برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل سیتی سیزن دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره سیتی سیزن است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

city_seasons_hotel_dubai_3-dubai-qpr.jpg


هتل سیتی سیزن دبی در دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده است و ۱۸۰ اتاق و سوییت بزرگ دارد . هتل برای مسافران تور هتل سیتی سیزن دبی با هدف کار و تفریح مناسب است و اقامت‌گاهی با دکوراسیون مدرن و مبلمان شیک و تسهیلات لوکس در اختیارشان می‏گذارد . چیدمان شیک هتل ترکیبی از ظرافت و زیبایی سنتی و راحتیِ زندگی امروزی است . مرکز هندسی زیبای این ساختمانِ ده طبقه که از شیشه و فولاد ساخته شده ، تا سقف ادامه یافته و طراحی داخلی چشم‌نوازی را پدید آورده است . هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ، با ماشین ۱۰ دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre پنج دقیقه فاصله دارد .

city_seasons_hotel_dubai_4-dubai-qpr.jpg


اتاق‏های هتل سیتی سیزن دارای امکاناتی مثل حمام ، وان ، سشوار ، تخت دونفره یا کینگ‏سایز ، خط مستقیم تلفن ، رادیو ، اینترنت ، گاوصندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای و آشپزخانه‏ ای مجهز به یخچال ، اجاق ، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه دارند . تسهیلات دیگر هر اتاق هم شامل ماشین لباسشویی ، لوازم اتو و سیستم تهویه‌ی مطبوع و تراس است .

city_seasons_hotel_dubai_2-dubai-qpr.jpg
 
بالا