برگزیده های پرشین تولز

معرفی بهترین کلاس های بازیگری در بندرانزلی

pcyord

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,264
لایک‌ها
363
محل سکونت
google.com
آموزشگاه تئاتر گیلان

آموزشگاه تئاتر گیلان

آموزشگاه تئاتر گیلان
آموزشگاه تئاتر گیلان در محدوده رشت قرار دارد و یکی از فعال ترین آکادمی ها در عرصه ی آموزش هنرهای سینمایی با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. مجموعه برای رفاه حال هنرجویان دارای امکاناتی چون استودیو تخصصی، کافه تریا، پلاتو، کلاس و تماشاخانه می باشد.
آموزشگاه فعالیت درخشانی در حوزه تئاتر و برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی دارد. دوره های آموزشی شامل آموزش تئاتر در تمامی گرایش ها زیر نظر اساتید مجرب و تحصیلکرده می باشد.
هزینه دوره های آموزشی طبق تعرفه مجاز اعلام شده هر ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد. برای اطلاع از دوره ها و روند آموزش و نیز مشاوره رایگان با راه های ارتباطی ما تماس برقرار کنید.
پل ارتباطی با آموزشگاه
تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۲۳۲۴۴۴
مدیر موسس: شراره موحدی
آدرس آموزشگاه: رشت، شهرداری، ابتدای خیابان امام *****، ابتدای کوچه رضا مهربان، اولین فرعی سمت راست




آموزشگاه آزاد هنر فریاد برای اولین بار آموزش تخصصی بازیگری را برای هنرجویان انزلیچی برگزار می کند.
در این آموزشگاه بداهه پردازی و تربیت حس، فن بیان و بدن و مبانی حرکت، بازیگری خلاق و ایده پردازی، رها ساز و تقویت ذهن زیر نظر سیامک مظفری مدرس بازیگر سینما و تئاتر به علاقمندان به این هنر آموزش داده می شود.
جواد لاله دوست مدیریت آموزشگاه فریاد به همراه محمد پور جعفری کارگردان تئاتر، مجید کاظم زاده مژدهی نمایشنامه نویس و نسرین بابایی بازیگر تئاتر کودک و نوجوان عوامل دیگر این آموزشگاه هستند که تکنیک های بازیگری را به هنرجویان آموزش می دهند.
خبر و عکس ؛ صادق صیاد
ثبت نام کلاس بازیگری بندرانزلی

معرفی بهترین کلاس های بازیگری در بندرانزلی
 
بالا