برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل لمردین پوکت

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
یکی از هتل های پوکت هتل لمردین می باشد که 5 کیلومتر تا ساحل پاتونگ فاصله دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد . اطراف این هتل لوکس و شیک را جنگل های سزسبز و زیبای گرمسیری احاطه کرده اند که فضای اطراف آن را بسیار زیبا و دلنشین ساخته است . در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برای شما رقم بزنیم .
le_meridien_phuket_resort_1-qpr.jpg


هتل لمردین پوکت دارای 54 سوئیت لوکس در بین تمام هتلهای تایلند است . لمردین هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است که دارای 417 اطاق بزرگ(حدود 37 متر) همراه با تمام امکانات از قبیل تلویزیون ال ای دی(37 اینچ) ، ماهواره ، دی وی دی پلیر – حمام- و کف پارکت شده و بالکن شخصی است . لازم به ذکر است اینترنت تنها در لابی مجانی است و در اتاق ها باید هزینه پرداخت کنید .

le_meridien_phuket_resort_5-qpr.jpg


امکانات هتل لمردین پوکت

هتل لمردین دارای – دو استخرهای شنا زیبا در کلاس جهانی ، چهار زمین تنیس ، 2 زمین اسکواش – مینی بار – قهوه ساز ، اتو ، سشوار ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت بی سیم (وای فای) و سالنهای تیراندازی با کمان – سالنهای سلامتی و تناسب اندام (1310 متر) و درمان های آبگرم می باشد . در داخل استخرها غواصی مجانی است و آموزش نیز دارند . با انتخاب تور هتل لمردین پوکت می توانید روزی کامل را برای گشتن در داخل هتل و استفاده از امکانات آن صرف کنید .

le_meridien_phuket_resort_3-qpr.jpg


این هتل دارای موقعیت بسیار خوبی است . فرودگاه بین المللی پوکت هم 45 دقیقه با ماشین تا هتل لمردین پوکت فاصله دارد . میهمانان تور پوکت هتل لمردین هر روز صبح می توانند از کوه پیمایی-فیل سواری در 5 کیلومتر جنگل انحصاری و ورزشهای آبی هتل لذت ببرند .

10 رستوران ها و کافه ها با انواع غذاهای فرهنگهای گوناگون میزبان شماست و خوردن شام برای کودکان و نوجوانان 12 ساله به صورت رایگان می باشد . نقطه قوت این هتل دریای اختصاصی آن است که بسیار مورد توجه گردشگران تور پوکت می باشد .

le_meridien_phuket_resort_2-qpr.jpg
 
بالا