برگزیده های پرشین تولز

معرفی فروشگاه مکملی ها

mokameliha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
35
شرکت دارویی و مکمل اپکس در سال 2010 تاسیس و موفق به دریافت مجوز های لازم برای ساخت مکمل های رژیمی شد این شرکت با استفاده از از مدرن ترین امکانات و تجهیزات لازم برای تجزیه ، فراوری ، کنترل حین تولید ، کنترل محصول نهایی و بسته بندی و بر اساس استاندارد های جهانی و قوانین وزارت بهداشت اقدام به تولید محصول نموده است . با توجه به اهمیت ایمنی و کارا یی محصولات که یکی از مسئولیت ها و وظایف شرکت می باشد شرکت موفق به اخذ گواهینامه GMP و دیگر تاییدیه های لازم برای تولید مکمل های ورزشی از جمله ISO 9001:2008 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 14001:2004 (سیستم مدیریت محیط زیست)،ISO 22000:2005 (سیستم مدیریت ایمنی غذا) و ISO 18001:2007 (سیستم مدیریت ایمنی & بهداشت حرفه ای) شده است .


اپکس - apex nutrition
برند APEX در سال ٢۰١۰ ثبت گردید و موفق به دریافت مجوز های لازم برای ساخت مکمل های رژیمی شد این برند با استفاده از از مدرن ترین امکانات و تجهیزات لازم برای تجزیه ، فراوری ، کنترل حین تولید ، کنترل محصول نهایی و بسته بندی و بر اساس استاندارد های جهانی و قوانین وزارت بهداشت تولیدشده است .
محصولات اپکس دارای خلوص بالا و کیفیت مطلوب بوده و مورد تایید آزمایشگاههای کنترل کیفی و همچنین تائیدیه تولید از وزارت بهداشت ایران می باشد
 
بالا