برگزیده های پرشین تولز

معرفی رستوران های خارجی در سفر با Zomato

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
zomato-ios1.jpg
یکی از دغدقه‌های همیشگی در سفرهای خارجی یافتن جایی مناسب برای سرو غذا است. اگر تنها سفر بروید و برای سفارش غذا وسواس نداشته باشید کارتان راحت است. اما سفرهای گروهی همیشه دردسرهایی برای انتخاب رستوران مناسب به سلیقه‌ی جمعی، رنج قیمت و سبک غذاهایی که سرو می‌شود، دارد. اما در این وقت‌ها چه باید کرد؟ ارتباط برقرار کردن با خارجی‌ها نیز مشکلات خودش را دارد که مهمترین آن، تفاوت سلیقه‌ست. همانطور که بسیاری از برنامه‌های کافه‌گردی و رستوران‌گردی در ایران وجود دارد، یک نسخه‌ی بسار جالب و کامل هم داریم که تعداد زیادی از رستوران‌های مناطق مختلف دنیا را در خود جای داده است.
home.jpg

Zomato یک برنامه‌ی کم حجم و رایگان است که امکان وارد شدن با حساب کاربری شبکه‌هایی چون گوگل و فیس‌بوک را دارد. بعد از اینکه با حساب کاربری خود وارد شدید، باید در نوار جست‌جوی بالا اسم شهر مورد نظرتان را وارد کنید. دوباره ذکر کنیم این برنامه تنها در سفر به کارتان می‌آید زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد شهرهای ایران حتی تهران هم ندارد. بعد از وارد کردن یک اسم، لیستی از رستوران‌ها ظاهر می‌شود. در این بخش بسته به اطلاعاتی که وارد شده، جزئیات متفاوتی در اختیارتان قرار می‌گیرد. پس تعجب نکنید اگر بعضی از رستوران‌های دارای عکس هستند و برخی دیگر نه. در ضمن سطح قیمت غذا نیز با تعداد s های موجود در لیست به شما نشان داده می‌شود. در صفحه‌ی رستوران مورد نظر امکانات متنوعی قرار داده شده. مثلا می‌توانید با تپ روی گزینه‌ی تلفن با رستوران تماس گرفته و مستقیما اطلاعات بیشتری دریافت کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را از غذا و محیط رستوران به اشتراک‌گذاشته، به دیگر عکس‌ها لایک دهید، نظر خودتان را بنویسید و یا آنها را در دیگر شبکه‌های اجتمعای به اشتراک بگذارید. همچنین اطلاعات اضافه‌ای راجب داشتن وای‌فای، وعده‌های غذایی (سرو ناهار یا شام و یا هر سه وعده)، آدرس و تلفن و ساعات کاری درج شده است.
zomato-ios1 (1).jpg
منوی سمت چپ برنامه، دارای گزینه‌های متنوعی مثل هشدار رویداد، بهترین غذاها، سفارشات آنلاین و رستوران‌های اطرافتان است. با استفاده از این گزینه‌ی مفید می‌توانید از طریق GPS نزدیک‌ترین رستوران‌ها را یافته و اطلاعات آنها را ببینید.

نقات قوت:

- داشتن قابلیت جستجوی رستوران‌ها در نقاط مختلف دنیا
-داشتن اطلاعات مفیدی مثل تلفن، آدرس، ساعات کاری و سطح قیمت رستوران‌ها
-امکان جستجوی رستوران‌های اطراف
-داشتن زنگ هشدار برای رویدادها
-امکان افزودن عکس و نظر
-قابلیت دادن لایک به عکس‌های دیگر کاربران
---
لینک دانلود
 
بالا