برگزیده های پرشین تولز

معرفی شرکت پارسا صنعت البرز

IR4MT

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
98
محل سکونت
کرج
مجموعه پارسا صنعت از سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت نموده و در طول این مدت دستگاه های تولید و بسته بندی فراوانی در کارخانجات متعددی راه اندازی نموده است. خط مشی ماشین سازی پارسا صنعت البرز توجه دائمی به نیازهای متنوع مشتریان بوده و در همین راستا ماشین آلات این شرکت همواره با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت بالا تولید شده و خدمات پس از فروش مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است.

محصولات تولیدی این شرکت شامل طیف وسیعی از دستگاه های بسته بندی و صنایع مرتبط را از جمله : دستگاه شرینک پک - دستگاه استرچ - دستگاه پرکن پودری - نوار نقاله ( دستگاه نوار نقاله ، دستگاه تسمه نقاله ) - میکسر پودر - دستگاه اسپری پرکن شامل می شود که نمونه های بسیاری از آنها هم اکنون در کارخانجات معتبر کشور مشغول به کار می باشد .

%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-Shrink-Pack-%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-Stretch.jpg


مشاوران توانمند و مجرب ماشین سازی پارسا صنعت البرز و همچنین انعطاف پذیری بالای ما در ساخت ماشین آلات با توجه به پارامترهایی مانند نوع مواد اولیه مورد استفاده ، چگونگی بسته بندی ، شرایط محیط کار و سایر گزینه های مد نظر مشتریان ، امکان تولید ماشین آلات اختصاصی را برای مشتریان خاص فراهم می نماید.


- آدرس وبسایت: parsasanat.com
 
بالا