برگزیده های پرشین تولز

مطلبی در ارتباط با شکایت از مدیران سایت exfolos.com یا exfls.ir

arman778

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
28
سلام

با اطلاع رسانی در مورد سایت اکس فلوس (فلوس) با دامین exfolos.com که بعد از فیلتر شدن دامین اصلی اون رو به exfls.ir تغییر داد و بعد از حدود 2 سال حاضر به تسویه با کاربران نیست و مدام با وعده وعید دادن های بیخود برای کسب سود و داشتن اعتبار سعی در زمان خریدن و احیانا جذب سرمایه گذاران جدید هستند.

مالک اصلی مجموعه که قبلا هم سایت arzminer.com رو اداره میکرد فردی هست به نام عیسائی (محمدعلی عیسائی) و فوزی فرد ، تهرانی ، دهنوی به عنوان ادمین گروه ضمن تشویق کاربران به سرمایه گذاری و صبوری و عدم شکایت به عیسائی برای پیشبرد اهدافش کمک میکردند.

دوستانی که در سایت های عیسائی سرمایه گذاری داشتند چه اونهایی که با قوانین من درآوردی به اصطلاح تسویه شدند و چه اونهایی که همچنان بعد از 2 سال منتظرند در صورت تمایل و داشتن اراده پیگیری میتونن با شکایت، ضمن دریافت کامل حق و حقوق خود، تمام هزینه های شکایت رو هم از خود عیسائی و تیمش دریافت کنند.
اونهایی هم که میگن نمیشه و یا بی خیال و به تعصب و شعورشون برنمیخوره که بعد از 2 سال انواع ... درآوردن ها و بعضا بلاک کردن ها و...این افراد حوصله پیگیری ندارن میتونن بی خیال بشن یا همچنان منتظر!!!
در صورت نیاز به راهنمایی و یا هماهنگی و سایر موارد میتونید در کانال تلگرام https://t.me/exfolos_shakian عضو بشید یا آیدی @exfolos_shakian رو سرچ نمائید

چند تا کار ساده که میشه انجام داد(حتی سایر دوستان هم اگه تمایل داشتن ممنون میشیم بتونن کمکمون کنن) تا هم بشه زودتر به حقمون برسیم و هم جلوی ادامه فعالیت و احیانا از دست رفتن سرمایه بقیه رو گرفت

1- به آدرسhttps://login.cyberpolice.ir/login/index.jsp مراجعه و روی ثبت نام کلیک کنید.
بعد از ثبت نام،از طریق همین لینک،وارد حساب کاربری خودتون بشید و گزارش تخلف وبسایت (exfolos.com که بعد از فیلتر شدن به exfls.ir تغییر دامنه داده) رو ثبت کنید و ادمین های سایت به جز مالک(عیسائی): -فوزی فرد- تهرانی- دهنوی رو بنویسید و کارهایی که انجام دادند در این مدت و فقط خواستند با گذران وقت کاربران شکایت نکنند.
همینطور استفاده از لوگوی نماد اعتماد در سایت exfolos.com که بعد از فیلتر به exfls.ir تغییر دامنه داده و استفاده از درگاه پرداختی که برای سایت me-net.ir اخذ شده ولی در exfolos.com و exfls.ir استفاده شده و اینکه لوگوی نماد رو بعد از اطلاع از احتمال شکایت کاربران برداشته رو اشاره کنید.اینها باعث جلب اعتماد کاربران و سرمایه گذاری شد و موضوعاتی که خودتون میدونید.

2- وارد لینک https://trustseal.enamad.ir/?id=49205&code=VoUNXyWKUSoCWiGgc1Ud که مربوط به ای نماد یکی از سایتهای عیسائی هست بشید.پائین صفحه از بخش گزارش تخلف و شکایت گزینه: مغایرت نوع کالا و خدمات ارائه شده در وب سایت با اطلاعات درج شده در سامانه نماد رو انتخاب کنید و استفاده از لوگوی نماد اعتماد در سایت exfolos.com که بعد از فیلتر به exfls.ir تغییر دامنه داده و استفاده از درگاه پرداختی که برای سایت me-net.ir اخذ شده ولی در exfolos.com و exfls.ir استفاده شده و اینکه لوگوی نماد رو بعد از اطلاع از احتمال شکایت کاربران برداشته رو اشاره کنید.اینها باعث جلب اعتماد کاربران و سرمایه گذاری شد و موضوعاتی که خودتون میدونید.در بخش ثبت تخلف فتا هم به این موارد اشاره کنید.

اگه از طریق اشاره شده( https://trustseal.enamad.ir/?id=49205&code=VoUNXyWKUSoCWiGgc1Ud )نتونستید در ای نماد ثبت تخلف کنید،از طریق لینک https://comp.enamad.ir/Panel در عرض 30 ثانیه ثبت نام و از طریق https://comp.enamad.ir/Panel# وارد پنل کاربری خودتون بشید.از منوی سمت راست،شکایت رو انتخاب و در منوی آبشاری باز شده،ارسال شکایت رو انتخاب کنید.

دامنه متشاکی: me-net.ir
شماره فاکتور: چون نوع شکایت ما فرق داره میتونید چند تا عدد بنویسید
نوع شکایت: ((مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده...)) رو انتخاب کنید
توضیحات: مواردی که میدونید و اشاره شد رو بنویسید
فایل ضمیمه: اگه از سایت فلوس زمانی که لوگوی نماد اعتماد داشت و... عکس دارید ارسال کنید

روی ارسال کلیک کنید تا پیغام موفق بودن ارسال شکایت ظاهر بشه.
از منوی گزارش وضعیت شکایات،وضعیت شکایت شما قابل مشاهده خواهد بود.

3-در فروم ها و انجمن های مختلف از این 4 نفر اسم ببرید و کاری که انجام دادند در این مدت 2 سال!

4-ارسال در سایت های خبری و درخواست تهیه گزارش و...
 
بالا