برگزیده های پرشین تولز

معرفی وبسایتی که همه ایرانی ها صبح تا شب بهش احتیاج دارن

sinatag

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 مارس 2016
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
14
سن
42
محل سکونت
تهران ، فرجام
بازتاب
وبسایت بازتاب ایده خلاقانه ایست که میتواند زندگی ما را متحول کند.این سایت بزودی مرجع همه ما برای خرید و خدمات خواهد بود.جواب اینکه چه کسی بهترین است و چه کالایی چه معایبی دارد.:)
هرروز از مغازه ها و تعمیرکاران و فروشگاههای اینترنتی استفاده میکنیم و از تولیدات کارخانه ها بهره مند میشویم بازتاب جاییست که میتوانیم بازخورد مثبت و منفی همه چیز را حتی هنرمندان و فیلمهای سینمایی در آن بنویسیم . انتقاد و تمجید کنیم و نظر دیگران را بخوانیم.
اپلیکیشن اندروید بازتاب تا چند روز دیگر در کافه بازار و بقیه مارکت های اندرویدی قرار میگیرد و اپ ios آن تا یک ماه دیگر در اپل استور در دسترس است.با استفاده از اپ بازتاب میتوانید جی پی اسی تمام مشاغل نزدیک اطراف را کشف و بهترین را انتخاب کنید.
امروز روزیست که اولین کامنت خود را میتوانید در مورد گوشی خود بنویسید ( اگر در لیست موجود نیست خودتان اضافه کنید) تا برای بقیه هم بخونن و استفاده کنن . در مورد پنیر صبح و مزه اش گرفته تا بقالی که هرروز بجای 200 تومن بهت آدامس شیک میده .
از راننده تاکسی گرفته تا لوازم یدکی از شاعر و هنرمند بگیر تا تعمیرکارهایی که مثل هندونه دربسته هستن.
از وبسایتهایی که خرید کردین و نوع سرویسشون
تعریف کنید انتقادکنید و بذارید همه بعد شما استفاده کنن
اگه فروشگاه و یا سایت اینترنتی دارین بذارین همه ببینن و واسه خودتون بک لینک بسازین:general105:
اگر چه ایده هایی مانند yelp یا فوراسکور وجود دارن ولی تو هیچکدوم نمیشه به اشخاص و فیلم و کالا نظر داد . خیلی دوست دارم همین الان همه دوستان پرشین تولزی بیان تو سایت و هندونه های دربسته رو باز کنن
منتظر همگی هستم;)
 
بالا