برگزیده های پرشین تولز

معرفی برندهای لاکچری ساعت مچی سال 2017

Watch171

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
829
لایک‌ها
166
سن
31
محل سکونت
ایران
معرفی برندهای لاکچری ساعت مچی سال 2017
امروز سراغ یه موضوع جذاب رفتم،شک ندارم شما هم مثل من به ساعت های شیک و لوکس ( لاکچری ) علاقه دارید.اگه شما هم مثل من دنبال مد و فشن هستید و البته عاشق وسایل لوکس و گرانقیمت ،صدردصد کنجکاو خواهید شد که برندهای لاکچری ساعت مچی کدام هستند ؟ بر چه اساسی برندهای لاکچری ساعت انتخاب می شود ؟ 15 برند ساعت مچی لاکچری کدامند ؟پس امروز با من همراه باشید تا برند لاکچری ساعت مچی را معرفی کنم.





در گذشته، مردم از ساعت مچی برند برای اطلاع از زمان استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروزی که انتظار می رفت وسیله ای مانند ساعت مچی، بی استفاده شده و با پیوستن به تاریخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مچی را وارد دنیای تجمل گرایی کردند. امروزه در دنیای مد، ساعت مچی به یک نماد تبدیل شده اند و استفاده از ساعت های زیبا و گران قیمت در محیط کار یا بیرون از آن، با حس غرور همراه است. به همین دلیل، یه نگاهی به چند برندهای لاکچری ساعت می اندازیم.






ساعت مچی بر اساس این معیار ها سنجیده شده اند:

۱- پبشینه قدیمی نامدار

۲- عرضه کم و تقاضای زیاد

۳- شهرت – شان – کلاس

۴- اینکه برند ساعت سازی کاملا مستقل باشه

۵- ابداع و طرحیهی نو

۶- اثرات بر بازار ساعت سازی در طول دوران

۷- موتور ها ساخت خودش باشند

۸- بدنه ساخت خودش باشه

۹- پیچیدگی موتور

۱۰- جنس فلز

۱۱- کیفیت ساخت

۱۲- گستره قیمت

۱۳- ارزش خرید بالا

۱۴- حضور در بازار







و اما می رسیم به اصل مطلب که ۱۵ برند برتر در زمینه ساعت سازی رو معرفی می کنیم.

برندهای لاکچری ساعت



۱۵- Cartier

معرفی برند کارتیه

کارتیه، (به انگلیسی: Cartier) شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می‌باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.
۱۴- Panerai

معرفی برند پانرای

پانرای، (به انگلیسی: Panerai) این کمپانی لوکس سوئیسی توسط جیوانی پنرای (1835 تا 1897) در سال 1860 در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس گردید, کمپانی پنرای که در حال حاضر تحت مالکیت گروه ویچموند قرار دارد مشغول به طراحی تولید و فروش ساعت های خود در سراسر جهان می باشد.
برند Panerai، طراحی و ساخته شده توسط رولکس SA و نقش مهمی در کمک به غواصان نیروی دریایی کشور ایتالیا در جنگ جهانی دوم ایفا می کرده است. در حول و حوش سال 1900 کمپانی پنرای تحت مدیریت نوه جیوانی پانرای با نام گایدو پانرای, تامین کننده رسمی ساعت و ابزار آلات اندازه گیری دقیق برای نیروی دریایی ایتالیا بود. محصولات قابل توجه شامل ساعت های مچی Luminor و Radiomir.





۱۳- Hublot

معرفی برند هابلوت

کارلو کروکو ساعت سازی بریل را که زیرمجموعه شرکت ایتالیایی بیندا گروپ می‌باشد، در سال ۱۹۷۶ ترک کرد تا شرکت ساعت سازی خود را تأسیس کند. سپس به ژنو سوئیس، نقل مکان کرد و شرکت «ام دی ام ژنو» را تأسیس نمود و شروع به ساخت ساعت‌هایی تحت برند هابلوت کرد. ساعت‌هایی که او ساخت، اولین ساعت‌هایی بودند که جنس تسمه آن‌ها لاستیک طبیعی بود. سه سال طول کشید تا او این تسمه‌ها را بسازد. هر چند در ابتدا این برند مقبولیت کمی داشت اما توانست در سال اول ۲ میلیون دلار درآمد کسب کند.
۱۲- Breitling

معرفی برند برایتلینگ

کمپانی ساخت ساعت برایتلینگ (معروف به امپراطوری) در سال ۱۸۸۴ با اداره یک شرکت خصوصی پا به عرصه تولید ساعت مچی گذاشت و از ابتدا این کمپانی مشغول به تولید ساعت های گران قیمت برای افراد و مشاغل خاص مانند هوانوردان، خلبانان و… تولید می کرد، بریتلینگ معمولا ساعت هایی کلاسیک اما با صفحه بزرگتر از حالت ساعت های کلاسیک محصولات تولیدی خود را در دیگر رقبا متمایز می کرد.
۱۱- IWC Schaffhausen

معرفی برند IWC

کمپانی ساخت ساعت IWC Schaffhausen معروف به IWC در سال 1868 توسط فلورنتین آریوستو طراح ساعت آمریکایی تاسیس گردید. نام کمپانی IWC که اختصار شده از International Watch Company است، تولید کننده ساعت‌های لوکس سوییس که دفتر این شرکت در شاف هازن این کشور قرار دارد. این شرکت بر خلاف اکثر دیگر کمپانی های سوئیس که در غرب این کشور واقعند،در شرق سوییس به فعالیت می پردازد.تنها تولید کننده ساعت در شرق سوییس.
۱۰- Zenith

معرفی برند زنیت

Zenith یک ساعت سوئیسی که در سال 1865 توسط Georges Favre-Jacot در سن 22 سالگی تاسیس شد.با تسلط کاملی که او بر ساخت ساعت پیدا کرده بود و با توسعه ماشین آلات جدید و فن آوری که منجر به بالا رفتن کیفیت ساعت ها شده بود،با افزایش تقاضا از سراسر دنیا مواجه شد و طولی نکشید که زنیت جای پای خود را در بازار های بین المملی قرن 19 ام محکم کرد.

زنیت دارای شهرت طولانی بر سر کیفیت و دقت ساعت های خود است و یکی از شرکت های ساعت سازی سوئیسی است که هنوز در تولید روی پای خود ایستاده است و وابسته به جایی نیست.

۹-Omega

معرفی برند امگا

امگا اس‌آ، (به انگلیسی: Omega SA) شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. مرکز این شرکت در شهر بین، سوئیس قرار دارد. شرکت امگا هم‌اکنون جزء گروه سواچ محسوب می‌شود.

ارتش هوایی سلطنتی بریتانیا در سال ۱۹۱۷ و همچنین ارتش ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۱۸ رسماً از ساعت‌های امگا در رزمایش‌ها و نبردهای خود استفاده می‌کنند.

همچنین این برند در سال ۱۹۶۹ توسط ناسا، به عنوان اولین ساعت برای حضور در ماه، برگزیده شد! از سال ۱۹۳۲ تنها از ساعت‌های امگا در بازی‌های المپیک استفاده می‌شود. این ساعت از سال ۱۹۹۵ به فیلم‌ها راه یافته و از این سال به بعد در سری فیلم‌های جیمز باند مورد استفاده قرار گرفته است.



luxury-watch-brands-2017-seeka-2.jpg


۸- Blancpain

معرفی برند بلانکپین

ساعت مچی بلانکپین Blancpain SA (به فرانسوی: [blãpɛ]) طراحی، تولید، توزیع، و به فروش می رساند اعتبار و لوکس ساعتهای سوئیسی. این یک شرکت تابعه از گروه سواچ است. این شرکت، همراه با Breguet در و Vacheron کنستانتین، یکی از قدیمی ترین بازمانده دیده بان گیری موسسات، و یکی از پیشگامان فن آوری های متعددی دیده بان گیری است. ساعت های لوکس این شرکت گرانقیمت است و تو ایران تقریبا کم یاب است.



۷- Breguet

معرفی برند Breguet

Breguet برندی کاملا سوئیسی می باشد و نمونه اصلی آن در کشور ما بسیار کم یاب است که قیمت ساعت های این برند بالای 40 میلیون تومان می باشد.در حال حاضر بخشی از گروه سواچ است.



۶- Rolex

معرفی برند رولکس

نامی آشنا،رولکس (Rolex ) یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم جهان برخوردارند.

رولکس با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها، بزرگ‌ترین برند ساعت‌های تک لوکس به‌شمار می‌رود. میزان تولید این شرکت در حدود ۲٬۰۰۰ ساعت در روز و درآمد آن در حدود ۳ میلیارد دلار در سال (۲۰۰۳) است. در رتبه بندی قدرتمندترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۲ که توسط فوربس انجام شده، کمپانی رولکس در رتبه ۵۷ قرار دارد.



۵- Jaeger LeCoultre

معرفی برند ژژ لکولتر

ژژ لکولتر ، LeCoultre (به فرانسوی: [ʒegɛʁ ləkultʁ]) یک ساعت مچی لوکس و ساعت تولید کننده سوئیس بر اساس در Le Sentier، سوئیس، که به نیمه اول قرن نوزدهم، آنتوان LeCoultre در سال 1833 تاسیس میگردد.

نام تجاری است صدها نفر از اختراعات و بیش از یک هزار کالیبر به نام خود، از جمله کوچکترین کالیبر در جهان، یکی از ساعت های مچی پیچیده ترین در جهان است و یک ساعت حرکت نزدیک به دائمی است. این شرکت یک شرکت تابعه طور کامل متعلق به گروه لوکس سوئیس [3] RICHEMONT از سال 2000 بوده است.



۴- A Lange & Söhne

معرفی برند A Lange & Söhne

A Lange & Söhne به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ساعت مچی محسوب می شود.
نام یک علامت تجاری از شرکت ساعت سازی آلمان Uhren GmbH (از “لانگ”)، یک شرکت تابعه از RICHEMONT SA است.



۳- Audemars Piguet

معرفی برند اودمار پیگه

اودمار پیگه، کمپانی اودمار پیگه تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی است که در سال 1875 توسط جولز لوئیس آدمار و ادوارد پیگه پایه گذاری شد، بنیان گذاری اودمار پیگه به سال 1874 بر میگردد زمانی که اودمار 23 ساله با ادوارد پیگه 21 ساله در دانشگاهشان با هم آشنا شدند،بعد از فارق التحصیلی آنها شروع به همکاری در ساخت ساعت کردند.تقریبا میشه گفت از این ساعت چیزی در کشور ما نیست
1f600.svg
.



۲- Vacheron Constantin

معرفی برند واشرون کنستانتین

کمپانی ساخت ساعت واشرون کنستانتین در سال 1755 میلادی توسط آقای ژان مارک واشرون (یک ساعت ساز) به صورت مستقل در ژنو سوئیس تاسیس شد. در سال 1770، شرکت او اولین پیشرفت را ایجاد، و نه سال بعد او و شرکتش موفق به تولید اولین ساعت صفحه عقربه ای موتوری شد.یکی از قدیمی ترین شرکت های ساخت ساعت مچی.

۱- Patek Philippe

معرفی برند پتک فیلیپ

پَتِک فیلیپ (به انگلیسی: Patek Philippe & Co) یک شرکت سوئیسی تولیدکننده ساعت‌های لوکس است که در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شده. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های بسیار گران‌قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. در حراجی سال ۲۰۰۹ نیویورک، ساعت مدل ۳۹۷۴ پتک فیلیپ به قیمت ۲/۱ میلیون دلار فروخته شد که این رقم عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت جهان را به پتک‌فیلیپ اختصاص داد.



البته خیلی از ساعت های مچی هستند که اساسا لوکس نیستند ولی قابلیت و کاربردی فوق العاده دارند.

همچنین شما می توانیدبرای خرید ساعت به فروشگاه سیکا مراجعه کنید seeka.ir
 
بالا