نمی رسید ، یادتون باشه که فاصله اقدام اول تا نتیجه برای من بیش از یه سال بود :wacko:
پس صبور باشید ...

سلام.
کدوم حرفا زشته؟ می بینین که آقای ......
ضمن اینکه استفاده از این آنتن ها کاملاً مجاز و قانونیه.
بحث اصلی ، هزینه اش هست ، هر کسی تقبل نمی کنه ، حق هم دارن واقعا ...
تازه هزینه رادیو ها ، می شه حدودا 400 ( درسته ؟ ) برای این که دهن همسایه رو هم ببندی ( اگه آشنا نباشه ) باید یه سرویسی بگیری که طرف حال کنه ، تا به تو اجازه بده ، تازه اگه شانس بیاری ، فیلم اچ دی نذاره دان کنه و چیزی به تو برسه اصلا ، یعنی با این وضع اگه یه یوزر عادی / نسبتا حرفه ای ، با 256 راضی بشه ، باید اوم موقع 512 بگیره ... و این یعنی ماهیانه n تومان هزینه ...
کسی که می خواد بره طرف این کار ، باید حساب کتاب تا تهشو بکنه ...

به نظر می‌رسد این عمل مخابرات نوعی «غش در معامله» باشد .......
بله ، واقعا کلاه برداریه .... دزد که شاخ و دم نداره .... *** ( یه موردی رو یادم باشه پایین ذکر کنم )
من حدودا 3 ماه پیش کاری رو که Akhoond عزیز گفتن ، انجام دادم و رفتم اینجا و شکایت کردم. 10 روز پیش تماس گرفتن و گفتن که خط رو از pcm درآوردن. منم همون موقع واسه adsl اقدام کردم و یه هفته بعدش هم خطم رانژه شد.
سلام
چطوری شما ؟ آقا ما خیلی مخلصیم
یواشکی بگم ، اون موقع ها که ست هنوز آف نشده بود ، یادمه کد ناگرا رو شما پابلیک می کردی ، یادش به خیر ، چقدر هم به شما ما زحمت می دادیم ، رسما این جا تشکر می کنم :گل:
پس چرا شما تو آمار گیری شرکت نکردید ؟ :eek: خوشحالم که مشکل شما هم حل شده ...
با سلام خدمت همه ی دوستان فرهیخته . . . D
سلام خدمت شما مجید فرهیخته :دی لووووول شوخی کردم ، به دل نگیری ها ، من منظوری ندارم :d )
راستش مجید خان ، تا حالا تو این چند وقته ، زور کسی ، به فیبر نرسیده ، خدایی واسه فیبر کاری نشده هنوز انجام بدیم ، نمی گم بشینید تو خونه تون و با دیال حال کنید ، اما بدونید که تا حالا این طوری بوده ، اگه خورد توی ذوق تون خیلی سر خورده نشید ...
راستش هنوز راهی کشف نشده برای فیبر .
تو پست های بعدی یه چیزی هایی می گم ، با هم مشورت کنیم ، ببینیم چی می شه ...
از مخابراتی که لینک سایتش اینجوریه چه انتظاری میشود داشت ؟؟!!!
http://www.tct.ir/ghobooz.htm
فکر کنم بومی سازی شده
من منظور شما رو نفهمیدم ؟؟ !!

*** اون مورد این بود که چند هفته پیش ، اومدن کلیه خط های کوچه رو ریختن کف خیابون و پی سی ام ها جمع شد ، خط ما هم که از کوچه پشتی اومده ، از جلوی خونه خومدون اومد تو خونه .
اون کارمند می گفت که هیچ کدوم این ها دست مرکز نیست ( دقت کنید ) رییس اگه بخواد ، می تونه یه کاری بکنی که مشکل حل بشه ( قانونی هم هست ) اما اگه بخواد روال قاونی رو انجام بده ، گزارش می ده به بازرسی کل ، و اون ها هستن که تصمیم می گیرن این کار انجام بشه یا نه ، بودجه هم باید اون ها بدن ، وگرنه مرکز هرگز سر خود نمیاد این کار رو بکنه ...
التبه پر واضحه که همه دست خودشونه ، ضهف مدیریت اینجا هم احساس می شه ، ای کاش 7 سال پیش یکی یه خوابی میدید و ما رو آگاه می کرد ، شاید کارمون به اینجا نمی رسید :lol:

و این هم اندر احوالات مشکلات ما :
دیروز یه پلیس کاملا عقده ای ، به ما گیر داد ، یه چراغ بد جا بود ، ندیدم ، برادرم هم تو ماشین بود ، ندید ، امروز هم که رد می شد باز ، حرف من رو تایید کرد ، که اصلا دید نداره ، یه وانت جلوش بود ، دیده نمی شد ، ببینید چی بود که با عبور یه وانت دیده نمی شد ، همون اول کاری ، گواهینامه ما رو گرفت ، خیال می کرد می خوام خرش کنم ، هی بهش می گم این چراغ بد جاست ، جاشو عوض کن ، برگشت گفت که به من چه ، می خواستی چشم کورتو باز کنی ، ببینی ، با یه مشت دری وری دیگه ، من هم برگشت گفتم نکن ، بذار باشه ، بقیه هم که رد شدن ، جریمه شون کن :دی طرف هم دور برداشت و هر چی از دهنش در میومد به من و برادرم گفت و ...
حالا هم که هم جریمه ، هم 6 ماه بی گواهینامه ، به پلیس هم می گم چراغ بد جاست ، می گه به من چه ....
اینه وضع مملکت زیبای ما ، کسی که نباید قدرت داشته باشه ، داره ، و از قدرتش هم سو استفاده می کنه . جالبه ، وقتی من داشتم اعتراض می کردم ، همه مردم می گفتن هیچی نگو ، بذار بی خیال شه ، جالب بود واسم ، چطوری امام با این مردم انقلاب کرد ، یا قلب مردم هم منقلب شده ، مردمی که از تیر و تفنگ ترس نداشتن ، حالا جلوی ظلم کوچولو خفه خون می گیرن ، بقیه رو هم دعوت به سکوت می کنن ، از اون طرف می رن واسه امامی گریه می کنن که از اعتقادات اش دست نکشید ، اما خودشون چه راحت جا خالی می دن ..... جالبه واسم ، از این مردم متعجب ام ...

دعا کنید بتونم از این پلیس نفهم شکایت کنم ، اگه بشه ، می آم تجربیات رو شیر می کنم :دی
روده درازی شد لوووووووول

راستی ، یکی هم تو پ خ ، شماره آقای بیگدلی رو خواسته بود ، واسش می فرستم ، اگه دیر شد ، شرمنده .... :blush:
مخلصیم :cool:
موفق باشید :happy:
یا حق
 
Last edited:

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
با تشکر از آخوند عزیز که به پست بنده پاسخ دادند
والا ما که امیدواریم مشکل حل بشه کلا هر مشکلی یه روز حل میشه ولی خب تو این ناحیه از کره زمین مشکلات وقتی حل میشه که یه مشکل جدید به وجود اومده :دی
 

pilot

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
6,601
لایک‌ها
1,253
محل سکونت
Internet
سلام
چطوری شما ؟ آقا ما خیلی مخلصیم
یواشکی بگم ، اون موقع ها که ست هنوز آف نشده بود ، یادمه کد ناگرا رو شما پابلیک می کردی ، یادش به خیر ، چقدر هم به شما ما زحمت می دادیم ، رسما این جا تشکر می کنم :گل:
پس چرا شما تو آمار گیری شرکت نکردید ؟ :eek: خوشحالم که مشکل شما هم حل شده ...

سلام
مخلصیم.
یادش بخیر...
girl_sigh.gif

نه بابا... چه زحمتی...
ممنونم

کدوم آمارگیری ؟
من کلا ناامید بودم. اصلا فکر نمیکردم درست بشه... تا وقتی هم که خط رانژه نشده بود باور نکرده بودم!
 

hamid268

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2005
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
1
با سلام به همه
ما که مشکلمون خط تلفونمون حل نشده :(
نظر دوستان چیه از دیگر روش های اتصال به اینترنت استفاده کنم ؟ مانند point 2 point یا wireless یا ...
 
Last edited:

WWEIRAN

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2008
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
سن
40
با عرض سلام خدمت آخوند عزیز

آخوند جان من بعد از کش و قوس زیاد با کمک برادرم تونستم مرکز مخابراتی رو راضی کنم تا خط برادرمو از پی سی ام در بیاره و اون هم قبول کرد گرچه کلی منت گذاشت و سر ماهم کلی داد بیداد کرد که شما منو اذیت می کنید من کارای واجبتری از پی سی ام بودن شما دارمو از این حرفا قبول کرد اما چه قبول کردنی!(البته تا الان که دارم این پست می نویسم از پی سی ام خارجش نکردن)

من ازش هر چی خواهش کردم که خط منم از پی سی ام در بیاره قبول نکرد خلاصه از من خواهش از اون انکار و گفت الاو بلا فقط یک خط آخه من و برادرم توی یه ساختمون هستیم.

حالا من چندتا سوال داشتم ازت:

ساختمان محل زندگی ما تک واحدی بود یعنی یک واحد داشت بعد این ساختمان تبدیل به 8 واحد شد آخه ما ساختمون ساختیم و خط من که قدیمی بود و پی سی ام نبود با ساخت این خونه ها پی سی ام شد سرتو درد نیارم دیواری کوتاهتر از من بدبخت گیر نیاوردند زورشونو به من رسوندن خط من پی سی ام شد

آیا امکان داره زمانی که میان برای خارج کردن خط برادرم از پی سی ام خط من هم از پی سی ام دربیاد؟

الان من میخوام ای دی اس ال بگیرم ولی نمیشه به فکرمم چیزی نمیاد به نظر تو باید چیکار کنم دوباره شکایت کنم یا سماجت من هرطوری شد باید از پی سی ام خطتو در بیارم آخه هیچ راهی برای داشتن اینترنت پرسرعت ندارم و نیازم به اینترنت دارم.
ممنون میشم منو راهنمایی کنی

ضمنا برادر من هم برای استفاده خودش ای دی اس ال گرفته و همین سرعتای که میدن بازم براش کافی نیست و دست من از اونجا هم بسته شده.

راستی اینم بگم همین آقای رئیس مخابرات به من قول داد دو تا خط منو از پی سی ام خارج کنه اما زیرش زد ضمنا خیلی ام ناراحت بود چرا رفتم ازش شکایت کردم.
 
Last edited:

farzad13

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
0
سلام به همه خصوصا معین عزیز
آقا من از شکایتم به بازرسی یک ماه میگذره و هنوز هیچ خبری نشده امروز هم زنگ زدم خود اداره بازرسی یه تلفنچی بی ادب برداشته میگم آقا آدرس این بازرسی کجاست من حضوری بیام آدرس رو که نداد هیچ بعدش شرح ماوقع رو از من پرسیده (حالا یکی نیست بگه به تو چه تو ؟؟؟؟؟تلفنچی هستی یا مفتش ) بعدشم گفت همینی که هست اصلا به ما ربطی نداره خط pcm هست که هست شکایتم بکنی مربوط به ما نمیشه :blink:
سایت بازرسی هم که کامنت گذاشتم هی میگه انشالله ماشالله این برای من شد adsl ؟؟؟؟؟
لطفا اگر راهی به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید
برم خود بازرسی ؟؟؟؟
 

pilot

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
6,601
لایک‌ها
1,253
محل سکونت
Internet
با سلام به همه
ما که مشکلمون خط تلفونمون حل نشده :(
نظر دوستان چیه از دیگر روش های اتصال به اینترنت استفاده کنم ؟ مانند point 2 point یا wireless یا ...

چه مدت از شکایتت گذشته ؟
میتونی از سرویس وایرلس داتک استفاده کنی ( اگه تو منطقه تحت پوشش اونا باشی)
 

pilot

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
6,601
لایک‌ها
1,253
محل سکونت
Internet
آیا امکان داره زمانی که میان برای خارج کردن خط برادرم از پی سی ام خط من هم از پی سی ام دربیاد؟

الان من میخوام ای دی اس ال بگیرم ولی نمیشه به فکرمم چیزی نمیاد به نظر تو باید چیکار کنم دوباره شکایت کنم یا سماجت من هرطوری شد باید از پی سی ام خطتو در بیارم آخه هیچ راهی برای داشتن اینترنت پرسرعت ندارم و نیازم به اینترنت دارم.
ممنون میشم منو راهنمایی کنی

اون روز که اومدن خط منو رو از پی سی ام دربیارن ، یکی از طرف مخابرات اومد و یه سیم جدید برا ما کشید و رفت.
یه هفته بعدش اومدن و همه خط های ساختمون رو از توش درآوردن و پی سی ام رو بردن!

پس امکانش هست که وقتی که اومدن خط های دیگه رو هم دربیارن...


سلام به همه خصوصا معین عزیز
آقا من از شکایتم به بازرسی یک ماه میگذره و هنوز هیچ خبری نشده امروز هم زنگ زدم خود اداره بازرسی یه تلفنچی بی ادب برداشته میگم آقا آدرس این بازرسی کجاست من حضوری بیام آدرس رو که نداد هیچ بعدش شرح ماوقع رو از من پرسیده (حالا یکی نیست بگه به تو چه تو ؟؟؟؟؟تلفنچی هستی یا مفتش ) بعدشم گفت همینی که هست اصلا به ما ربطی نداره خط pcm هست که هست شکایتم بکنی مربوط به ما نمیشه :blink:
سایت بازرسی هم که کامنت گذاشتم هی میگه انشالله ماشالله این برای من شد adsl ؟؟؟؟؟
لطفا اگر راهی به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید
برم خود بازرسی ؟؟؟؟

یک ماه زوده برای نتیجه گیری. باید حداقل 3 ماه صبر کنی... بعد اگه اقدامی نکردن بری دنبالش...
حرف زدن با رئیس و معاون و ... اینها هم معمولا فایده ای نداره!

اگه خیلی عجله داری میتونی برسی سراغ وایرلس یا اسکای فایبر یا سرویس های دیگه
 

farzad13

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
0
یک ماه زوده برای نتیجه گیری. باید حداقل 3 ماه صبر کنی... بعد اگه اقدامی نکردن بری دنبالش...
حرف زدن با رئیس و معاون و ... اینها هم معمولا فایده ای نداره!

اگه خیلی عجله داری میتونی برسی سراغ وایرلس یا اسکای فایبر یا سرویس های دیگه
دستت درست عزیز جواب داد ی چشم :)بازم صبر میکنیم ببینیم چی میشه :rolleyes:
والا رییس و معاون رو که مرحله اول رفتم سراغشون و اصلا فایده نداشت گفتم برم خود بازرسی شاید نتیجه ای داشته باشه ؟؟؟؟؟
برا وایرلس و اسکای فایبر که پولمون نمیرسه :eek:
وایرلس داتک رو هم الان یه ماهه مشخصات گرفتن هر چی زنگ میزنم میگن مودم نداریم بدیم و ضمنا یه شایعاتی هم هست که اصلا این ipw رو دارن جمع میکنن
خلاصه بد جور گیر کردم تو نت هم گشتم ببینم کسی مودم برا فروش داره که اونم خبری نشد تو بازارچه هم گفتم فعلا هیچ :wacko:
یا حق
 

mehdisa

Registered User
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
6
مشکل بنده پس از 3 ماه پیگیری مستمر حل شد. مرکز افتضاح تندگویان
از اخوند عزیز هم تشکر میکنم بابت محبتهائی که به بنده و سایر دوستان کرده .
 

Akhoond

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2007
نوشته‌ها
307
لایک‌ها
1
سن
37
محل سکونت
تهران
باز هم سلام ، خدمت دوستان :)
و باز هم عرض شرمندگی ، برای بد قولی ها :blush:
باید ببخشید ، یه کم مشکلات زیاد بود ، اون گواهینامه ، مشکلات دانشگاه ، مشکلات خانوادگی و و و و ...

باید ببخشید ، بنده سعی می کنم بد قولی نکنم ، اما همیشه این اتفاق می افته
electricf.gif
خواه نا خواه آدم بد قولی شدم ، باید ببخشید ، عرض شرمندگی و پوزش چندین باره ...
4xvim2p.gif
4xvim2p.gif
4xvim2p.gif


باز برای این که کوت طولانی نشه ، فقط اول هر پستی رو می ذارم
با تشکر از آخوند عزیز که به پست بنده پاسخ دادند
والا ما که امیدواریم.....
خواهش می کنم ، کاری نمی کنم که ، وظیفه است
155fs505059.gif

یه نکته ای رو آخر دوست دارم اشاره کنم ... *
سلام
مخلصیم.
کدوم آمارگیری ؟
من کلا ناامید بودم. اصلا فکر نمیکردم درست بشه... تا وقتی هم که خط رانژه نشده بود باور نکرده بودم!
سلام pilot جان ( من نام شریف شما رو نم دونم دوست من ؟ :blush: )
نه آمارگیری که در کار نبوده ، همین جوری قرار نانوشته ای داشتیم ، که هر کی اوکی شد ، بیاد بگه ، تا بقیه خیال نکنن که این کار بی فایده است ، بیشتر اش هم یه شوخی بود ... :p :D
با سلام به همه
ما که مشکلمون خط تلفونمون حل نشده :(
نظر دوستان ....
دوست من ، من همه راه ها رو تست کردم ( تست نکردم ، بهتره بگم سرچ کردم )
بهترین کار ، برای یه یوزر خونگی که براش به صرفه هم باشه ، دی اس ال هست ، وایرلس که فکر کنم فقط داتک می ده ، کیفیت خوبی نداره ، قیمت خوبی هم نداره ، وایمکس هم جا نیفتاده ، و نیز این که گرونه واقعا ..

باز باید خودتون تصمیم بگیرید ، با توجه به بودجه و نیاز تون

با عرض سلام خدمت آخوند عزیز

آخوند جان من بعد از کش و قوس زیاد با کمک برادرم تونستم .....

سلام دوست من ...
ببینید دوست من ، برای این که پی سی ام جمع بشه ( بسته به این که چند خط روی پی سی ام هست ، که معولا 8 خط هست ) لازمه که 7 خط بیارن ( یکی هم همون خط اصلی پی سی ام ، جمعا می شه 8 زوج سیم ) بعضی جاها این ظرفیت رو داره ، مشکلی نیست ، میارن ، خیلی راحت ، زیبا ، جادار ، مطمئن :D اما جاهایی هم هست که واقعا اینقدر اومدن و خونه ساختن ، که دیگه جا نداره ، یه پی س ام بخوان جمع کنن ، پدرشون در میاد ...
وقتی به شما قول یه خط داده ، می تونه این کار رو بکنه که یه خط آزاد از اون اطراف ( همسایه های دور و بر ) رو بده به شما ، و خط شما رو که روی پی سی ام هست بده به اون بابا ... پس می تونن فقط یه خط رو آزاد کنن ...
اما از من می شنوی دوست من ، یه کاری بکن ، پیگیری همون یه خط رو داشته باش ، سر به زن بهشون ، که اون خط حتما اوکی بشه ، درست ؟ وقتی اوکی شد ، می تونی با برادرتون ، با هم از یه خط نت بگیرین ، چطوری ؟
برادر شما هر چی نیازش هست می گیره + یه کم بالاتر ، بعدش شیر کنید ، هم می تونید سیم بکشید ، هم می تونید وایرلس کار کنید ، زیبا جادار ، مطمئن ....
اما اگه این کار رو نمی خوای بکنی ، و حتما حتما می خوای خط شما هم اوکی بشه ، بذار اول کار اون خط اوکی بشه ، بعد که شد ، شما هم دبه کن ، به اون رو که کردید ، من هم می خوام ، باید برای من هم این کار انجام بشه ...
می خواد ناراحت باشه یا نباشه ، دست اون هست که کار مردم رو راه بندازه ، اگه باز گوش نکرد ، شکایت سند کن ، و بعد از یه مدت ( مثلا 2 هفته ) زنگ بزن جناب بیگدلی (شماره اش رو برات پ خ می کنم ) همه چی رو بهش بگو ، به شماره نامه ها و شکایت ، ببین نظر اون چی هست ، تا موی دماغ نشین ، هیچ اتفاقی نمی افته ، متاسفانه البته ...
راستی جواب شکایت چی اومد براتون ؟ نفرمودید چی گفتن ؟
ولی همین که گفتن می تونیم یه خط رو اوکی کنیم ( البته بعد از اوکی شدن ) فکر کنم می تونید برای اون یکی هم ادعا کنید

مخلصیم
سلام به همه خصوصا معین عزیز
آقا من از شکایتم به بازرسی یک ماه میگذره و هنوز هیچ خبری نشده امروز هم زنگ زدم خود اداره بازرسی یه تلفنچی بی ادب برداشته میگم آقا آدرس این بازرسی کجاست من حضوری بیام آدرس رو که نداد هیچ بعدش شرح ماوقع رو از من پرسیده (حالا یکی نیست بگه به تو چه تو ؟؟؟؟؟تلفنچی هستی یا مفتش ) بعدشم گفت همینی که هست اصلا به ما ربطی نداره خط pcm هست که هست شکایتم بکنی مربوط به ما نمیشه :blink:
سایت بازرسی هم که کامنت گذاشتم هی میگه انشالله ماشالله این برای من شد adsl ؟؟؟؟؟
لطفا اگر راهی به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید
برم خود بازرسی ؟؟؟؟
سلام فرزاد جان
معذلت می خوام آقای فلدوسی پور ، اون تلفن چی به قولی قلت کرد :D
(الآن هم بازی هست ، درسته که دوست دارم ایران صعود کنه ، اما از هر اتفاقی که حال دایی رو بگیره استقبال می کنم
crazy.gif
)
اتفاقا اون اوایل قرار بود یه سر برم با این آقای بیگدلی یه دیدار داشته باشم که دست نداد و این بنده خدا کارش رو کرد و گفت که نمی شه دیگه کاری کرد و ....
آدرس دقیق اش رو فکر کنم گم کردم ، اما می تونید موقعی که تماس گرفتید و آشنا شدید ، آدرس بگیرید ، اگه اشتباه نکنم ، تو بزرگاره کردستان باید باشه ، فکر کنم آدرس رو گم کرده باشم ، شرمنده
کامنت بذارید ، اگه باز هم جواب ندادن ، یه ارسالیه دیگه سند کنید ، به همراه شماره نامه قبلی ، یادتون نره ، سابقه خیلی مهمه ، هر چی نامه قبلا سند کرده باشید ، شماره ها رو نگه دارید ، به دردتون می خوره ...
و شماره آقای بیگدلی رو هم به شما می دم ، اگه باز نتیجه نداد ، تماس بگیرید ، مشورت کنید ، ایشون رسیدگی می کنن حتما ، یه آقای دیگه هم بودن ، به نام آقای برومند ، این دو دوست عزیز با من تماس گرفتن ، اما کاملا بی خبر از کار هم ، دوستانی که شماره شون رو بهشون می دم ، اگه آقای بیگدلی نتونستن کمکی بکنن ، با آقای برومند هم تماس بگیرن ، انگار نه انگار که با آقای بیگدلی صحبت داشتن ، ببینن ایشون چی کار می کنن ....
از فرصت ها استفاده کنید ...
2vsj1nm.gif

مشکل بنده پس از 3 ماه پیگیری مستمر حل شد. مرکز افتضاح تندگویان
از اخوند عزیز هم تشکر میکنم بابت محبتهائی که به بنده و سایر دوستان کرده .

mehdisa جان ، بی نهایت خوشحالم ، امیدوارم مشکل بقیه دوستان هم حل بشه ...
کسی فکر نکنه که این کار که در عرض 2 هفته حل می شد ، چرا 3 ماه طول می کشه ، اگه تو اتریش بودید ، با یه تلفن حل می شد ، اما یادتون نره ، اینجا ایرانه ، خدا می دونه الآن mehdisa عزیز ، چه خون دل ها که نخوردن ، برای به دست آوردن حق مسلم شون ، که همه سنگ اندازی میکنن ، برای این که یه قرون 2 زار بیشتر به جیب بزنن ، تو این آشفته بازار / مملکت ...
خوشحالم mehdisa جان ...

از جناب pilot عزیز ، بی نهایت ممنونم ، بابت ریپلای کردن ، در زمانی که من نبودم ، لطف کردین ، البته ببخشید که جسارت کردم ، مواردی که شما جواب داده بودید رو من کوت کردم ، جسارت نشه ، فقط نظرمو گفتم ، باز می گم ، جسارت نشه ...

*** اون نکته این بود شاید این خصوصیت بنده است ، آدم غدی هستم ( نمی دونم ، به معنی یه دنده این طوری نوشته می شه یا نه ؟ ) اگه بخوام کاری رو بکنم ، اگه زمین و زمان جمع بشن ، بگن نکن ، ولی دلیل منطقی نداشته باشن ، باز باید تست کنم ، پی سی ام هم از این موارد بود .
همین چند وقت پیش بود که مجبور شدم برم بازرسی راهنمایی رانندگی برای گواهینامه ، با اون جا هم آشنا شدم ...
همه مردم ما ، متاسفانه ، حاضرن پول جریمه ، یا هر هزینه دیگه ای رو پرداخت بکنن ، اما هیچ زحمتی به خودشون ندن ، اصلا نرن دنبالش ، این خیلی بده طرف حاضره مثلا 50 تومان اشبتاهی جریمه شده بده ، اما 2 روز وقت نذاره بره به طرف بفهمونه که اشتباه جریمه کرده ، پولش هم اصلا مهم نیست ، چه 1 تومان ، چه 100 تومان ،بحث چیز دیگه ایه هست ، نمی دونم چرا این طوری شده ... امیدوارم درست بشن / بشیم

دوستانی که قرار بود شماره آقای بیگدلی رو بدم بهشون ، الآن سند می کنم ، اما باز اگه کسی رو باید می دادم و ندادم ، یا می خواد پ خ بده ، حتما

باز شرمنده
مخلصیم
مرسی
یا حق
 

matrix7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
به راهنمایی شما دوستان نیاز دارم

من از دایال آپ استفاده می کنم و چند وقتی است سرعت اینترنتم به شدت کاهش پیدا کرده .
حالا شرح ماجرا :
بر روی dial که کلیک میکنم شماره رو که شروع می کنه بگیره صدای خش خش هم شنیده میشه که قبلا نبود و همچنین اگه قبلا 5 تا سوت میکشید وصل میشد(البته بگم که قبلا با 46.6 واقعی وصل میشدم) حالا 15 تا سوت ناهنجار میکشه و با 12 یا 8 یا 4 وصل میشه!!!!!!!!!! (واقعا کلافم کرده) وقتی به قسمت status میرم برای recive یک ارور نشون می ده که قبلا تعداد ارورها 0 بود . البته مطمئن هستم که مشکل از سیستم من نیست . پس میمونه خط تلفن و isp . به خرابی تلفن دو بار زنگ زدم گفتم خط ما خش خش داره گفت که من که از اینجا نگا می کنم مشکلی نمیبینم (البته پیچاندن در کارشان است گاهی اوقات ) خودم هم که با تلفن حرف میزنم خشی نمی شنوم ولی موقع شماره گیری isp خش خش کاملا شنیده میشود . با دو isp امتحان کردم هر دو به وضع فوق . البته این رو هم بگم که در عرض مثلا ده دقیقه اتصال معمولا سرعت بسیار پایین است یه هو بالا میرود باز دوباره پایین میاد بعضی مواقع هم dc می شه. من خودم به خط شک دارم ولی شاید خطوط e1 مشکل پیدا کرده که بعید به نظر میرسد چون دو isp را امتحان کردم. چی بگم فکر نمیکنم pcm شده باشد از اون pcm box ها که ندیدم ولی یه جعبه دیدم با کلی سیم به هم ریخته . تا نظر شما چی باشه. واقعا کلافه شده ام:wacko:
به راهنمایی شما دوستان امیدوارم .
با تشکر
 

Akhoond

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2007
نوشته‌ها
307
لایک‌ها
1
سن
37
محل سکونت
تهران
به راهنمایی شما دوستان نیاز دارم

من از دایال آپ استفاده می کنم و چند وقتی است سرعت اینترنتم به شدت کاهش پیدا کرده .....
با تشکر

سلام دوست من :blush:
ببین ، 2 حالت هست ، یا مشکل از پی سی ام هست ، یا نیست ...
با توجه به این که می گی گاهی بالا می ره ، می شه گفت که پی سی ام نیست ...

حالت اول : اول ببین مشکل از پی سی ام هست یا نه ، این لینک عکس پی سی ام هست ، که من بعید می دونم پی سی ام باشه ، باز اگه مطمئن نشدی که هست یا نیست ، می تونی هی تلفن به مرکز بکنی ، اگه جواب گو نبودن ، یه سر برو ، اون جا حضور به هم برسون :دی سوال کن ، معمولا جواب می دن ...
اگه بود ، این چند صفحه رو بخون و ان شاالله که حل بشه ...

حالت دوم : اگه مشکل از پی سی ام نباشه ، یا مشکل از آی اس پی هست ، یا سیم کشی تا خونه شما ، یا سیم کشی خونه شما ...
آخریش رو می تونی با تعویض سیم کشی ، و با دقت که از کنار سیم برق ، آنتن ، خلاصه از جایی رد نکنی که روش تاثیر نویز داشته باشه ، این اولین تست می تونه باشه ...
اگه این اوکی شد و مشکل پا بر جا بود ، شرکت ات رو عوض کن ، ببین چی می شه ، یه چند تایی شرکت باید عوض کنی ، تا مطمئن بشی ...

در آخر می تونی بگی کار ، کار مخابرات هست ، یه سر هم بری مرکز همه چی رو شرح بدی بد نیست ، حضوری بری ، یه چیز دیگه است ....

یادت باشه که 2 شاخه ضد برق ، باعث این مشکل هم می تونه ، باید از سر راه برش داری ، و 2 شاخه عادی بذاری ... ( سر راه ، لزوما به معنی بین پی سی و خط نیست ، کلا این 2 شاخه نباید تو شبکه تلفن ات باشه .... ) اگه اشتباه نکن ، این 2 شاخه ، قاتل کالر آی دی هم هست ....

امیدوارم مشکل ات حل بشه :happy:

مرسی
یا حق
 

matrix7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام خدمت دوست خوب Akhoond

مشخص شد که این وضعیت تمام isp ها در منطقه ما است و مشکل از مخابرات است.
 

matrix7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام خدمت دوست خوب Akhoond

مشخص شد که این وضعیت مربوط به isp ها در شهر ما است و مشکل از مخابرات است.:(
 
بالا