برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Steel Division: Normandy

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
بازی Steel Division: Normandy '44، یک نوع خاص از بازی های استراتژیک Real Time است. این بازی بجای تلاش برای خلاصه سازی صدها سال تاریخ و یا تمام جنگ های فردی، به یک مورد خاص می پردازد. ائتلاف یگان های شما به چند گونه ی کلیدی محدود است. بقیه نیز در حال سر برآوردن هستند؛ این سربازان و جنگ افزارهایشان طراحی شده اند تا پشت سر همدیگر کار کنند. پس شما هم آماده باشید. اما این امر منجر به رقابت با قهرمانان و رقابت های تهاجمی است که بر هوش و تسلط شما در میدان جنگ بستگی دارد.
1968-3.jpg

همانطور که ممکن است حدس زده باشید Steel Division، بر نبرد در ساحل نورماندی در 1944 می پردازد که معمولا با نام D-Day شناخته می شود. با این حال چیزی که کمی شگفت انگیز به نظر می رسد، پرداخت جامع بازی به جزئیات است. تمام نواحی روستایی فرانسه با کمک عکس های تیم های شناسایی که توسط نیروی هوایی سلطنتی در آن زمان گرفته شده بودند عینا در این بازی، بازسازی شده اند. و این موضوع برای اهداف این بازی به معنای این است که طراحی بازی های واقعی در اینجا به خوبی کاربرد دارد.
Steel_Division_Normandy_44_Screenshot_03.png

با این وجود، ممکن است پس از اولین بازی چند نفره خود، را در این مورد دست بیندازید. بازی با سایر افراد میتواند بر روی هر کدام از نقشه های متفاوت اجرا شود که میتواند به اندازه ای خنده دار بزرگ شوند. آن ها برای تشویق بازی های دینامیک و هیجانی به وجود امده اند. یک روستای کوچک که توسط مسلسل ها و شعله افکن ها به آتش کشیده شده است اقدام جالبی است تا زره پوش های دشمن خود را به شما نشان دهند تا آنها را توسط توپخانه گلوله باران کنید. از واقعیت جنگ جهانی دوم جدا شدن و همزمان به مبارزان آن پیوستن، در این مکان با این جنگ افزارها به شما امکان می دهد تا سناریویی برای یک جنگ بی فرمانده اجرا کنید. وقتی که اقداماتتان عملی شد واقعا شگفت زده خواهید شد. اگر اقدامتتان جواب ندادند ممکن است با بن بست مواجه شوید، اما تسلیحات جایگزین، به شما اجازه می دهند تا از مسیرهای دیگری دفاع کنید.
Phase_B.jpg

این همکاری ها منجر به نوع خاصی از گشت و گذار در داخل بازی می شود. در ابتدا همه بازیکنان برای جایگاه خود نیرنگ می زنند اما به محض اینکه مسائل حل شد، با هم تیمی ها بر روی حملات تمرکز می کنند. سپس رقابت به سمت مرکز حرکت می کند تا بتوانید بهترین فرصت ها را برای باز کردن ایجاد کنید بدون اینکه بیش از حد بخواهید واکنش نشان دهید. سربازان بیش از حد مجاز می توانند توانایی خود را برای مقابله با آنها به وسیله مهمات تحمیل کنند - به این معنی که شما می توانید جایگاه موقت خود را در یک نقطه جدید بدست آورید، اما باید آن را فعال کنید تا آخر آن را فعال نگه دارید. توپخانه آنقدر سریع وسایل را ئر هم می کوبد که شما خیال می کنید آنها از کاغذ ساخته شده اند. یک معضل سخت می تواند در برابر همه چیز قرار گیرد و چالش شما رفع آن معضل با نقشه های کوچک و متفاوت است.
Steel_Division_Normandy_44_Screenshot_01.png

با ریختن آتش بر روی دشمن، متوقفشان کنید و در صف هایشان شکاف بیندازید. حملات هم آهنگ با همدیگر آدرنالین بیشتری تولید می کنند و Steel Division تلاش دارد تا زنجیره ای از این حملات را به وسیله واقعیتی تاریخی به هم پیوند دهد. اگر یک نقطه ضعف در این بازی وجود داشته باشد این است که قبل از ورود به رقابت های چند نفره، این بازی، به شما اجازه اکتشاف های فردی را نمی دهد. اما زمانی که همه در یک مسابقه کامل با هم بیایند، سحر و جادوی Steel Division غیر قابل انکار می شود.
این بازی به تمام گیمر هایی که این سبک را میپسندن تجربه ی این بازی توصیه می شود.
 
بالا