برگزیده های پرشین تولز

معرفی و نحوه نگهداری گیاهان مقاوم آپارتمانی

mina_jalili

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2021
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
30
گیاهان فضای زیبایی را در خانه ایجاد می کنند و همچنین هوا را نیز تصفیه می کنند. با این حال ، همه نمیتوانند به خوبی از گیاهان مراقبت کنند. در این مقاله از نگهداری گل آپارتمانی وی آی پی شاپ به گیاهانی خواهیم پرداخت که بسیار مقاوم هستند که مناسب افرادی هست که در نگهداری گل آپارتمانی بسیار تنبل هستند و نمیتوانند به طور منظم به گیاهان آپارتمانی خود رسیدگی کنند. خوشبختانه گیاهان داخل منزل نیز بسیار زیاد هستند که به این میزان مراقبت کمتری احتیاج ندارند. ما در ادامه 10 گیاه مقاوم را به شما معرفی خواهیم کرد.
اهان فضای زیبایی را در خانه ایجاد می کنند و همچنین هوا را نیز تصفیه می کنند. با این حال ، همه نمیتوانند به خوبی از گیاهان مراقبت کنند. در این مقاله به گیاهانی خواهیم پرداخت که بسیار مقاوم هستند که مناسب افرادی هست که در نگهداری گل آپارتمانی بسیار تنبل هستند و نمیتوانند به طور منظم به گیاهان آپارتمانی خود رسیدگی کنند. خوشبختانه گیاهان داخل منزل نیز بسیار زیاد هستند که به این میزان مراقبت کمتری احتیاج ندارند. ما در ادامه 10 گیاه مقاوم را به شما معرفی خواهیم کرد.



گل های مقاوم آپارتمانی و نحوه نگهداری آن ها

نخل بامبو
اگر خوب توجه کنید تقریباً می توانید این گیاه را در هر مطب یا اتاق انتظار دندانپزشک ببینید. نخل بامبو بسیار مقاوم و زیبا است و به یک محیط کمی مرطوب و کمی نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارد
بامبو-2-768x993.jpg

زاموفیلیا
این گیاه به سختی از بین میرود

از بین بردن این گیاه واقعاً دشوار است. او بسیار کم به آب احتیاج دارد. فقط کمی نور خورشید غیر مستقیم کافی است. مراقبت از این گیاه بسیار آسان است

Zamioculcas.jpg.cf.jpg

گیاه پاچیرا
اگر شما فردی هستید که بیش از حد به گیاهان آب می دهد ، پس گیاه پاچیرا برای شما مناسب است. این گیاه می تواند مقادیر زیادی آب را ذخیره کند. به نظر می رسد که این گیاه برای نگهداری نیز بسیار مناسب است و میتواند از داشتن این گیاه مقاوم لذت ببرید.

GIFTSFNP5704-1000x1000.jpg.cf.jpg

یوکا
گیاه یوکا برای زنده ماندن به کمی آب و کمی نور نیاز دارد. در تابستان نیز می توانید آن را بیرون بگذارید ، اما مراقب نور مستقیم خورشید باشید. در دوره زمستان ، یوكا هر 2 هفته یكبار فقط به آب نیاز دارد.
Yucca_aloifolia0.jpg.cf.jpg

گیاه اسپاتی فیلیوم
آیا گیاه با گلدار دوست دارید؟ اگر جزوه این دسته از افراد هستید به شدت توصیه می شود. شما باید به گیاه خود عشق بورزید. این گیاه یک خانه گرم را دوست دارد ، اما از نور مستقیم خورشید متنفر است. در عوض ، او هوای خانه شما را تمیز می کند.
1200px-Spathiphyllum_cochlearispathum_RTBG.jpg.cf.jpg

گیاه دراسنا پرچمی
طبق گفته ناسا ، اگر برای هوای سالم ارزش قائل هستید ، باید در خانه خود این گیاه را داشته باشید گیاه دراسنا پرچمی خیلی به مراقبت نیاز ندارد. خاک را مرطوب نگه دارید و گیاه را در سایه نگه دارید. کسانی که به درستی از این قوانین پیروی می کنند ، یک گیاه بزرگ زیبا به عنوان پاداش دریافت می کنند.

IMG_20200522_185914_0793.jpg.cf.jpg
گیاه پوتوس
گیاه پتوس به خوبی برای لبه کمد یا گلدان آویز عمل می کنند. این گیاه زیاد یا کم به نور خورشید اهمیت نمی دهد. همچنین هر چند وقت یکبار آبیاری کنید کفایت میکند. این گیاه جزوه گیاهان مقاوم به حساب میاید و بسیار مقاوم است. تقریباً در همه

111551643_2371f6e57f_b.jpg.cf.jpg
گیاه برگ عبایی
این دوست سبز نیز عملاً نسبت به غفلت حساس نیست. تنها کاری که نباید انجام دهید این است که خاک را خیلی مرطوب نگه دارید ، در این صورت احتمال پوسیدگی ریشه وجود دارد.
200px-Aspidistra-elatior-variegata.jpg.cf.jpg

گیاه گندمی

آفتاب زیاد یا کم. گیاه گندمی محلی که هست برایش اهمیتی نمی دهد. اگر هفته ای یکبار کمی نور خورشید و آب تأمین کنید ، گیاه به عنوان پاداش گلهای سفید زیبا تولید می کند.


گیاه فیکوس الاستیکا

این درخت به ظاهر لاستیکی دارای برگ های بزرگ و زیبایی است و به همین دلیل در فضای داخلی شما چشم نواز است. تنها کاری که شما باید انجام دهید تأمین مقدار زیادی نور غیر مستقیم خورشید و آب در هر 14 روز است.

باوجوداین چنانچه حین خواندن مطلبی سوالی به ذهنتان رسیده است اما پاسخ آن را نیافته‌اید، می‌توانید به وبسیات vipshop.flowersمراجعه کنید و سوالات خود را درمیان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.


برگرفته شده از مقاله وبسایت: canvas.mooc.upc.edu
 

mohammadasadi1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 نوامبر 2020
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
4
سن
24
سلام ممنون از اطلاعاتتون
ساقه های گیاه بامبو انگار میخواد خشک بشه پیوسیده شده
مریض شده یا داره بقولی پوست میندازه؟
 

tehran_games

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,273
لایک‌ها
492
درود بر شما ! اما خب یک لینک سازی تمیز هم کردید برای کار سئو ! انشالله موفق باشید.
 
بالا