برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
الکاتل شرکتی است که تا مدتی قبل تر به تولید و ارائه گوشی موبایل، خانگی و اداری مشهور بود با توجه با درخواست و استقبال جهانی از گجت های هوشمند پوشیدنی، چندی پیش اقدام به معرفی گجت پوشیدنی خود با نام ساعت هوشمند الکاتل وان تاچ واچ نمود.

در نگاه اول با دیدن این اسمارت واچ کمی متعجب می شوید زیرا بسیار شبیه ساعت هایی ست که در طول رو ممکن است شبیه آن را بسیار دیده باشید به همین دلیل با ساعتی با ظاهری عجیب و قریب روبرو نخواهید شد، زیرا مانند هر ساعت دیجیتالی و یا کلاسیک صفحه گرد ودایره ای شکل برای یک ساعت هوشمند خیلی خودنمایی می کند.

nvwa_alcatel1-756x370.jpg
اسمارت واچ الکاتل با چهار مدل بند مختلف از جنی سیلیکون و فلزی عرضه شده است که البته در حال حاضر تنها بند سیلیکونی آن موجود است. جنس بند از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیست اما به نسبت عملکرد و ویژگی های ساعت، قیمت این گجت بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

اگر به انتهای بند ساعت با دقت نگاه کنید متوجه طراحی بسیار جالب الکاتل برای شارژ ساعت می شوید زیرا شارژ از طریق انتهای بند ساعت انجام می شود که در اینصورت از پورت شارژ یو اس بی خبری نیست طبق گفته الکاتل با یکبار شارژ کامل حدود 2 تا 5 می توان از ساعت استفاده کرد . ظرفیت باتری 210 میل آمپر گزارش شده است. و در نهایت قفل ساعت حالت سگکی دارد.

از دیگر ویژگی های کاربردی این ساعت می توان به مقاومت در برابر گردوغبار و قابلیت ضدآب تا عمق یک متر طبق استاندارد IP67 اشاره کرد. همچنین می توان از ساعت به عنوان ریموت شاتر دوربین گوشی استفاده کرد.
9xkk_alcatel_onetouch_watch.jpg

نور نمایشگر صفحه نمایش نیز قابل تنظیم به صورت دستی و حالت خودکار است. رزولوشن صفحه نمایش 240 در 204 پیکسل است.

مهمترین ویژگی که این گجت هوشمند را جذاب تر می کند، هماهنگی آن با گوشی های اندرویدی و هم آیفون است. سیستم عاملی که روی آن وجود دارد توسط خود کمپانی طراحی شده است.

در رابط کاربری ساعت آلکاتل وان تاچ، تقریبا همه چیز با حاشیه های مشکی صفحه نمایش قابل کنترل است.

از امکانات و حسگرهای موجود روی این گجت هوشمند می توان به حسگر ضربان قلب، ثبت تعداد قدم ها، میزان کالری سوزانده شد، اندازه گیری کیفیت خواب اشاره کرد.

شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و قطب نمای الکترونیکی از دیگر سنسورهای موجود است.

منبع : نقد وبررسی ساعت هوشمند الکاتل one touch watch
 
بالا