من این تاپیک رو اینجا ایجاد میکنم چون جایی رو پیدا نکردم که بتونم انتقاد خودمو ارسال کنم و از طرفی حس میکنم اگر هم انتقادمو ارسال کنم به گوش کسی نمیرسه.
مشکلات من با ایرانسل :
1 - نرسیدن ایمیل رمزیکبار مصرف
وقتی میخوام برای ورود به "ایرانسل من" رمز یکبار مصرف سیم کارت TD-LTE رو بگیرم، ایمیلی بدست من نمیرسه یا اینکه ایمیل رمزیکبار مصرف اونقدر دیر ارسال میشه که رمز اعتبار خودشو از دست میده.
گزینه ای برای ارسال رمزیکبار مصرف به شماره دیگه هم وجود نداره تا اگه شماره دوم به نام همان شخص بود، رمز به شماره دوم شخص پیامک بشه.
2 - عدم امکان تغییر رمز!
چندین بار در هفتههای اخیر، در روزهای مختلف، ساعتهای مختلف درخواست رمزیکبار مصرف با ایمیل رو دادم و فقط یکبار تونستم وارد ایرانسل من بشم. اون موقع هم که وارد شدم، وقتی قصد تغییر رمز رو داشتم ازم رمز قبلی رو میخواست، در حالیکه بار اول بود وارد پنل میشدم و طبیعتا رمزی تعریف نکرده بودم که وارد کنم!
3 - نبود محدودیت زمانی برای درخواست رمزیکبار مصرف
سوتی دیگه هم اینکه وقتی درخواست رمزیکبار مصرف رو کسی ثبت میکنه، هیچ محدودیت زمانی در این نداره که مرتب درخواست ارسال مجدد رمز رو بفرسته (مثلا شخص مجبور باشه قبل از درخواست رمز یکبار مصرف مجدد، 1 دقیقه صبر کنه) و همین باعث میشه اشخاص پشت سرهم دکمه ارسال مجدد درخواست رمزیکبار رو بزنن که دلیل عدم نرسیدن ایمیلها هم همین میتونه باشه چون همین نکته ریز باعث شده احتمالا فشار زیادی به سرورهای ارسال ایمیل ایرانسل بیاد...
4 - عجله داشتن پشتیبانی برای ترک گفتگو
با شماره ی دیگه ای وارد ایرانسل من شدم تا مشکلم رو مطرح کنم.
ظاهرا هدف از پشتیبانی باید این باشه که مشکل شخص برطرف بشه نه اینکه کار نصفه و نیمه رها بشه و از طرفی، هیچ شماره پیگیری وجود نداشته باشه که دفعه دیگه با یکی خواستیم چت کنیم، این شماره رو بدیم تا مجبور نباشیم از اول قصه تعریف کنیم.
اما ظاهرا هدف پشتیبانی ایرانسل اینه که فقط افراد بیشتری رسیدگی بشه و مهم نیست شخص مشکلش حل بشه.
خلاصه این رو بگم، وقتی از سرویس های ایرانسل استفاده میکنی قضیه مثل اینه که تو یه شهری زندگی میکنی که یه کارمند بیشتر نداره و این کارمنده به قدری تنبل هست که فقط تا حدی کار میکنه که اخراج نشه، در همین حد!
چون میدونی مجبوری اگه نیاز به کارمند داشتی بری سراغ همون شخص!
پینوشت: وسط متن خیلی خودمو کنترل کردم کلمات رکیک به کار نبرم
مشکلات من با ایرانسل :
1 - نرسیدن ایمیل رمزیکبار مصرف
وقتی میخوام برای ورود به "ایرانسل من" رمز یکبار مصرف سیم کارت TD-LTE رو بگیرم، ایمیلی بدست من نمیرسه یا اینکه ایمیل رمزیکبار مصرف اونقدر دیر ارسال میشه که رمز اعتبار خودشو از دست میده.
گزینه ای برای ارسال رمزیکبار مصرف به شماره دیگه هم وجود نداره تا اگه شماره دوم به نام همان شخص بود، رمز به شماره دوم شخص پیامک بشه.
2 - عدم امکان تغییر رمز!
چندین بار در هفتههای اخیر، در روزهای مختلف، ساعتهای مختلف درخواست رمزیکبار مصرف با ایمیل رو دادم و فقط یکبار تونستم وارد ایرانسل من بشم. اون موقع هم که وارد شدم، وقتی قصد تغییر رمز رو داشتم ازم رمز قبلی رو میخواست، در حالیکه بار اول بود وارد پنل میشدم و طبیعتا رمزی تعریف نکرده بودم که وارد کنم!
3 - نبود محدودیت زمانی برای درخواست رمزیکبار مصرف
سوتی دیگه هم اینکه وقتی درخواست رمزیکبار مصرف رو کسی ثبت میکنه، هیچ محدودیت زمانی در این نداره که مرتب درخواست ارسال مجدد رمز رو بفرسته (مثلا شخص مجبور باشه قبل از درخواست رمز یکبار مصرف مجدد، 1 دقیقه صبر کنه) و همین باعث میشه اشخاص پشت سرهم دکمه ارسال مجدد درخواست رمزیکبار رو بزنن که دلیل عدم نرسیدن ایمیلها هم همین میتونه باشه چون همین نکته ریز باعث شده احتمالا فشار زیادی به سرورهای ارسال ایمیل ایرانسل بیاد...
4 - عجله داشتن پشتیبانی برای ترک گفتگو
با شماره ی دیگه ای وارد ایرانسل من شدم تا مشکلم رو مطرح کنم.
ظاهرا هدف از پشتیبانی باید این باشه که مشکل شخص برطرف بشه نه اینکه کار نصفه و نیمه رها بشه و از طرفی، هیچ شماره پیگیری وجود نداشته باشه که دفعه دیگه با یکی خواستیم چت کنیم، این شماره رو بدیم تا مجبور نباشیم از اول قصه تعریف کنیم.
اما ظاهرا هدف پشتیبانی ایرانسل اینه که فقط افراد بیشتری رسیدگی بشه و مهم نیست شخص مشکلش حل بشه.
خلاصه این رو بگم، وقتی از سرویس های ایرانسل استفاده میکنی قضیه مثل اینه که تو یه شهری زندگی میکنی که یه کارمند بیشتر نداره و این کارمنده به قدری تنبل هست که فقط تا حدی کار میکنه که اخراج نشه، در همین حد!
چون میدونی مجبوری اگه نیاز به کارمند داشتی بری سراغ همون شخص!
پینوشت: وسط متن خیلی خودمو کنترل کردم کلمات رکیک به کار نبرم