برگزیده های پرشین تولز

معرفی صرافی های کریپتوکارنسی که در حال حاضر فعلا ایران را قبول می کنند!

vsf

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2006
نوشته‌ها
273
لایک‌ها
44
با توجه به بحث تحریم ها بعضی از صرافی های کریپتوکارنسی جلوی فعالیت کاربران ایرانی را گرفته اند. اما در زیر چند صرافی را معرفی می کنیم که همچنان کاربران ایرانی در آنها می توانند فعالیت کنند. البته باید جانب احتیاط را همیشه رعایت کرد و مراقب بود چراکه ممکن است این شرایط ذر آینده تغییر کند.

فقط دقت کنید به هیچ وجه با آی پی ایران تو این سایت ها لاگین نکنید تا شما را با آی پی ایران تشخیص ندهند.

بعدش به هیچ وجه طولانی مدت دارایی هاتون را تو صرافی ها نگه ندارید و بعد از معامله دارای هاتون را خارج کنید به والت شخصی آفلاین ببرید تا از گزند هکرها به دور باشه. همچنین هرگز مبالغ بالا تو صرافی ها منتقل نکنید.

خوبی اکثر این صرافی ها اینه که رمز ارز تتر USDT که همیشه قیمتش حدود یک دلار ثابت هست را هم پشتیبانی میکنند و شما زمانیکه فکر می کنید بازار ها ریزشی هست میتونید دارایی هاتون را داخلشون تبدیل به تتر کنید تا از ارزششون کم نشه. یا میتونید وقتی قیمت ها رفت بالا رمز ارزهاتون را به تتر تبدیل کنید و وقتی اومد پایین دوباره بخرید و اینطوری سبدهای رمز ارزی خودتون را افزایش بدید.

1- صرافی بایننس:

این صرافی یکی از غولهای صرافی های کریپتوکارنسی هست. بسیاری از کوین ها و توکن های سطح بالا در این صرافی خرید و فروش میشه و ایران را هم تا اینجا قبول داشته. نیاز به KYC هم برای برداشت های زیر 2 بیت کوین در روز نداره. فقط اگه از این بیشتر خواستید برداشت کنید باید مدارک هویتی بدید.

2- صرافی کریپتوپیا:

این صرافی یک صرافی نیوزلندی هست که بسیاری از آلت کوین های سطح پایین و سطح بالا را میتونید تو این صرافی معامله کنید.این صرافی تنها با تایید ایمیل اجازه میده تا روزانه اندازه 5000 دلار نیوزلند معادل ارزش کوین هاتون را بتونید برداشت کنید. برای برداشت بیشتر باید مدارک هویتی بدهید.

3- صرافی هیت بی تی سی:

این صرافی هم ارزهای سطح بالا داره و هم ارزهای سطح پایین. کلی ارز هم داره که مستقیما میتونید با تتر خرید و فروش بکنید. فقط بسیاری از مواقع موقع برداشت کوین هاتون میبینید والت اون کوین در دست تعمیر هست تو صرافی و نمیتونید برداشت کنید. قبل از انتقال دارایی به این صرافی حتما چک کنید ببینید بخش برداشت اون کوین آزاد هست یا نه. در ضمن هزینه برداشت تتر تو این صرافی زیاده برای تتر الان 100 دلار هزینه برداشت میگیره! برای هر کوینی که اینجا می خواهید ترید کنید اول نرخ فی برداشت را چک کنید که متضرر نشوید.

4- صرافی مرکاتوکس:

این صرافی بدون احراز هویت تا روزانه نیم بیت کوین را اجازه میده برداشت کنید و طیفی از انواع آلت کوین ها و توکن ها را پشتیبانی میکنه. در ضمن تتر را هم پشتیبانی نمیکنه و عمده ارزهای اصلی اون بیتکوین و اتریوم هست که بقیه ارزها را به اینها میتونید تبدیل کنید.

⚠️ توجه: کلیه مسئولیت و منافع و مضرات شرکت در چنین پروژه ای و حفظ شدن یا نشدن حریم خصوصی تان بر عهده خود شماست.

به کانال تلگرام رمز ایران بپیوندید:
 
بالا