برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Project Cars

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
استودیوی Slightly Mad در سال 2015 نسخه ارجینال Project Cars را تحویل داد و تلاش می کرد که وارد رقابتی سه طرفه با گرن توریسمو و فورزا بشود و برای خود جایگاهی بسازد. دو سال بعد Project Cars 2 از اشتباهات سلف خود درس میگیرد. این بازی، با محتوا و گزینه های فراوانش بازیکنان حرفه ای را که به دنبال یک بازی رانندگی اصیل هستند را اقناع می کند.
2627126-projectcars_347701_1407494017.png

رانندگی برای قهرمانی:
Project Cars 2 نیز مانند همه بازی های مسابقه ای که تا کنون ارائه شدند، حالت مسابقه ساده، حالت مسابقه آنلاین و یک حالت حرفه ای را به شما ارائه می دهد. من ترجیح میدهم مستقیما به درون حالت حرفه ای جست بزنم. به محض نصب بازی این حالت در مرکز صفحه قرار می گیرد. پس بنابراین من می پندارم که طراح بازی این کار من را از قبل در نظر گرفته است. از من خواسته شد تا نام و خود راننده جدیدم را طراحی کنم. شاهد تولد یک راننده خبره امریکایی بودم که همه مسابقه ها را برنده می شود. من به خودم گفتم که صادقانه به این اعتقاد دارم و به اعتقادم ادامه می دهم تا پس از شش هفت ساعت بتوانم در هر سه مجموعه پیشنهاد شده جایگاهی بسازم.
PREVIEW_SCREENSHOT3_488862.jpg

زمین بازی شماست:
خوشبختانه بازی به شما یک حالت شخصی به شما پیشنهاد می دهد و به شما اجازه می دهد تا آن را مطایق رویاهایتان بسازید. Project Cars 2 با مسیرها، ماشین ها و محیطی متغیر بار گذاری می شود. صدها ترکیب امکانپذیر است. خلق فضای واقعی حوادث مسابقه بسیار سرراست است. امابه نظر من جالب ترین بخش ماجرا، سناریوی بازی است. راننده ما قادر به گریختن از غل و زنجیر حالت حرفه ای نبود اما اکنون او می خواهد در جام نسکار وینستون شرکت کند و طوفانی در پیست Daytona International به پا کند.
4336116_1_orig.png

نقاط قوط:
محتوای بسیار هیجان انگیر
بهینه سازی قوی در رایانه
پشتیبانی کامل RV
پشتیبانی وسیع فضای مسابقه
بازی تحت تاثیر آب و هوا
نقاط ضعف:
کنترل بد برای بازیکنان غیرحرفه ای
می توانست در تعویض ها بهتر عمل کند
 
بالا