برگزیده های پرشین تولز

معرفی صرافی نوبیتکس و آموزش قدم به قدم ثبت نام در نوبیتکس! | کد دعوت صرافی نوبیتکس 90082

crypto_trader

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2022
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
3
سن
29
محل سکونت
ُShiraz
IMG_20240412_152527_272.jpg
امروزه دغدغه افرادی که در حوزه رمز ارز فعالیت میکنند یا به اصطلاح تریدر هستند، چگونگی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است. به عنوان مثال خریداری ارز بیت کوین و تبدیل آن به ریال از جمله مشکلات افراد تریدر با توجه به عدم دسترسی به صرافیهای بینالمللی در کشور میباشد. با روی کار آمدن صرافیهای مختلف و معتبر دسترسی تریدرها به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است. صرافی نوبیتکس نیز بستری برای تریدرها فراهم کرده تا بتوانند با خیالی آسوده و به سادگی خرید و فروش خود را انجام دهند. افراد با ثبت نام در نوبیتکس میتوانند ارزهای دیجیتالی خود را به ریال، تومن و حتی دلار نقد کنند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره نوبیتکس و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید.

صرافی نوبیتکس

صرافی آنلاین نوبیتکس با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال و همچنین تعداد کل تراکنش بیش از ۵ میلیون از صرافیهای مطرح ایرانی است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت میکند. این صرافی حدود ۱۲ ارز دیجیتالی را با جفت ارز تومان و ریال پشتیبانی کرده و نیاز تریدر را برآورده میکند. برای کسانی که به تازگی میخواهند فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتالی شروع کنند استفاده از پلتفرم صرافی نوبیتکس گزینه بسیار مناسب و کاملی است.

اعتماد به نوبیتکس

صرافی نوبیتکس بستری امن و راحت را برای تریدرها فراهم آورده است. تریدرها میتوانند بدون استفاده از *** و vps به راحتی از امکانات نوبیتکش استفاده نمایند و خرید و فروش ارزهای موردنظر خود را انجام دهند. هدف نوبیتکس با بهرهمندی از متخصصان با استعداد و خبره فراهم آوردن بستری امن و در اختیار گذاشتن پیشرفتهترین امکانات و قابلیتها همگام با بازارهای جهانی برای افراد است.

ویژگی های صرافی نوبیتکس

  • دارای کیف پولی امن
  • خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از تومان و دلار
  • دارای سرعت بالا در معاملات
  • دارای اپلیکیشن موبایل جهت تسهیل در دسترسی امکانات صرافی توسط تریدرها
  • دارای اعتبار بالا با توجه به حجم معاملات صورت گرفته
  • امکان پرداخت از طریق کارتهای عضو شتاب
  • دارای رابط کاربری بسیار راحت

مزایای خرید و فروش در نوبیتکس

  • تمام داراییهای افراد را بر روی کیف پولهای سختافزاری ذخیره میکند که باعث افزایش امنیت این صرافی میگردد.
  • دسترسی ۲۴ ساعته به صرافی و امکان خرید و فروش در روزهای تعطیل برای تریدرها را فراهم کرده است.
  • تریدرها در هر زمانی میتوانند در صورت نیاز ارزهای خود را استفاده و به تومان تبدیل نمایید.
  • معامله به ریال، تومان و تتر برای تریدرها در این صرافی امکان پذیر است.
  • افرادی که به صرافیهای بینالمللی دسترسی ندارند و نمیتوانند از امکانات آنها استفاده کنند، صرافی نوبیتکس با فراهم آوردن امنیت بالا بستری مناسب را برای این افراد فراهم کرده است تا بتوانند معاملات ارزی خود را انجام دهند.
  • در این صرافی میتوان ارزها را بر حسب تومان و تتر خریداری کرد.

معایب صرافی نوبیتکس

در کنار مزایا و ویژگیهای منحصربفرد صرافی نوبیتکس از معایبی نیز برخوردار است. عدم دسترسی به انجام معاملات مارجین و فیوچرز، عدم وجود قابلیتهای استاپ لاس و استاپ لیمیت و عدم دسترسی به ارزهای گستردهتر از جمله معایب این صرافی به حساب میآیند.

مراحل کلی خرید و فروش در صرافی نوبیتکس

لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس

جهت بهرمندی از تخفیف دائمی 20 درصددر کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 90082 در کادر مربوطه وارد شده باشد و یا بلافاصله و تا قبل از 24 ساعت پس از ثبت نام از منوی سمت راست قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت"در صورت معرفی شدن توسط سایر کاربران" کد 90082 را وارد نمایید.

مرحله احراز هویت

پس از ورود به پنل کاربری جهت تکمیل احراز هویت بر روی دکمه شروع فرایند احراز هویت که در قسمت بالا سمت چپ سایت قرار دارد، کلیک نمایید تا فرایند ثبت نام در نوبیتکس تکمیل گردد. در این مرحله باید کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد نمایید. در صورت عدم دریافت کد بر روی دکمه ارسال مجدد کد کلیک کنید. کد شش رقمی جدید را وارد کرده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید. اگر در ایمیل دریافتی خود کد شش رقمی را مشاهده نکردید کافی است بر روی دکمه تایید ایمیل ثبت نام کلید کنید تا حساب کاربری شما فعال گردد. پس از تایید حساب کاربری دوباره وارد پنل شوید و بر روی شروع فرایند احراز هویت کلیک نمایید.

سطح صفر- ادامه فرایند احراز هویت

مراحل احراز هویت جهت انجام معاملات در صرافی نوبیتکس شامل تلفن همراه، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی، آدرس و تلفن و تایید هویت است. جهت شروع و انجام مراحل احراز بر روی دکمه ارتقا به سطح یک کلیک نمایید. کد شش رقمی ارسال شده را در کادر وارد کرده تا به مرحله احراز کارت شناسایی هدایت شوید. در صفحه احراز کارت شناسایی اطلاعات نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، کد ملی و اسکن تصویر کارت ملی را به دقت وارد نمایید. سپس بر روی دکمه بعدی کلیک کنید تا درخواست احراز اطلاعات شما به سایت ارسال شود.

احراز حساب بانکی

پس از ارسال مدارک مورد نیاز صفحه احراز حساب بانکی برای شما فعال میگردد. در این مرحله باید اطلاعات دقیق حساب بانکی خود که شامل شماره کارت و شماره شبا است را وارد و بر روی دکمه افزودن کارت کلیک نمایید. به این نکته توجه فرمایید که کارت بانکی باید به نام شما باشد و برای گذشتن از این مرحله حداقل یک کارت را باید ثبت کنید. شماره کارت را در کادر مورد نظر وارد و بر روی دکمه تیک سبز رنگ کلید نمایید. در صورت صحت شماره کارت بانکی با کلیک بر روی دکمه تایید و رفتن به مرحله بعد باید شماره شبا حساب خود را ثبت نمایید. با کلیک بر روی افزودن حساب شماره شبا حساب بانکی خود را در کادر وارد نمایید. پس از صحت اطلاعات وارد شده گزینه تایید و رفتن به مرحله بعد را انتخاب کنید.

اتمام مراحل احراز

پس از تایید نهایی به صفحه اتمام مراحل احراز به شما نشان داده میشود و در سطح یک کاربری قرار خواهید گرفت و میتوانید فعالیت خود را در صرافی نوبیتکس آغاز نمایید. در ادامه به بررسی سطوح تعریف شده و ویژگیهای آنها میپردازیم.
همچنین اگر در طی فرایند ثبت نام در نوبیتکس، احراز هویت و یا خرید و فروش معاملات دچار مشکل شدید از طریق کادر بنفش رنگ در قسمت پایین سمت چپ سایت در پنل کابری خود میتوانید با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید تا در سریعترین زمان مشکل شما پیگیری و حل شود.

سطح های کاربری در صرافی نوبیتکس

پس از ثبت نام در نوبیتکس و احرازهویت باید با سطوح کاربری صرافی آشنا شوید تا بر اساس نیاز خود آنها را تغییر دهید. سرافی نوبیتکس بر اساس میزان تکمیل اطلاعات هویتی سطوح متفاوتی را برای افراد در نظر گرفته است.

سطح اول

در سطح اول احراز هویت کامل که شامل تایید شماره همراه، وارد کردن اطلاعات دقیق و اسکن کارت ملی، ثبت کارت بانکی انجام میپذیرد. در این سطح واریز ارز دیجیتال به صورت نامحدود امکانپذیر است. به این معنا که هر فرد میتواند به صورت نامحدود به کیف پول شما ارز دیجیتال واریز نماید و همچنین امکان ترید بر روی تومان و تتر با ۱۲ ارز دیجیتال برای شما فراهم است. به طور روزانه تا سقف ۵۰۰ هزار تومن میتوانید واریز داشته باشید و برای مبلغ بیشتر باید سطح خود را به سطح دو ارتقا دهید.. امکان برداشت رمز ارز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و امکان برداشت ریالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان در روز وجود دارد. در مجموع در طول یک ماه امکان برداشت ۵/۱ میلیارد تومن پول را از این صرافی خواهید داشت.

سطح دوم

جهت وارد شدن به سطح دوم باید تلفن ثابت و آدرس محل زندگی خود را در سیستم ثبت نمایید. در این سطح امکان ترید بر روی جفت ارز وجود دارد. و همچنین واریز رمز امرز به صورت نامحدود امکانپذیر است. روزانه تا ۵۰ میلیون تومان میتوانید از هر کارت بانکی واریزی انجام دهید و با دو کارت بانکی روزانه تا ۱۰۰ میلیون میتوانید واریز داشته باشید. سطح برداشت از نوبیتکس در این سطح، روزانه بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان و در ماه هم حدود ۳ میلیارد تومان خواهند بود.

سطح سوم

این سطح همانند سطح دوم است، با این تفاوت که روزانه میتوانید تا سقف یک میلیارد و در ماه تا سقف ۱۵ میلیارد تومان برداشت داشته باشید.

سطح ویژه

اگر افراد در مدت سه ماه به طور میانگین حجم معاملاتی ۵ میلیارد تومان را به صورت مداوم انجام داده باشند، میتوانند سطح خود را به ویژه ارتقا دهند. افراد با ارتقا سطح خود به سطح ویژه میتوانند مبالغ بالاتری از سطح سه را برداشت نمایند.

سطح تریدر

افرادی که میخواهند با هدف خرید و فروش و سودآوری از تغییرات بازار ارز ثبت نام در نوبیتکس را انجام دهند، میتوانند به سطح تریدر تغییر پیدا کنند. در این سطح امکان برداشت به صورت ریالی و واریزی به صورت ریالی و ارز دیجیتال وجود دارد اما برداشت ارز دیجیتال امکان پذیر نمیباشد. در این سطح کارمزد کم است و حداکثر سقف برداشت روزانه ۶۰۰ میلیون تومان و در ماه ۱۵ میلیارد تومان خواهند بود.

خرید و فروش در صرافی پس از ثبت نام در نوبیتکس

جهت انجام معامله باید مبلغی را از طریق کارت بانکی به حساب کاربری خود واریز نمایید. همچنین میتوانید پس از فروش ارز از طریق بخش برداشت مبلغ را به حساب بانکی خود انتقال دهید. در ادامه به بررسی قسمتهای مختلف پنل کاربری صرافی نوبیتکس میپردازیم.

داشبورد پنل کاربری

در داشبور پنل کاربری خود اطلاعاتی مانند سطح کاربری، برداشت روزانه، برداشت ماهانه، معاملات سی روزه، داراییهای کیف پول و اخرین خرید و فروش انجام شده توسط شما را مشاهده خواهید کرد.

حسابداری

در بخش حسابداری واریزهای مالی را میتوانید انجام دهید. در قسمت واریز ریالی، با انتخاب کارت بانکی که در مرحله احراز ثبت نمودهاید و وارد نمودن مبلغ موردنظر میتوانید اقدام به انتقال مبلغ نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه انتقال به درگاه پرداخت اطلاعات کارت بانکی را وارد نموده و مبلغ را پرداخت کنید تا امکان انجام معامله برای شما انجام شود.

بخش برداشت

در بخش برداشت، کیف پولهای شما نشان داده میشوند. همچنین تمام ارزهایی که نوبیتکس از آنها پشتیبانی میکند از این قسمت قابل مشاهده هستند. در صورت برداشت از حساب خود جهت تعیین قیمت باید به سطح خود توجه نمایید؛ چرا که سقف برداشت برای سطوح احراز متفاوت است.
جهت برداشت مبلغ بر روی دکمه برداشت کلیک نمایید. در صفحه برداشت، اطلاعاتی نظیر مبلغ موردنظر، حساب واریزی و کد شناسایی دوعاملی را باید وارد نمایید. سپس کارمزد شما مشخص میگردد. حداکثر کارمزد برای هر معامله در صرافی نوبیتکس ۴۰۰۰ هزار تومان است؛ به این معنا که اگر مبلغ میلیونی هم برداشت نمایید به شما ۴ هزار تومن کارمزد تعلق خواهد گرفت.

بخش افزودن کارت

در بخش افزودن کارت میتوانید کارتهای بانکی خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است تمامی کارتهای ثبت شده باید به نام شما باشد.

بخش تراکنش ها

در بخش تراکنشها، خرید و فروشها یا واریزیهای انجام شده توسط شما را نشان میدهد.

بخش کیف های من

در بخش کیفهای من انواع رمز ارزها را مشاهده مینمایید که میتوانید در صورت تمایل با ارسال آدرس کیف پول به فرد موردنظر واریز یا برداشت انجام دهید. جهت برداشت در صفحه وارد شده باید جزئییات آن را ثبت نمایید. تعداد ارز، آدرس کیف پول طرف مقابل، کد شناسایی دو عاملی و کارمزد مشخص گردد. پس از ایجاد درخواست پیامک برای شما ارسال خواهد شد و پس از تایید آن واریز انجام میشود. این مراحل را میتوانید برای تمامی ارزها به کار ببرید و خیلی راحت واریز و برداشت داشته باشید.

قسمت سفارشات باز

تمام خرید و فروشهای ارزی شما در این قسمت ثبت خواهد شد. به عنوان مثال وارد بازار بیت کوین شده و در فرم مشاهده شده میتوانید اقدام به خرید بیت کوین در سقف مورد نظر نمایید. اگر بر روی گزینه خرید کلیک نمایید در بخش سفارشات باز این سفارش شما ثبت شده و میتوانید در صورت تمایل آن را غیر فعال نمایید.

تریدینگ در صرافی نوبیتکس

برای ترید رمز ارزها لازم است پس از ثبت نام در نوبیتکس حساب کاربری خود را در نوبیتکس با استفاده از حساب بانکی خود شارژ نمایید. سپس رمز ارز موردنظر را خریداری کنید و جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال میتوانید از بخشهای بازار اصلی، بازار حرفهای و سفارش سریع اقدام کنید.

بازار های اصلی

در این بخش انواع رمزها را میتوانید مشاهده و در صورت تمایل خرید نمایید. زمانی که بر روی هر ارزی کلیک کنید، آخرین قیمت خرید و فروش آن را میتوانید مشاهده نمایید. پیشنهادات خرید و پیشنهادات فروش سایر افراد نیز برای شما نشان داده میشود. در این بخش موجودی ریالی شما با توجه به واریز ریالی در بخش حسابداری تغییر مییابد. با انتخاب ارز موردنظر، مقدار و قیمت را به تومان وارد نمایید و منتظر بمانید تا فرد دیگری مبلغ پیشنهادی شما را بپذیرد.

بازار حرفه ای

بازار حرفهای شامل بیت کوین/تتر، لایت کوین/تتر . تریوم/تتر است. تتر همان دلار بازار ارزهای دیجیتال میباشد که هر تعدادی که مدنظر شما است را میتوانید خریداری نمایید.

سفارش سریع

این بخش برای افرادی تعبیه شده است که خرید و فروش را به طور کامل آموزش ندیدهاند. جهت خرید در این صفحه پس از انتخاب ارز موردنظر مبلغ کل را وارد کرده و بر روی دکمه خرید کلیک نمایید. برای فروش ارز نیز همین روال انجام میشود.

پروفایل

در بخش پروفایل اطلاعات شخصی خود را میتوانید مشاهده نمایید.

امنیت

صرافی نوبیتکس با حفظ دارایی افراد در کیف پولهای سختافزاری امنیت و اعتبار بالای خود را همواره حفظ کرده است. همچنین انتخاب رمز عبور قوی امنیت حساب شما را افزایش میدهد. در بخش امنیت میتوانید در صورت نیاز گذرواژه خود را تغییر دهید. همچنین میتوانید تاریخچه ورود موفق یا ناموفق به حساب کاربری خود را در این قسمت مشاهده نمایید. علاوه بر رمز عبور فعالسازی کد دوعاملی نیز در افزایش امنیت بسیار موثر است.

شناسایی دوعاملی

جهت دریافت کد دوعاملی بر روی دکمه فعالسازی کلیک نمایید . سپس در صفحه جدید دکمه فعالسازی شناسایی دوعاملی را انتخاب کنید. در این قسمت باید نرمافزار Gauthenticator را از گوگل پلی، کافه بازار یا اپل استور دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. بارکد موجود در صفحه را با استفاده از اپلیکیشن اسکن نمایید تا کد برای شما ارسال گردد. پس از وارد کردن کد ارائه شده، سیستم دوعاملی با موفقیت فعال گردیده و از این پس جهت ورود به سایت باید علاوه بر نام کاربری و رمز عبور کد دوعاملی موجود در اپلیکیشن Gauthenticator را وارد کنید.

میزان کارمزد در صرافی نوبیتکس

از اهداف تعیین کارمزد در صرافیها جلوگیری از ایجاد معاملات غیراصولی است. در صرافی نوبیتکس کارمزد براساس درصدی از مبلغ کل معامله بر اساس شرایط تعیین شده انجام میگردد. این شرایط شامل موارد زیر است:
  • کارمزد از هر دو طرف معامله دریافت میگردد.
  • اگر به عنوان فروشنده قصد فروش رمزارزی را دارید، کارمزد به صورت درصدی از دارایی شما و در صورتی که از طریق ریال قصد خرید رمزارز را دارید کارمزد به صورت درصدی از ریال خریدار کسر خواهد شد.
با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !


با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !
با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !


با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !

کارمزد واریز و برداشت ارز دیجیتالی

کارمز واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس به نوع کوین مورد استفاده در معاملات بستگی دارد.
به عنوان کلام اخر به این نکته توجه نمایید در صورت فعالیت در بازار ارزها و خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید صرافی معتبر و مناسبی را انتخاب نمایید. صرافی نوبیتکس با محیا کردن بستری حرفهای و کارآمد از جمله بهترین صرافی در این حوزه میباشد که به راحتی میتوانید ارزهای خود را معامله یا برداشت و واریز کنید. با ثبت نام در نوبیتکس و آموزشهای مربوط به آن سرمایهگذاری بازار ارز را با خیالی آسوده شروع نمایید.
با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !


با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !

برای آموزش های بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی ها حتما از وبلاگ آموزشی ما دیدن کنید و کانال YouTube ما را بازدید و subscribe نمایید.

هرگونه سوال و یا ابهامی دارید، با ما در ارتباط باشید:
cryptomarket24_support@
 
بالا