برگزیده های پرشین تولز

معرفی 3 رستوران منحصر بفرد کیش

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
رستوران سنتی بابا قدرت کیش با ارائه انواع پیش غذاها، سالادها، بهترین و تازه ترین کباب ها، ماهیچه ها و غذاهای لذیذ و محبوب ایرانی با اجرای موسیقی زنده آماده میزبانی و خدمات رسانی می باشند. رستوران پرسنلی مجرب و خوش برخورد دارد و فضای این رستوران سنتی می باشد و غذاها در ظروف زیبا و سنتی قرار دارند و روز خوبی را در رستوران بی شک سپری خواهید کرد.

رستوران بابا قدرت دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و شعبه سوم این رستوران در جزیره ی زیبای کیش قرار دارد.

hoteladdress.png
آدرس رستوران: جزیره کیش - خیابان رودکی - هتل پارمیدا - رستوران سنتی بابا قدرت

%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.com-resturan-sonati-babaqodrat-kish-12.jpg

موسیقی زنده در رستوران سنتی بابا قدرت کیش
رستوران کوه نور کیش در میدان امیرکبیر روبروی دانشگاه کیش و در كنار هتل 4 ستاره سورینت صدف در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی کاملا خیره کننده بنا شده است.در داخل این كوه عظیم مجموعه رستوران كوه نور موجود است و با انتخاب یکی از انواعع غذاهایی فرنگی و غذاهای محشر ایرانی همراه با نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز با نوای زنده پیانو می توانید با حسی آرامش بخش از صرف غذای خودد نهایت لذت را ببرید. همچنین در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ برای پذیرای از گردشگران و اهالی کیش پابرجاست.

نور پردازی زیبای این رستوران در شب فضای دیگر و منحصر به فردی را برای میهمانان خود فراهم می کند. اگر به جزیره کیش سفر کردید این رستوران را از دست ندهید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.com-resturan-Koohenoor-kish-9.jpg

داخل رستوران کوه نور کیش
رستوران شاندیز صفدری کیش از رستوران های پرآواز و معروف بین اهالی و گردشگران تور کیش می باشد. این رستوران بعد از بازار مرجان روبروی برج های دوقلو و مقابل هتل آپارتمان دیدنیها قرار دارد و دلیل شهرت رستوران ارائه بهترین و خوشمزه ترین غذاها و همچنین تنوعع زیادد غذاست که هر نوع سلیقه ای داشته باشید می توانند به این رستوران بروید.

اگر می خواهید به رستورانی بروید که اجرای موسیقی زنده داشته باشد و از صرف غذای خود لذت ببرید با توجه به رضایت مشتریان رستوران شاندیز صفدری ما به شما این رستوران را معرفی می کنیم.

رستوران جدید شاندیز صفدری کیش در ساحل غروب جزیره زیبای کیش می باشد و مهمانان علاقمند به محیط باز می توانند در محیط باز نیز غذای خود را میل کنند. همچنین در کنار این رستوران زیبا ، اولین جامپینگ منحصر به فرد ساخته شده است که یکی از مهیج ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به حساب می آید.


داخل رستوران شاندیز صفدری کیش
منبع: تورکیش-تورمشهد.com
 
بالا